קידום אורגני בגוגל ואיך עושים את זה נכון?

קידום אורגני SEO

מה זה קידום אורגני ואיך זה עוזר לנו להביא תנועה לאתר?

קידום אורגני SEO הוא מכלול הפעולות שננקוט כדי לשפר את דירוג האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. זהו תהליך ארוך ויציב לחיזוק האתר בעיני גוגל. גולש שמקליד שאילתא באופן טבעי מפעיל את מנוע החיפוש של גוגל לאיתור התוכן הרלוונטי לביטוי שחיפש. גוגל תציג עמוד בו יש בין 3-4 תוצאות ממומנות ולאחר מכן 10 תוצאות טבעיות ובתחתית הדף יופיעו 3 תוצאות ממומנות נוספות. התחרות היא על הופעה בעמוד הראשון ורצוי כמה שיותר קרוב לתוצאות הראשונות. אתר שלא נמצא בעמוד הראשון או השני מקטין משמעותית את הסיכוי שיגיעו אליו בחיפוש טבעי.

אגב, ביננו… בעמוד השלישי ואילך אפשר להחביא גופה, אף אחד לא מגיע לשם למעט גולש שניחן בנחישות וסבלנות בלתי רגילה. (כמוני, ואני באמת נדירה!) אתרים שנמצאים בעמודים האלו לא יצליחו להביא תנועה אורגנית משמעותית . אם אתם נמצאים במקומות האלו תוכלו להביא תנועה טבעית בעיקר באמצעות קישור ישיר לאתר, חיפוש מדוייק של שם האתר או באמצעות קידום ממומן. 

האם ניתן להביא תנועה לאתר ללא קידום אורגני?

מקרה שקרה, לקוחה שפנתה אלי עם טענה שבנו לה אתר מדהים הוא באוויר כבר מעל שנה אבל היא לא קיבלה אף פניה, יש לה קורס מעולה, היא אלופה בתחום שלה והיא ממש לא מבינה למה אנשים לא רוכשים את הקורס המוצלח שלה? ואז שאלה לדעתי, מה יקרה אם היא תוסיף קופון לאתר, האם זה יעזור? האם יתחילו פניות? התשובה היא ממש לא! כדי שהקופון יתרום להצלחה מישהו צריך לראות אותו, אם אף אחד לא נכנס לאתר הוא כנראה מת מבחינה אורגנית. (בדקתי, ואכן האתר לא מופיע כלל ב10 הדפים הראשונים בחיפוש בביטויים שלה) גם אם היא תעצב את כל האתר מחדש ותוסיף אלמנטים וקופונים, האמת העצובה היא שאף אחד לא רואה אותו, (אולי אמא ואבא … אם הם ממש משועממים) זה כמו לבנות בית באמצע המדבר ולהתלונן שאף אחד לא מגיע ואז לחשוב שאם נחליף וילונות או נסדר את התמונה בסלון ונביא כיבוד אז פתאום יגיעו….
התשובה הנכונה היא קידום אורגני. כמובן במקרים לחוצים שרוצים כאן ועכשיו אפשר לייצר דף נחיתה לקמפיין ממומן, אך במידה ובאמת רוצים שתגיע תנועה אורגנית יציבה ואיכותית חייבים לבצע תהליך של קידום אורגני נכון – SEO.
אז נכון, היא ניסתה לחסוך והצליחה. ניצחה את המערכת, בנתה אתר לתפארת אבל פספסה בענק, אין פניות, אין לקוחות! אז נפלא שיש לך אתר…. עכשיו לכי תשלמי עם זה במכולת.

איך מביאים תנועה לאתר עם קידום אורגני

אפשר להוציא קיטור, להאשים ולהתעצבן על כולם, על מי שעזר לאפיין את האתר, על המעצב, על בונה האתר ועל כל העולם ואשתו, אבל אפשר גם אחרת, אפשר לאסוף את עצמנו ולהתחיל להביא תנועה לאתר, ברגע שהבנו את הבעיה כבר יש לנו חלק מהפתרון.

קידום אתרים אורגני ותיאום ציפיות מול בונה האתר

חשוב מאוד להבהיר, בונה האתר הוא בונה האתר, אם לא הציעו לך במפורש כחלק מההצעה של בניית האתר קידום אורגני (מדובר בשירות חודשי קבוע). הקידום האורגני לא כלול, בדיוק כמו שאתם מכניסים צבעי לבית ולא מצפים ממנו שיסדר לכם את החשמל ויפתור לכם בעיות אינסטלציה על הדרך. אל תצפו שברגע שסיימתם את האתר יתחיל מבול של פניות. אם לא תבצעו פעולות קידום אורגני או לפחות ממומן אל תצפו לניסים, לא יהיו פניות.

מעניין אותך להתקדם?

איך מתחילים? השאירו פרטים כאן

בעלי עסקים, עומדות בפניכם 3 אפשרויות להביא תנועה לאתר:

  • לבצע קידום באופן עצמאי, להפיץ את השמועה שיש לכם אתר, לשתף עם חברים בפייסבוק בוואטצאפ ובכל הרשתות ולקוות שיגיעו.
  • לייצר דף נחיתה מקצועי וקמפיין ממומן, גוגל תשמח להביא לכם תנועה אם תשלמו לה ככל שתשלמו יותר היא תביא יותר (כמובן ברגע שתפסיקו התנועה תפסיק)
  • לשלם למקדם אתרים מקצועי שיבצע קידום אורגני עבורכם ויתחיל להביא עבודה!

כן, ברור לי שזה מאכזב, חשבתם שהאתר זאת הוצאה חד פעמית, תחשבו שוב! אם אנשים לא מגיעים לאתר הם לא ישאירו פניות. אין פניות אין לקוחות. אין לקוחות… אין כסף בקופה!

האתר הוא נכס דיגיטלי מניב, אין הוצאות חשמל, אין ארנונה אין משכורות. עסק שעובד בשבילכם 24/7 כולל חגים, לא מבקש חופשות. אין משכורת 13 אין מתנות בחגים, אין חופשת לידה ואין בעיות של ביייביסיטר!
המסקנה: תתייחסו אליו ברצינות והוא כבר ידע להביא לכם את העבודה.

קידום אתרים אורגני בגוגל הינו תהליך ארוך וחשוב מאוד לקידום האתר שלכם. בין אם מדובר באתר אישי או באתר של העסק שלנו, המטרה של מקדם אתרים היא אחת – להיות מדורגים כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש של גוגל, שהוא מנוע החיפוש החזק ביותר ברשת האינטרנט. קידום אתרים אורגני מצריך המון סבלנות, התמדה, נחישות וידע. כדי לקדם את האתר שלכם באינטרנט בצורה אפקטיבית ויעילה ככל האפשר, נתחיל בעובדה שאנו צריכים ליצור תוכן רב ואיכותי באתר, תוכן שיעניין את הגולש ויעודד אותו לשהות זמן רב באתר ולהנות ממגוון רחב ועשיר של תכנים.

במסגרת התהליך גוגל מפעילה בוט שסורק את האתר שלנו בהתאם למילות חיפוש שונות. את מילות החיפוש הנקראות גם מילות מפתח, אנו נבחר בצורה מוקפדת ביותר לאחר שנבצע מחקר מילות מפתח מעמיק במסגרת הכלים השונים. הקידום האורגני שייך לתחום ה-SEO . בתחום ה- SEO אנו צריכים לפעול בצורה נכונה כדי לגלות מהו האופן הטוב ביותר לקדם את האתר שלנו. מלבד כתיבת תוכן ומאמרים באתר שלנו, ישנן דרכים שונות ומגוונות אשר ניתן לקדם באמצעותם את האתר. להלן מספר פעולות שמסבירות איך עושים קידום אורגני של אתר בגוגל.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל : מהם הצעדים שאוכל לבצע ואיך לקדם אתר בגוגל?

ראשית, יש לבחון כי מבנה האתר שלך בנוי בצורה נכונה. יש לבדוק האם קיים ניווט בין עמודים . יתרה מכך, יש לשים לב  כי מבנה האתר בנוי באופן הבא: תפריטים מסודרים ונוחים לשימוש, קטגוריות ודפי משנה. באמצעות סדר היררכי ונכון, הבוט של Google יסרוק בקלות את האתר שלנו וגם לגולש יהיה קל יותר להתמצא באתר. חשוב לדעת כי במידה והמידע לא יועבר בצורה נכונה וברורה באתר, יהיה קשה מאוד להתמודד עם הבוט של Google וכך הוא יסרוק את האתר בצורה לא נכונה ואנו עלולים לשלם על כך בנטישות רבות, דבר שעלול להשפיע על חווית המשתמש.

קידום אורגני מאיפה מתחילים? בחירת דומיין ידידותי

תהליך של קידום האתר מתחיל כבר בבחירת הדומיין, נסו לבחור דומיין קצר וקליט, נוח להקלדה ולא מסורבל, אם יש לכם אפשרות לבחור דומיין עם ותק זה בהחלט יכול לעזור ולקצר תהליכים בקידום אורגני. הפעילו שיקול דעת ונסו לשלב את מילות המפתח, אפשר לשלב מילת מפתח ב URL באמצעות תוסף המיועד לקידום אורגני כמו Yoast או Rank Math.

חשיבות תעודת SSL הקידומת של האתר מתחילה ב https

גוגל נותנת העדפה ברורה לאתרים בעלי תעודת SSL, במידה וגוגל איתרה במנוע החיפוש החכם שלה אתר עם נתונים זהים מבחינת התוכן, ההיררכיה וכל מה שציינתי קודם, גוגל תתעדף אתר שיש לו אבטחה על פני אתר שאין לו, לכן אם אתם רוצים להישאר בתחרות, תדאגו לכך שגוגל תבין שהאתר שלכם אכן מאובטח, לכן חלק מהפעולות לקידום אורגני כוללות דאגה לשיפור אבטחת האתר, בחירת איחסון נכון בהחלט פותרת את עניין האבטחה.

אופטימיזציה טכנית – התאמה רספונסיבית לשיפור הביצועים

חובה לוודא כי האתר שלכם ברור וקל לקריאה בכל הפלטפורמות האפשריות. רבים מבוני האתרים אינם חושבים מלכתחילה על נראות האתר במכשיר נייד או במסך קטן יותר אלא רק על הנראות בשולחן העבודה ולכן חשוב לשים לב כי האתר מסודר, ברור וקריא בכל הפלטפורמות, שהאתר נטען מהר – מהירות האתר מאוד חשובה לקידום האורגני של האתר, גוגל מעדיפה אתרים שנטענים מהר יותר. להרחבה בנושא אופטימיזציה תוכלו לקרוא כאן: טיפים להקמת אתר אינטרנט.

קידום אורגני ON PAGE כתבות באתר שלנו

הזכרנו את זה בפסקאות הקודמות. תוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעת קידום אורגני באתר, מקדמים נוהגים להשתמש בביטוי “תוכן הוא המלך”, אם כי יש לכך חוקים. בדרך כלל, התוכן צריך להיות איכותי. הנקודה החשובה ביותר בתהליך זה הוא כתיבת תוכן ייחודי לאתר שלנו. חל איסור מוחלט להעתיק תוכן מאתר אחר כיוון שגוגל יכול לזהות את זה בקלות ולהעניש אותנו בצורות שונות כמו – חוסר קידום של האתר שלנו.
נושא חשוב בכתבות ובכלל לכל העמודים והפוסטים באתר הוא לבצע אופטימיזציה לתכני האתר בקידום האורגני, שימוש בכותרות היררכיות, הקפדה על כותרת H1 ראשית אחת, שימוש בalt – טקסט אלטרנטיבי בתמונות, הוספת תיאור ייחודי לכל עמוד, לוודא שאין תוכן כפול באתר, אין קישורים שבורים (404) ועוד כמה פעולות טכניות שיכולות להרים את ביצועי האתר בעצם ההתאמה למנוע החיפוש של גוגל. נוסף לכך שגוגל יבין שמדובר באתר איכותי ורלוונטי הפעולות האלו יגרמו לגולש להנות מתוכן איכותי שיעלה את זמן השהיה שלו באתר שלנו ויעודד אותו בסופו של דבר להמרה אליה קיווינו.

מעניין אותך להתקדם?

איך מתחילים? השאירו פרטים כאן

שימוש במילות מפתח וביטויי זנב ארוך

לצורך קידום אורגני יעיל אנו חייבים לבצע תהליך של חקר מילות מפתח ומחקר מתחרים לתחום כולו. ישנם כלים שונים שעוזרים לנו כמקדמים למצוא ביטויי זנב ארוך שידייקו את תוצאות החיפוש, ויגדילו את הרלוונטיות של התוכן אצלנו באתר לגולש. באמצעות בחירה נכונה בביטויים הרלוונטיים ביותר נביא אלינו גולשים איכותיים ויחסכו ממנו נטישה עקב חוסר רלוונטיות לשאילתא שהגולש חיפש. יש אסטרטגיה שלמה שמסבירה כיצד לבצע את הבחירה הנכונה, לצורך כך נעזר בנפחי החיפוש, התחרותיות ונחקור את המתחרים, נבין את ההצלחות שלהם ואת הכשלונות, מילות מפתח בהם בחרו להשתמש וכך נוכל לבצע אופטימיזציה לתוכן שלנו. כל אתר מחייב קידום אורגני המותאם לנישה שלו, כשמבצעים קידום אורגני לאתרי תדמית נצטרך לעבוד על היררכיה נכונה, בניית קטגוריות ותוכן רוחבי לכל האתר, הכוונה כמובן לבלוג. במידה ונבצע קידום אורגני בגוגל לעורך דין נצטרך לחקור את הנישה, להציג את השירותים של העורך דין באופן נגיש במינימום קליקים וכמובן נרחיב על כל שירות ונעבה את התוכן באתר עם פוסטים רלוונטיים שמעניינים את הקהל שלו וכך נגדיל תנועה באמצעות התוכן.

שימוש בקישורים פנימיים – קשרו לעמודים רלוונטיים 

אם כן, מה לכתוב בכתבות באתר שלנו? שלבו קישורים פנימיים בתוך המאמר. משמעותם הרבה היא שבאמצעות הקישורים אנו יכולים להפנות את הגולש שנכנס לכתבה שלנו לכתבות נוספות הקשורות לתחום שלנו. במסגרת הקישורים הפנימיים אנו למעשה מפנים את הגולש לעוד תוכן שנמצא באתר שלנו ולא באתר אחר. מלבד זאת, קיימת המלצה חמה לשילוב קישורים חיצוניים בתוך הכתבות.

קישורים חיצוניים OFF PAGE חלק משמעותי לקידום אורגני

קישורים חיצוניים הם לינקים היוצאים מאתרים חיצוניים לאתר שלנו, הקישורים מחזקים לנו את האתר בעיני גוגל ותורמים למומחיות והסמכותיות של האתר – דאגו שאלה יהיו קישורים חזקים. באמצעות אלו, אנו יכולים להשיג טראפיק רב לאתר שלנו ולקדם אותו בצורה איכותית.

תוצאה אפס החלום של כל מקדם!

דיברנו על המטרה הנשגבת להיכנס לעמוד הראשון ולהתחרות על המקומות הראשונים, ובכן יש כבוד למקום הראשון, אך יש את הפנינה, הקצפת עם הדובדבן, לעלות באופן טבעי מעל התוצאה הראשונה ובכלל מעל כל התוצאות הטבעיות, אם הצלחתם, גוגל תפנק אתכם בשטח נדל”ן מרשים בתוצאות החיפוש עם טקסט רלוונטי שנלקח מהאתר שלכם.

הדרך להצלחת האתר ולקבלת תנועה אורגנית עם קידום אורגני Seo

קידום אורגני באמצעות Google My Business 

אחד הצעדים החשובים ביותר הוא צירוף העסק לגוגל. כלומר, יש אפשרות לפרסום אתרים בגוגל בחינם! כך, אנו יכולים לחשוף גולשים נוספים לעסק שלי בגוגל מיי ביזנס, במידה והם יחפשו שירות כזה או אחר. באמצעות הליך זה, אנו יכולים להעלות בצורה משמעותית את הדירוג שלנו בגוגל ולהיות בולטים יותר. חשוב מאוד למלא את כל הפרטים על העסק – את השירותים השונים, מספר הטלפון שעות הפעילות, אזור הפעילות ופרטים חיוניים שיוסיפו לעסק שלי.

שימוש בביקורות בגוגל 

אחד הדברים החשובים והמועילים ביותר לקידום אורגני של העסק בגוגל. לאחר שיצרנו את העסק שלנו ב Google My Business, בקשו מהלקוחות שנמצאים אצלכם בעסק לפרגן ולכתוב ביקורת חיובית בגוגל – דאגו שהם ידרגו את העסק ב-5 כוכבים ואף שיכתבו תגובה מפרגנת. כמויות רבות של תגובות ודירוגים חיובים, יימשכו את תשומת ליבם של הגולשים וזה יכול לגרום להם להיכנס לאתר שלנו ולא של המתחרים שלנו.
קבלו טיפ : לקוח שקיבל זה עתה שירות והביע תודה והערכה כי מאוד נהנה מהשירות שלכם או המוצר שלכם, מהווה ביקורת חיובית פוטנציאלית לעסק שנמצאת ממש לידכם, תפסו אותו! בדיוק ברגע הזה, זהו השלב המדוייק לבקש ממנו להוסיף לכם תגובה מפרגנת בגוגל מי ביזנס. תגדילו לכם סיכויים אם תעזרו לו להבין איפה בדיוק להשאיר את הביקורת. שלחו לו לינק להשארת ביקורת וכך תמנעו ממנו הסחות דעת בחיפושים מיותרים בגוגל. 

קידום אתרים אורגני בגוגל: האם מדובר בתהליך מהיר?

אחד החסרונות של תחום קידום האתרים האורגני הוא שמדובר בתהליך איטי. התחום המקביל לקידום האורגני נקרא PPC ובעברית: קידום ממומן. ההבדל הגדול ביניהם הוא התהליך עצמו – בעוד הקידום אורגני מתבצע בהדרגתיות, במסגרת קידום ממומן בגוגל אנו יכולים לפרסם מודעות בגוגל תחת מילת המפתח בה אנו מעוניינים. עם זאת, היתרון של הקידום האורגני הוא שהתוצאות יכולות להישמר לאורך זמן לעומת הקידום הממומן.
אחרי שהבנו את התהליך הגיע הזמן להתחיל לקדם את האתר ויפה שעה קודם.

מעניין אותך להתקדם?

איך מתחילים? השאירו פרטים כאן

האם ניתן לקדם אורגנית כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי לא פותר הבאת תנועה אורגנית, הגישה לכרטיס מתבססת בעיקר על קישור ישיר, זאת אומרת אם לקוח פוטנציאלי מקבל את הקישור הוא יכנס ויראה את התוכן, הסיבה לכך היא שהכרטיס בדרך כלל דל בתוכן, זהו תקציר מרשים ואיכותי על בעל הכרטיס, מיהו? מה תפקידו? העסק שהוא מייצג, מעט תמונות, דרכים ליצירת קשר, וקישורים במדיה החברתית. הכרטיס נותן אפקט מרשים ומציג את העבודות בצורה יפה ונוחה. לדוגמא אדם שמתעסק ביצירת סרטי תדמית ללקוחות יעדיף להעביר לפונים אליו את כרטיס הביקור שיכיל את מכלול העבודות בצורה יפה להבדיל מהאפשרות האחרת להעביר קישור לספריית דרייב או זריקת כל הסרטונים בצ’אט.
דוגמאות ומידע נוסף לכרטיסי ביקור

מהו המחיר של קידום אתרים בגוגל ומי עוסק בזה?

השוק רווי ותוצאות החיפוש מניבות לנו מאות של בעלי מקצוע העוסקים בתחום קידום האתרים בגוגל. כאשר  אנו מחפשים מקדם אתרים שיעזור לנו להביא את האתר באופן טבעי ושישפר את האתר שלנו בצורה מקצועית ויסודית, אנו צריכים לדאוג שנשכור את שרותיו של אדם בעל ניסיון רב בתחום וכבר פועל כמה שנים. מומלץ מאוד לבצע השוואה בין המקדמים השונים – מה כל מקדם יכול להעניק לי במסגרת השירות שלו, וכך גם מה עלות השכרת השירות – עשו חשבון ביחס לתקציב שלכם, אך שווה לדעת כי מדובר בתהליך ארוך שלוקח זמן, לכן ההמלצה היא לקחת איש מקצוע מנוסה שנהיה איתו במשך תקופה ארוכה על מנת שנראה תוצאות בפועל. 

קבלו טיפ : קידום אורגני כרוך בעלות, אם הציעו לכם סכום נמוך מידי לעומת מקדמים אחרים תתרחקו, לא ניתן לבצע עבודה יעילה ואפקטיבית ללא תקציב הגיוני, הקישורים החיצוניים, התוכן, שעות העבודה של המקדם באופטימיזצית המבנה והתוכן, לכל אלו יש עלות, אם הרגשתם שניתן ללחוץ ולצמצם תקציב, זה לא נצחון שלכם,  אתם בעצם פוגעים באיכות של הקידום האורגני באתר שלכם. אל תתפתו, זהו מקרה קלאסי של הזול הוא היקר. זכרו שכל המטרה לשמה התכנסנו היא לשפר את ביצועי האתר, להגדיל חשיפה של האתר ולשפר את ההנעה לפעולה ולהגדיל את אחוזי ההמרה. כאן נמדדת ההצלחה של הקידום האורגני שבוצע ולא על פי התקציב שהצלחתם לחסוך.

וכך רבותי אחרי שהבנתם מהו קידום, במה מדובר ומהו התהליך הנדרש אתם יודעים איך לעשות קידום אורגני בגוגל, לפחות את הבסיס… הנקודות אליהן התייחסתי הן הכרחיות אך על מנת לבצע את הכל נכון מומלץ לפנות למקדם מקצועי שמכיר את כל הנבכים ואת כל הפעולות הקטנות שיסגרו היטב את כל המהלך לקידום האתר. זיכרו שאתם לא לבד, יש לכם מתחרים שנלחמים גם הם באותה תחרות עם אותה מטרה בדיוק והם יעשו הכל, את כל הפעולות הנדרשות כדי להתברג שם למעלה בתוצאות.

מקווה שהמאמר עשה לכם שכל בנושא SEO, לשאלות נוספות ולבדיקת ההתאמה של האתר שלכם לקידום אורגני, מוזמנים להשאיר לנו פרטים סטודיו אורי גו דיגטל כל הפתרונות שלכם בעולם הדיגיטלי. ונשמח לחזור אליכם בהקדם. אז יאללה, שנתקדם?

קידום אורגני אורי גו דיגיטל

שאלות נפוצות

למדידת קידום אורגני בגוגל אנחנו נבדוק את המיקום שלנו בביטויים נבחרים שרלוונטיים לנו, (לאחר מחקר מקדים – חקר מילות מפתח וחקר מתחרים) ככל שיהיו יותר ביטויים שיקדמו אותנו ויחשפו אותנו בתוצאות החיפוש תהיה לנו יותר תנועה לאתר, המטרה היא שהגולשים יכנסו לאתר כי הם ראו תוכן רלוונטי שקשור לחיפוש שלהם ולכן ירצו להמשיך ולבצע את ההנעה לפעולה שהגדרתם. לדוגמא אם נחשפו 1500 גולשים לביטוי, נצפה שחלק מהם יקליקו ויכנסו לאתר, מתוכם נצפה שחלק ישאירו פרטים או יבצעו רכישה. ככל שיהיו יותר ביטויים שהגולשים יחשפו אליהם התנועה האורגנית תגדל, כמות הקליקים תגדל, וכמות הלידים תגדל. על מנת שכל התענוג הזה יקרה אנו נצטרך שיתוף פעולה שיאפשר לנו לבצע שינויים באתר שיביאו להצלחת הSEO
עבודת הקידום לעולם לא נגמרת ולכן יש להקפיד ולהמשיך את עבודת הSEO על מנת לשמר תוצאות ולהמשיך ולהגדיל את התנועה האורגנית לאתר. זכרו שהמתחרים שלכם לא נחים, אם הגעתם לתוצאה טובה היום לא בהכרח תישארו שם לנצח, המתחרים ממשיכים לעבוד כשהמטרה של כולנו היא אחת, להגיע לעמוד הראשון ורצוי כמה שיותר גבוה בראש העמוד.עבודת קידום נכונה ויציבה תביא תנועה אורגנית ורלוונטית לאתר ללא קשר לקידום ממומן.
ישנן פעולות בודדות שבעל האתר יכול לבצע בעצמו, ואולי זה יצליח לו, אבל אם באמת רוצים תוצאות כדאי לתת את העבודה למישהו שמתמחה בקידום אורגני. קידום אורגני בגוגל יכול להביא תוצאות לאחר כמה חודשים במינימום ולעיתים אחרי שנה וחצי שנתיים, חבל לבזבז זמן על כל מיני ניסיונות ולהמתין שנה שנתיים כדי להבין שזה לא זה.
כשמבצעים קידום אורגני אנחנו מדברים על סדרת פעולות שיש לבצע בכל חודש באופן עקבי, התאמת קוד האתר, השלמת מטא, כותרות, טקסט אלטרנטיבי לתמונות, קישורים on site ו off site, כתיבה נכונה שמביאה מקסימום תנועה לאתר עבור הביטויים הרלוונטיים ועוד, מחיר קידום אורגני מתחיל מ2,000 – 2,500 ש”ח פלוס מע”מ ומעלה. המחיר נקבע לפי הפעולות שינקטו, מספר הקישורים וכו’. לכן אם הצלחתם להוזיל ברכות רק תבדקו שאכן קיבלתם תנועה לאתר, אם זה לא עבד כנראה שהמקדם פשוט לא הצליח לבצע יותר מזה עם התקציב שניתן לו. מקדם האתרים נעזר בתקציב שניתן לו בין היתר לרכישת קישורים, ברגע שנוריד מהתקציב הקישורים יהיו כנראה פחות איכותיים או פחות קישורים. המשמעות היא שאין יש מאין.
לא ניתן להתחייב על מיקומים ספציפיים בגוגל בשל הוראה מפורשת מצד גוגל אודות חברות SEO: “איש אינו יכול להבטיח דירוג במקום הראשון ב GOOGLE” אך אנו מתחייבים לבצע את הנדרש על פי קווי ההנחיה של גוגל על מנת לשפר את המיקומים בביטויי המפתח בכל האמצעים העומדים לרשותנו.
קידום אורגני הוא תהליך ארוך, את התוצאות ניתן לראות לאחר כ-6 -3 חודשים ולעיתים לאחר שנה וחצי ואפילו שנתיים, תלוי בנישה ובתחרות. מקדם אורגני מקצועי יודע לבצע חקר מילות מפתח מקדים וחקירת מתחרים כדי להבין כמה האתר אותו הוא מקדם ממוקד לנישה וכמה תחרות תהיה על העמוד הראשון. אין תשובה נכונה אחת לשאלה כמה זמן לוקח להגיע לעמוד הראשון בגוגל. אם מדובר בעורך דין או נישה פחות תחרותית כמו אוכל לחתולים התוצאה תהיה שונה. כל מקרה לגופו וכמובן שאופן בניין האתר ומהירות הטעינה משפיעים גם כן על תוצאות החיפוש.
מאמרים אחרונים

מערכת FixDigital CRM בעברית ממשק ניהול פניות ממוקד, יעיל וידידותי שכל עובד יידע לתפעל היטב תוך זמן קצר התקנה והפעלה תוך מספר דקות. חיוני לכל עסק שרוצה לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה ולנהל פניות ומכירות ביעילות.

בתחום קידום האתרים אין מחירון קידום אתרים קבוע ואחיד, מחיר קידום אתרים מושפע מפרמטרים שונים וכל מקדם אתרים עובד בשיטה המתאימה לו אך העיקרון הוא זהה, הפרמטרים השונים קובעים את היקף העבודה כלומר כמות השעות החודשיות שהמקדם ישקיע לצורך קידום האתר.

בניתם אתר לעסק שלכם השקעתם באיפיון ובעיצוב, אין ספק אתם מרוצים מהתוצאה, הבעיה מתחילה כשאתם מרגישים שאף אחד לא רואה את היצירה שלכם, אין תנועה, אין רכישה, תחושת פספוס ענקי מתחילה להתבשל.

אם יש לכם אתר אתם כבר יודעים שהכלי המרכזי לאיסוף לידים איכותיים באתר הוא שימוש בטפסים, לכן כדאי לבנות את הטפסים בחוכמה. טופס לידים מאפשר השארת פרטים, בקשה להצעת מחיר, רישום לניוזלטר, נוכל להעביר ישירות למערכת ה CRM

גוגל לעסק שלי Google My Business זה סוג של אינדקס שמרכז חברות ועסקים. כל עסק או חברה יכולים להוסיף את דף העסק שלהם לאינדקס בחינם, לאחר הרישום גוגל מבצעת אימות של העסק באמצעות גלויה

תחזיקו חזק עוברים לאנליטיקס 4 ! עם כל החידושים, הפיצ'רים והדוחות, מכינים את השטח לעבודה עם google analytics 4 , שווה להישאר ולקרוא עד הסוף.

קליקאפ היא פלטפורמת ניהול משימות עם ממשק נקי וחינמי, המציעה מגוון יכולות לעבודה בצוות או ביחיד, מתאימה לארגונים וצוותים, לאנשים המנהלים עסק של אדם אחד, לניהול לקוחות, ניהול משימות  וכו'.

המלצות על כלים ותוספים שמשמשים אותי בבניית אתרים של וורדפרס, קידום אורגני, אלמנטור, gloo.ooo, תוסף הצעות ועוד כמה פינוקים

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות...

הדבר שכל בעלי האתרים פחדו ממנו

האם האתר שלכם מחובר?

אנליטיקס GA4

אי אפשר להתעלם, החל מ1.7.2023 זה קורה!
הפסקת הדיווח באנליטיקס יוניברסל
המשמעות: פגיעה ביכולת למדידת הטראפיק לשם שיפור
ביצועים באפיק האורגני והממומן
השאירו פרטים לחיבור האתר לגוגל GA4

האותיות הקטנות: חיבור האתר מחייב הרשאות לאנליטיקס, לטאג מנג’ר ולאתר. חיבור האתר מתבצע כשירות ללא עלות עד ה1/7/2023.
הגדרת אירועים טריגרים ודוחות כרוכים בתשלום על פי האיפיון והצורך, אנא הכינו את הדוחות הרצויים ואת הפעולות אותן הייתם מעוניינים למדוד.

חלק מהלקוחות שפונים אלי רוצים אתר מרהיב שמפיל את הלסת ונוח לעבודה, חלק רוצים יותר לקוחות וחלק רוצים לגבות יותר על המוצר או השירות שלהם.
הלקוחות שלי מבינים עניין
הם רוצים לקבל את הכל!

השאירו פרטים לשיחת איפיון בה נדבר על
הנוכחות האפקטיבית שלכם בעולם הדיגיטל!
ועל איך זה שבעצם לא הכרתם אותי ולא חיפשתם אותי ובכל זאת בחרתם להיכנס דווקא לאתר שלי להשארת הפרטים היקרים שלכם,
ספוילר קוראים לזה SEO!

להזמין אנשים שמכירים אותך, קל...
החוכמה היא להביא את אלו שלא שמעו עליך מעולם!

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?
דילוג לתוכן