דף נחיתה מנצח להפוך ליד ללקוח

דף נחיתה מנצח

מפרסמים רבים בוחרים לפרסם את עצמם בערוצי המדיה השונים כמו פייסבוק אינסטגרם וכו’ אך הבולט מבינהם דווקא מתבצע באמצעות מודעה בגוגל. דף נחיתה מקצועי יקפיץ לכם את כמות ההמרות ויסייע להצלחת הקמפיין, הדף יתרום למיתוג העסק וכן יאפשר הסבר תמציתי וברור בדיבור ישיר והדגשת התועלות כשלאורך כל הדף יהיו משולבים כפתורים של הנעה לפעולה.
דמיינו פגישה ראשונה, המבט הראשון ביניכם, הקליק בין הלקוח לעסק שלכם, בפגישה הזו תדעו מיד כבר בשניות הראשונות אם יש על מה לדבר או פשוט להתקדם. המודעה היא השלב הראשוני בו עם כתיבה נכונה נעודד את הגולש להקליק עליה ולהיכנס איתכם לסוג של חלון פרטי ללא הסחות דעת לדף הנחיתה בו המפרסם שוטח את השירות/ או המוצר אותו הוא מציע. מטרת עמוד הנחיתה היא להשיג פרטים של לקוחות פוטנציאליים (שם, טלפון, אימייל) כדי שתוכלו לחזור אליהם ולהפוך אותם ממתעניינים ללקוחות קיימים, דף נחיתה מושלם מאפשר להפוך לידים ללקוחות.

נחיתה לצורך המראה – מהלך שיווקי

דף נחיתה הוא כלי חשוב ליצירת נוכחות, לקוח שלא מוצא אתכם ברשת מוצא את המתחרה שלכם. על מנת ליצור דף נחיתה מנצח יש להתייחס אליו כשער מרשים ובעל תוכן רלוונטי ליצירת הרושם הראשוני, רושם טוב המשדר מקצועיות יכול להיות רב השפעה על החלטתו של הגולש, אם לרכוש ממך את השירות או המוצר והאם להשאיר פרטים.
יש לכלול בדף את מילות המפתח והביטויים שקשורים לשירות או המוצר שיכולים להטריג את המודעה שלכם. דפי נחיתה שמיועדים לפרסום בגוגל מחייבים אותנו לבנות דף נחיתה שמכוון לשירות ספציפי אחד, גוגל נותנים עדיפות לדפי נחיתה ממוקדים וכדי להראות כמה היא מחבבת אותנו היא מאפשרת לנו להציג את המודעה שלנו במקום גבוה יותר בתוצאות ובעלות נמוכה יותר. מעבר לכך, הגולש מרוויח תוכן איכותי ורלוונטי עבור השאילתא שלו, תוכן שלא יבלבל אותו ולא יציף אותו במידע מיותר.

דף הנחיתה מכריח את בעל העסק לעבוד בצורה מאוד מדוייקת להבדיל מהפרסום בפייסבוק, יש כללים שכדאי לעבוד לפיהם. ברגע שעושים את זה נכון ומבינים שזה לא משהו סתם יפה ואסטתי אלא חלק ממהלך שיווקי, זה יכול להביא לתוצאות מדהימות. יש לבנות נכון כדי שהמסר יעבור וכדי שאנשים ירצו לעבור לשלב הבא כמו להירשם לוויבנר להצטרף לקורס, לבצע רכישה, או להשאיר פרטים, להוריד קובץ PDF. מהרגע שהגולש נכנס לדף ומתחיל תהליך של המרה. הדף לוקח את הלקוח הפוטנציאלי משלב מסויים בו הוא נמצא לשלב אחד גבוה יותר לכיוון המטרה העיקרית. ממצב מתעניין למצב רוצה לדבר.

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט?

האתר שלכם מציג המון תוכן, הרבה פעולות, קטגוריות, מאמרים, מדריכים, מפרט על מוצרים, אודות החברה, השירותים ועוד. המידע שנפרש באתר מאוד חשוב ויעיל לקידום אורגני וממומן אך כדי להשיג המרות, לעודד מתעניינים להשאיר פרטים אנחנו צריכים להסיר את כל הסחות הדעת ולנקות, לזקק ולכוון במטרה מדוייקת להשארת פרטים או בקשת/ הזמנת שירות או מוצר. דף נחיתה איכותי ומעוצב באופן מזמין יעזור לכם להפוך המרות ללקוחות.

למי מתאים דף נחיתה?

על מנת לבדוק אם שימוש בדף נחיתה מתאים לך, חשוב להבין מה השווי של לקוח שלך, ההבנה של שווי לקוח פוטנציאלי /עסקה מאוד קריטי לתהליך ולבדיקת הכדאיות, לדוגמא במקרה של סדנה, אם לקוח שווה 150 ש”ח ובסדנה כזו יכולים להיות 5-6 אנשים, לא שווה לשלם על דף נחיתה, על העיצוב האיפיון והבניה, לשלם על הפרסום בפייסבוק או בגוגל אדס, יהיה בלתי אפשרי להחזיר את ההשקעה וליצור רווח, אלא אם כן מדובר בעשרות סדנאות.
דוגמא לדף נחיתה מעוצב בהתאמה אישית שלי כשהמוצר הוא בעצם דף נחיתה לעסקים קטנים וגדולים, בצפיה בדף תבינו את המשמעות של עיצוב אישי לעומת שימוש בתבנית בסיסית וגנרית.

מאיפה מתחילים את הנחיתה שלכם?

שלב התכנון של דף הנחיתה

המטרה – לכל דף נחיתה יש מטרה אחת ברורה, לקדם שירות או מוצר של העסק שלכם. לקחת מתעניין מנקודה א’ לנקודה ב’.
ההצעה – כדי לגרום לגולש להירשם אנו צריכים לתת לו תועלת בתמורה, מתנה, תוכן, זמן, שירות, קובץ וכו’
קהל היעד – קל יותר לכתוב את התוכן בדף הנחיתה כשאה יודע מי קהל היעד הרולוונטי אליך.
מסר ברור – התכנים צריכים להיות מנוסחים בהתאם לצרכים ולדרך המחשבה של הקהל
מסר שמניע לפעולה – ניתן לבנות קהילה/ רשימת תפוצה/ לקבל פניות / להגדיל חשיפה ועוד

שלב ההכנה של דף הנחיתה

תמונה או סרטון שיוצר חיבור אישי ומגדיל את אחוזי ההצלחה בדף. ניתן להעזר בתמונה עם מסר ברור ורלוונטי, למרות שלשימוש בסרטון של העסק יש יותר כוח
המלצות – קריאת המלצות מעודדת את המתעניין להרגיש שהוא יכול לתת בך אמון ולהשאיר פרטים.
עיצוב הדף – דף נחיתה מעוצב משדר מקצועיות ואמינות, גרפיקה, בחירת צבעים נכונים ופונטים, מרווחים בין איזור לאיזור רווחים באיזור הפנימי. חשוב להבין שהעיצוב הוא לא הכל, העיצוב של דף נחיתה הוא רק חלק מהכלים שעוזרים לנו להגדיל את אחוזי ההמרה.

שלב פרסום של דף הנחיתה

כשבניית דף הנחיתה מסתיימת יש להתחיל את שלב הפרסום לקהל היעד לפי ערוצי השיווק שמתאימים לעסק, בהתאם ללקוחות להצעה ולתקציב הפרסומי שהוקצב.
ניהול הדף
לאחר שהגולש נרשם מהו השלב הבא איך נהפוך אותו ללקוח שלנו. כיצד נוכל לשפר את התהליך ולהגדיל את אחוזי ההמרה
חיבור לאוטומציה
תחשבו על היום שאחרי העלאת דף הנחיתה. עצם השארת הפרטים יוצר התחלת תהליך, אנו מתחילים לבשל את הלידים, לעתים מגיעים לתהליך מורכב של איסוף מסמכים ומשימות, לפעמים הפונים פשוט מתעייפים ולכן כדאי להתחיל ליווי של תהליך אוטומציה, באמצעות טפסים ומיילים, שליחת תזכורות

למה כדאי להשתמש בדף נחיתה?

  • שימוש בדף נחיתה מקדם אותך לשלב הבא ללקוח החדש שלך
  • הזדמנות מעולה להציע ולחשוף את השירות שלך
  • בניית קהילה, באמצעות שימוש בהדרכות חינמיות מעודד להשאיר פרטים ולהיכנס לקהילה
  • רימרקטינג – כוח אדיר המתקשר לעולם האוטומציה. פניה חוזרת למתעניין וגם לממיר יכולה להיות בעלת אופי אחר יותר ממוקדת ופרסונלית. מדובר באוכלוסיות שונות. במידה ולא המיר אפשר לנתח את זה ובפניה העוקבת ולהחזיר אותו למצב ההתעניינות אם חימום לקראת השיחה.
  • דף נחיתה מתאפשר בעלות נמוכה מהקמת אתר לעסק.
  • היופי בדף נחיתה שבעולם הדיגיטלי אפשר לשנות אותו. לשנות כותרת, טקסט עיצוב, הכל דינאמי לא כמו ששולחים לפרינט בעיתון

שאלות מקדימות לפני שמתחילים לבנות דף נחיתה

מה אתה מציע?

המוצר שאתה רוצה לקדם או השירות שאתה רוצה להציע – ממוקד ממוקד ממוקד! אל תתפזרו, Less is more ביחרו משהו אחד סופר רלוונטי שיהיה תואם למודעה ולמילות המפתח, זיכרו שדיוק יכול לחסוך לכם בעלויות הפרסום.

למי אתה מתכוון להציע?

מי אוהב אותי?  בשלב הפילוח השאלה הראשונה היא מי קהל היעד שלך, התשובה שחוזרת אצל רוב העסקים היא כולם! הדף שלי מתאים לכולם. חשוב לפרק את ה”כולם” לכמה סגמנטים כדי ליצור דיוק ורלוונטיות, כך שהממיר הפוטנציאלי יזהה משהו שמעניין אותו ויעודד אותו להמשיך לשלב הבא. כשאנשים רואים דיוק, שהמבנה בנוי נכון וטוב זה ממגנט אותם ומושך אותם לשתף פעולה ולרצות את המוצר שלך או לפחות לשתף את הדף עם אנשים שיכולים להתעניין במוצר. פילוח נכון יכול לכוון אותנו לנשים, גברים, איזורים, גילאים.
דוגמא לניצול המידע הזה לטובתנו, קהל מבוגר פחות אוהב להירשם בדפי נחיתה. לכן חשוב שתהיה אפשרות להתקשר.

מה אתה רוצה שיקרה בשלב הבא?

גולש שנחשף לדף שלי במהלך גלילה בפיד שלו בפייסבוק, יוצר לי הזדמנות לרגע פרטי, חלון שלי כעסק מול הגולש, הזדמנות להכיר לו את השירות שלי את המוצר שלי, מי אני וכל זה בלי הפרעות. צריך לוודא שהגולש באמת בשל לעבור לשלב הבא, צריך להבין באיזה שלב הוא נחשף לדף הנחיתה, האם הוא מספיק בשל לעבור את ההמרה שאני רוצה שהוא יעבור. האם תהיה מדובר בשיחה מאוד קרה, או חלילה להתחרט על ההמרה.

מהם המרכיבים לבניית דף נחיתה אפקטיבי?

כותרת גדולה היא הדבר הכי חשוב שצריך לראות, היא קריטית, זאת ההזדמנות היחידה שלנו לתפוס את הממיר הפוטנציאלי. הכותרת צריכה להיות ממוקדת עם מסר מאוד פשוט חזק ועוצמתי, הכי ברור שניתן, הכותרת מתייחסת לקהל ממוקד ממקום של כאב או הנאה. כותרת טובה יכולה למשוך את המתעניין או לשעמם אותו, אנו צריכים כותרת שתשאיר את הגולש סקרן ותעודד אותו לשמוע עוד פרטים. היא צריכה להיות קצרה וקולעת ושיהיה ברור מיד מהרגע הראשון מה השירות או המוצר שאנו מציעים.
הכותרת בעצם תהיה במקום הנדל”ן הכי יקר בדף. היות וחלק גדול בכלל לא מגיע לשלב הגלילה בדף, לכן בחלק הזה יהיה כל מה שקריטי לי לצורך המרה כמו הכותרת + סרטון טקסט קצר והתחלה של הטופס.
מומלץ להשאיר את הכותרת לשלב הסופי של בניית דף הנחיתה, אחרי שיש לנו את כל החומר ואנחנו כבר מבינים את התוכן. אנחנו נזקק הכל לכותרת שהיא “בול” המסר שיביא את ההמרות שרצינו.

כותרת משנית – הגולש רוצה להבין מייד בשניה הראשונה שזה רלוונטי לו. רצוי לשלב את התועלת באופן הכי ברור כבר בהתחלה, למה לי להמשיך, למה להשאיר פרטים, מה יצא לי מזה?
בכותרת המשנית נשתמש במשפט שיתן מידע על הניסיון, על המחיר התועלת שהגולש יקבל אם ישאיר פרטים, בקיצור כל דבר מקצועי שיגרום לגולש להמשיך לגלול ולצרוך מידע נוסף לצורך השארת פרטים.

בהמשך הגלילה נגיע לאיזור שכל תפקידו הוא לעבות ולהרחיב מידע, הוספת הוכחה חברתית לעדויות והמלצות, כמה מתי ואיפה, מה מקבלים עוד טופס וכו’, מידע אישי וקצת רקע, בקיצור חפרנות… בכל מקרה חשוב לשים לב לא להתרכז בעצמנו, להתרכז בקהל ולמקד את המסרים שיהיו ברורים וקצרים. מסר שלא עונה על הצורך מיותר להשאיר אותו בדף הנחיתה.

סרטון / תמונה שנותנת ערך, העדפה לסרטון פשוט הגידו את מה שכתבתם בדף הנחיתה, בתמונה כדאי לנצל את הנדל”ן ולשים תמונה קשורה שנותנת ערך ישיר, עם עדיפות למשהו שלכם, תמונות של הצוות, הלקוחות, במקרה של קורס או וובינר תמונה מהרצאה שלכם.

טופס – הטופס צריך להיות בולט וברור עם כותרת לטופס “השאירו פרטים ואחזור אליכם…” עם כפתור מדוייק שברור מה יקרה השלב הבא כשילחצו על הכפתור. לעניין כמות השדות בטופס, צריך להבין מה המטרה, אם מדובר במשהו ממש בסיסי אז שם וטלפון, אם נרצה לעבות את התהליך וליצור פולואפ נכניס שדות של אימייל. הרעיון אומר שככל שיהיו יותר שדות יהיו פחות המרות, הסיבה שזה כנראה מלחיץ את המתעניינים, נשתמש בטופס מורחב יותר כשיש לנו לידים חמים ובשלים, הכלל הנכון הוא להציג את השדות שטובות לי לשלב הזה, אם השדה הוא לא קריטי לי אני אצמצם שדות כדי להשיג יותר המרות. יתרון נוסף בהוספת כמות השדות הוא שכך ניתן להבין כמה המתעניין בשל להתחיל תהליך. הלידים יהיו יותר ממוקדים ומוכנים לשלב הבא. מתעניין שנותן הרבה מידע בהכרח פתוח יותר לקבל ולשמוע על השירות או המוצר שלך. אומנם יהיו פחות לידים אך הם יהיו בשלים יותר

קצת עלייך + תמונה וטקסט תעופה קצר אישי על בעל העסק (מלשון עף על עצמי) המציג היכרות בסיסית קצרה כמו אודות, זכרו – ! Less is more

המלצות – דף נחיתה עם הוכחה חברתית עוזרת גם היא לגולש לבצע פעולה, אנשים שרכשו את המוצר שלכם או השרות שלכם ואוהבים ומרוצים מהשרות /מוצר שלכם.

שאלות ותשובות – במחקר המקדים לאסוף את השאלות שחוזרות על עצמן, שמעניינות את האנשים, נותן ערך בכך שהגולש חושב שהנה כבר יודעים מה אני רוצה לשאול, בקריאת התשובות גרמנו לו להישאר זמן רב בדף ובנוסף הוא מגיע לשיחה שלנו בשל והשיחה יותר קלה וממוקדת. אם הדף ארוך נוסיף עוד טופס.

דף תודה – בדף תודה חשוב להישאר עם אותו עיצוב כדי להבין שאנחנו עדיין באותו מקום נכתוב מה שהולך לקרות לדוגמא : היי תודה שמילאת את הטופס במהלך ה24 שעות הקרובות אני אחזור אליך ובשיחה אסביר לך …. אפשר לתת ערך רלוונטי נוסף כמו שאלות ותשובות או הפניה למאמר רלוונטי ועוד.

איך מודדים דפי נחיתה ?

בשלב בניית דף הנחיתה ורגע לפני עליה לאוויר אנחנו נחבר את הכלים האנליטיים שיעזרו לנו לנתח את ההצלחה של דף הנחיתה יעזרו לנו למדוד את ההמרות, החשיפות, הקליקים וכיוב’.

יצירת דף נחיתה טוב מחייב כללים מסויימים מבחינת עיצוב, תוכן, סדר של האלמנטים ועוד. כל זה מעולה אך חשוב שנבחן אם באמת הצלחנו בהשגת היעדים שלנו, הכלל המנחה למדידת ביצועי דף נחיתה הוא שממש לא מעניין אותנו כמה אנשים אמרו לנו שהדף יפה ומהמם או מכוער, מה שמעניין אותו שהדף נחיתה שלנו עובד טוב או לא טוב, מבחינה סטטיסטית הרוב מבצעים נטישה כבר בשלב הרכישה. לכן אם נבחן מי שהמיר והפך ללקוח שלנו אל מול הנרשמים נקבל מספר נמוך משמעותית, על מנת לשפר את הביצועים של דף הנחיתה אנחנו צריכים לבדוק מדוע לא ביצעו את הרכישה, מה היתה הסיבה, האם מדובר בעניין של אופטימיזציה, כותרות, הנעה לפעולה, מהירות טעינה וכו’. אמנם רוב האנשים לא ישאירו פרטים בדף אבל אם אנחנו נעזר בפיקסל של פייסבוק נוכל להבין כמה אנשים נכנסו לדף וכמה נרשמו, אפשר לפנות שוב לאותם מתעניינים שלא נרשמו ולתת להם תוכן שיתאים לשלב בו הם נמצאים, כך נקבל לידים חמים יותר כי הם כבר התחילו תהליך ונחשפו אלינו קודם.

עשו A/B TESTING – בדקו 2 גרסאות שונות עם משתנה אחד בינהם והציגו את 2 המודעות בפני קהלים בגודל דומה, כך תוכלו לזהות איזה דף נחיתה הניב יותר תוצאות. השינוי יכול להיות במיקום הכפתור של הקריאה לפעולה, העיצוב של הכפתור, תמונה מסויימת, צבע מסויים, הפונט וכו’ מה שחשוב הוא שתבחרו בכל מבחן כזה שינוי אחד בלבד כדי שתוכלו לזהות מה הפעולה שהביאה לתוצאה הזו.

איך נדע אם הצלחנו לייצר דף נחיתה טוב?

  • עלות מול תועלת – שווי לקוח מול שווי עלות עיצוב, בניית הדף וכמובן הפרסום.
  • כמה אנשים רשמו את עצמם לדף הנחיתה
  • כמה הפכו ללקוחות של העסק.
  • האם הנרשמים מדוייקים לי – האפשרות לבדוק את זה יכולה לעזור לי לשפר ולדייק את דפי הנחיתה שלי
  • האם מיצינו את הביצועים של דף הנחיתה – רימרקטינג

טעויות נפוצות בבניית דף נחיתה

  • עיצוב מוגזם ומכירתי– חשוב לא להסית מהמטרה המרכזית, להזכירכם המטרה היחידה בדף היא להירשם בטופס.
  • אגו – לשים לוגו ענק (תעופה עצמית), בשלב הזה אנחנו ממש לא מעניינים אף אחד, שימוש באגו או טקסט תעופה לוקח את המקום של הנד”לן שהכי חשוב לנו, לא לדאוג! בהמשך הגלילה נשים את המידע הזה.
  • חוסר מידע או עודף מידע – חסכו בפרטים מקדו את התוכן – תנו רק את המידע החשוב ביותר לגולש, כל מילה צריכה להיבחן האם היא צריכה להיות בדף או שלא צריכה, את המידע אקסטרא תוכלו לפרט לאחר יצירת הקשר. כמובן לא להגזים, לא לעשות דף קצר מידי, אחרי הכל אנשים לא מנדבים פרטים סתם ככה, הם צריכים מידע שיעודד אותם לרכוש אמון ולהשאיר פרטים.
  • הציעו מספר דרכים ליצירת קשר – וואטצאפ, טלפון, הודעה בפייסבוק במסנג’ר. אל תגבילו את עצמכם לסוג קהל מסויים השאירו מספר דרכים כך שכולם יוכלו לקבל מענה.
  • מספר השדות בטופס – התייחסו ברצינות לכמות השדות בטופס בהתאם למטרה, ככל שיהיו יותר שדות יהיו פחות המרות אך הלידים יהיו חמים ומבושלים יותר והסיכוי להפוך אותם ללקוח שלכם גדול יותר.
  • אל תנסו למכור לקהל קר, כאן החשיבות במחקר מקדים של זיהוי הקהל, אם הקהל שלכם לא מוכן למוצר שלכם, כנראה החשיפה בדף נחיתה לא תעודד אותו להקליק על המודעה.
  • אל תשלחו את הגולש לדף בשלב מוקדם מידי, תכינו את הגולש בשלב ההודעה כך שיבין לאן הוא ממשיך ומה התועלת שתהיה לו.
  • וודאו שהליך השארת הפרטים תקין, בצעו את התהליך בעצמכם.
  • רספונסיבי ודאו שדף הנחיתה שיצרתם הוא רספונסיבי למסכי מובייל וטאבלט בנוסף לדסקטופ.
  • בדקו את מהירות הטעינה של הדף – איטיות היא פרמטר משמעותי שובר שיוויון בעיני גוגל.

האם אפשר לבנות דף נחיתה לבד?

בעיקרון אפשר לקחת סתם טופס ולרשום כמה מילים והנה יש לך דף נחיתה, אך אחוזי ההמרה יהיו כל כך נמוכים. כשעושים את זה בצורה לא מקצועית. דף נחיתה יש לו מטרה אחת והיא להירשם לטופס ואם הבניה לא מקוונת לשם זה לא יעבוד. לכן, בניית דפי נחיתה שלכם באופן עצמאי מתאפשרת ובתנאי שאתם מתמחים בתוכן שיווקי ועיצוב, מבינים אופטימיזציית מהירות והתאמה רספונסיבית למסכים השונים. אחרת עדיף לוותר ולפנות למקצוענים בעלי ניסיון בתחום שיכולים להביא אתכם באמצעות ידע ניסיון וכלים לתוצאה המקסימלית שתניב את מירב ההמרות, ותביא לתוצאה המיוחלת שתהפוך המרה ללקוח.

מבולבלים? לא בטוחים לפני שתחליטו מה מתאים לכם כדאי בהמשך לבדוק אפשרות לכרטיס ביקור דיגיטלי, זהו בעצם סוג של דף נחיתה שמאפשר מידע מורחב בנוגע לעסק ודרכים ליצירת קשר. באמצעות הכרטיס ניתן לחייג, להשאיר הודעות דרך הכרטיס להיכנס לעמודי העסק ברשתות החברתיות, לנווט, להכיר את שעות הפעילות, להציץ בגלריית התמונות, להשאיר פרטים, לקבוע פגישות. לשמור באנשי קשר, לשתף עם לקוח פוטנציאלי וקולגות והכל זמין ומיידי בלחיצת כפתור.
סיקרנתי? רוצים לראות דוגמא לכרטיס ביקור? מוזמנים לצפות בכרטיס הביקור שלי, לקבל מושג ולהשאיר פרטים.

אז איזה קהל את/ה? יאללה נתקדם …. ? או יאללה חפירות ….?

מאמרים אחרונים
Marketing Funnel

משפך שיווקי להגדלת המכירות

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.
כל מה שצריך לדעת על הקמת אתר אינטרנט

כל מה שצריך לדעת על הקמת אתר אינטרנט

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות, אפשרויות ונתונים שבהחלט יכולים להיות מבלבלים.
IOS 14 מה זה אומר ומה צריך לעשות

IOS 14 מה זה אומר ומה צריך לעשות?

אנחנו מדברים על 2 תאגידי ענק פייסבוק ואפל שמתגוששים בינהם בנושא הפרטיות של משתמשי אפל דרך האפליקציות השונות ודפדפנים כמו ספארי, מבחינת המשתמשים אגב זה פחות מעניין. אפל מציגים את עצמם כמגיני הפרטיות של העולם המודרני ומבחינת פייסבוק וכלל העוסקים בקידום זה ממש לא כך
מכירה מושלמת

אוהבים לקנות אבל שונאים שמוכרים לנו

מכירות הן עניין של אימון ,מדובר בתרגול והתנסות ככל שנתרגל נשפר את הביצועים שלנו. שיווק נכון מביא את המתעניינים מוכנים ומבושלים למכירה קלה.
Website Hosting

מדוע יש חשיבות לאחסון ותחזוקת האתר?

קניתם בית ואתם מתגוררים בו במשך חצי שנה. קיבלתם את הבית נקי ומצוחצח, מטופח ואסתטי. אך מה יקרה במהלך החודשים הללו? סביר להניח שאם לא נדאג לטפח אותו בצורה ראויה, אנו נקבל בית מוזנח, לא נקי ושאנו לא נרצה להיות בו
שגיאות בגוגל סרצ קונסול

שגיאות אפשריות בגוגל סרצ’ קונסול

כלי חינמי שפותח ע”י חברת גוגל, ומעניק מבט על של ביצועי האתר שלנו במובנים רבים. אחד התפקידים החשובים שלו הוא לעזור לנו לאתר בעיות ותקלות שונות באתר שיכולות לפגוע בדירוג שלנו בתוצאות החיפוש בגוגל.
צרו קשר

תוכן עניינים

צרו קשר
השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

selector .elementor-accordion-item:first-child
{display: none;}

כיתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

יש לך אתר מהמם אבל רק את/ה ואמא שלך נכנסים אליו? זה כמו שהשקעת ובנית את ארמון החלומות שלך באמצע המדבר אבל בעצם אף אחד לא יודע עליו.
הגיע הזמן שכולם יכירו אותך,
כולנו מתחילים לחשוב אורגני!

רוצה דוח מקוצר ללא עלות על הSEO באתר שלך?

SEO

מבטיחים לא לזבל לכם את המייל

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?