כמה עולה קידום אתרים בגוגל?

איך קובעים מחיר לקידום אתר

איך מתמחרים קידום אתרים אורגני בגוגל?

לפני שנתחיל ונבין כמה עולה קידום אתרים, ישנם מספר מצבים בהם יש צורך בקידום אורגני:

  1. בניתם אתר לתפארת, השקעתם באיפיון, בעיצוב, בפיתוח ויום אחד התעוררתם והבנתם שהאתר לא משרת אתכם באופן בו ציפיתם שישרת, אין תנועה או שאין תנועה מספקת שיכולה לייצר עבודה.
  2. יש לכם אתר אתם מבצעים קידום אורגני ואתם לא מרוצים מהתוצאה מסיבות שונות.
  3. נמאס לכם לשלם על קמפיינים ממומנים שלא מקדמים לכם את האתר ולכן אתם תלויים כל הזמן בקמפיין הממומן.

אחרי שסיווגתם את עצמכם למצב בו אתם נמצאים אפשר להמשיך לשלב הבא, פנייה למומחה לקידום אורגני. אז קודם ברכות, אף פעם לא מאוחר מידי, למרות שקצת עצוב להבין שכל מה שהשקעתם עד כה לא קידם אתכם מבחינת גוגל לשום מקום. חשוב להבהיר שלא כל עסק צריך קידום אורגני.

עכשיו שאתם בשלים לעובדה שיש צורך בקידום מקצועי אפשר לדבר על עלות קידום אתרים. אבל רגע לפני אני רוצה לשים את הקלפים על השולחן. ברור לי מה אתם חושבים… למה לא ללכת מראש על ממומן?
אז לא לדאוג יש לי תשובה בול בשבילכם!

מה עדיף אורגני או ממומן? מה ההבדל?

תחשבו על דירה יש לכם 2 אפשרויות שכירות או משכנתא. אם השכרתם דירה 5 שנים אז קחו את הסכום לחודש, אני אהיה נחמדה ואתייחס לסכום של 5000 ש”ח לחודש ותכפילו ב5*12 זה 300,000 ש”ח שנעלמו. אם הייתם משלמים את הסכום הזה למשכנתא זה נכס שלכם ששילמתם עבורו 300,000 ש”ח.

השקעתם בנכס, ונניח אין משכנתא אז היו לכם עכשיו 300,000 ש”ח להשקיע בבית שלכם, ז”א שאחרי 5 שנים הבית שלכם שווה יותר ב300,000 ש”ח. אם נחזור לאתר אז הקמפיין אוכל לכם את הכסף, כשהקמפיין נגמר גוגל לא זוכר שפעם היה לכם קמפיין שעלה לכם המון כסף והביא המון עבודה. התחלתם באתר ששווה X ונישארתם באותה נקודה אתר ששווה X, לעומת זאת באורגני יש לכם עכשיו אתר מפלצת מלא בתוכן איכותי שמזרים לידים איכותיים עם קישורים שצברתם לאורך 5 שנים שחיזקו את האתר, X+300,000 מקווה שהצלחתי לסדר לכם בראש את המספרים בנוגע לנושא החשוב לכל בעל אתר – קידום אתרים.

התשובה המתבקשת לשאלה השכיחה ממומן או אורגני במונחים של עלות היא ברורה –  ההבדל המשמעותי הוא ניהול תקציב חכם!

מה הפרמטרים שמשפיעים על עלות קידום האתר?

מה משפיע על מחיר לקידום אתרים
מה משפיע על מחיר לקידום אתרים

השאלה כמה עולה קידום אתרים היא כמו לשאול כמה עולה אוטו לבן, זה תלוי!

בתחום קידום האתרים אין מחירון קידום אתרים קבוע ואחיד, מחיר קידום אתרים מושפע מפרמטרים שונים וכל מקדם אתרים עובד בשיטה המתאימה לו אך העיקרון הוא זהה, הפרמטרים השונים קובעים את היקף העבודה כלומר כמות השעות החודשיות שהמקדם ישקיע לצורך קידום האתר.

גודל האתר קובע מה העלות לקידום SEO !

אתר שיש בו הרבה עמודי תוכן ובלוג עמוס בקטגוריות שונה מאתר שיש בו 10 עמודים.
נניח קידום לאתר חנות שיש בה אלפי מוצרים ועשרות קטגוריות לעומת אתר תדמית. במקרים אלו יש צורך באופטימיזציה לכמות גדולה של תוכן, עבודה על היררכיה, מחקרים וכו’.

התחרות בשוק – ספר לי על המתחרים שלך ואספר לך מי אתה

מחקר מתחרים ככל שהמתחרים התקדמו בעבודת הקידום שלהם מבחינת כמות התוכן, כמות הקישורים וכל שאר הפעולות כך תהיה למקדם מקצועי יותר עבודה ואתגר להתברג במקומות גבוהים. התפקיד של המקדם לוודא את צפיפות התחרות וחוזק המתחרים כי הם אלו שיקבעו את מהירות הקידום של האתר, האם יש מרפקים או שהדרך סלולה.

במידה והאתר ממוקד לנישה ספציפית תהיה לו עדיפות בקידום על פני המתחרים מבחינת גוגל. עסק שחיזק את עצמו בפרופיל הדיגיטלי ברשתות החברתיות כמו דף עיסקי בפייסבוק לפרסום השירות והמוצרים, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, ערוץ יוטיוב, פתח לעצמו פרופיל בגוגל מיי ביזנס – גוגל העסק שלי לקידום לוקאלי בין היתר, יוכל לחזק את המותג שלו, את תדמית העסק וגוגל תיתן לאתר מישקל ותתייחס לכך בתוצאות האורגניות.

וותק האתר – להבדיל ממה שהרוב חושבים, אתר וותיק לא מחייב שתהיה למקדם פחות עבודה.

אתר וותיק מקבל נקודת פתיחה טובה יותר מאתר חדש דנדש, אך אם האתר לא בנוי נכון ולא נעשתה עבודת קידום המשמעות היא שצריך לעבוד על כל התוכן ולבצע אופטימיזציה וזה בהחלט יכול לכלול שינוי בהיררכיה עקב חלוקה לא נכונה של הקטגוריות. לכן בחודש חודשיים הראשונים תהיה רק עבודה על האתר הקיים, ההיררכיה, תיקון הקוד ואופטימיזציה on site.

קצב ההתקדמות קובע כמה עולה קידום האתר

השאלה הכי שכיחה בעולם הSEO כמה זמן לוקח לקדם את האתר בגוגל? קידום אורגני לוקח לא מעט זמן, התוצאות אינן מיידיות אם נשווה לקמפיין ממומן עם דף נחיתה ממיר. בממומן התוצאה היא מיידית בעולם האורגני התוצאה מתקבלת במקרה הטוב לאחר 8 חודשים ובמקרה הרע אפשר להגיע גם לשנתיים. קצב ההתקדמות של קידום האתר הוא פרמטר משמעותי מאוד על מחיר קידום אתרים. גם כאן הקהל מתחלק לשני סוגים.

קידום של לקוחות גדולים – חברות גדולות

בחברה גדולה לרוב מבקשים תוצאות ומהר לכן הם יעדיפו לשלם יותר על מנת לוודא שהמקדם עובד באופן אינטנסיבי לקידום אורגני של האתר ומבצע את כל הפעולות הנדרשות. במידה ויש תקציב מתאים המקדם של האתר יגדיל את כמות ואיכות התוכן, את כמות הקישורים והתדירות של אופטימיזציה לקטגוריות ולעמודים. במקרים אלו מחיר קידום אתרים גבוה מהרגיל אך התוצאות מהירות יותר.

קידום של לקוחות קטנים יותר – עסקים קטנים שרוצים לבצע קידום אורגני בתקציב נמוך(מאוד)

במקרים אלו המקדם ייאלץ להוריד ווליום באופן משמעותי כלומר פחות תוכן, פחות קישורים וכו’ – המשמעות קידום איטי מאוד שמתמשך לאורך זמן. שלרוב מוביל ללקוח לא מרוצה לכן יש חשיבות לתאום ציפיות,

הצעת מחיר עבור קידום אתרים אורגני לוקחת בחשבון את הלחץ לקבל תוצאות, תימחור נמוך או גבוה משפיע ישירות על קבלת התוצאה, אתר עם תקציב קידום נמוך שנהנה מתוצאות קידום אורגני אחרי שנתיים (לעומת אתר שיש לו תקציב לקידום שיכול להנות מתוצאות הקידום תוך כמה חודשים ולקבל לידים איכותיים כבר בחודשים הראשונים (תלוי בתחרות כמובן).

כמות ואיכות התוכן – הפרמטר החשוב לקביעת מחיר קידום אתרים

הקלישאה המפורסמת התוכן הוא המלך, אכן זאת האמת ככל שיהיה יותר תוכן, יותר מאמרים, תוכן מקצועי ולא תוכן עולב של 200-300 מילה, תוכן שנכתב נכון עם כותרות מתאימות, תמונות וסרטונים, תוכן שנותן ערך נוסף לגולש, בהנחה שהתוכן מחולק נכון לפי היררכיה שתורמת למבנה האתר ולגלישה נוחה ויעילה לחווית משתמש איכותית. המשמעות מבחינת מקדם האתר להוסיף תוכן המתבסס על מחקר מקדים של מילות מפתח נפוצות, ומחקר מתחרים. לכן יש לכלול כאן כותבי תוכן מקצועיים. התוכן הוא המרכיב החשוב ביותר בקידום האורגני לכן במקרה ותרצו להוזיל את המחיר לקידום האתר יש מצב שאתם שמים מקל בגלגלים, המקדם יעלה פחות תוכן או יעלה תוכן פחות איכותי כי הוא ינסה לחסוך על כותבי תוכן וכך המצב שנוצר מקטין משמעותית את הקצב של הקידום האורגני של האתר.

מחיר קידום אתרים אורגני מושפע מכמות ואיכות הקישורים

הקישורים מחזקים את האתר ועוזרים לקידום בתוצאות החיפוש, איכות הקישורים גם כן משפיעה על המחיר לקידום האתר שלכם. כך גם כמות הקישורים, לקידום יציב יש צורך ב3 קישורים בחודש (לפחות) לכל קישור יש עלות ולכן, גם כאן אם תנסו להוזיל את החבילה זה על חשבונכם, שוב אתם פוגעים בקצב הקידום האורגני.

הניסיון והמקצועיות של המקדם הוא פרמטר משמעותי בקביעת מחירי קידום אתרים

כשמחפשים מקדם אתרים מקצועי חשוב מאוד להקפיד על הניסיון, הרצון להתפתח ולהרחיב את הידע, לצעוד בקידמת הטכנולוגיה, חשוב מאוד להתעדכן כל הזמן, להיות בקיא בחומר ולהתעדכן בחדשות בנושא הקידום. עם כל המקצועיות עדיין גוגל מוציאים מעת לעת אלגוריתמים שמשפיעים על התוצאות, לכן גם אם האתר נמצא במקום טוב תמיד יכול להיווצר מצב שגוגל תחליט על שינוי גישה וכדאי מאוד שהמקדם יבין את הפעולות הנדרשות וידאג להחזיר את האתר לתוצאות, מקדם שאוהב תחרות ולא רואה בזה סיבה להפסד צפוי, מקדם שחי על אתגרים שמדרבנים אותו להיות עם האצבע על הדופק ולחיות גם את האתר שלכם וגם את האתר של המתחרים שלכם. מקדם אתרים שמסוגל לפתור בעיות ויש לו את הכלים והמומחיות לטפל בנושאים הדורשים טיפול לצורך עבודת קידום תקינה ויעילה.

מה ההבדל בין סוכנות גדולה לסוכנות קטנה של קידום אתרים?

פניה לחברה או סוכנות גדולה לצורך קבלת הצעת מחיר לקידום האתר מאפשרת לחברה להקציב סל שעות מוגדר לצורך הטיפול באתר וכמות מסויימת של מילות מפתח, לעומת חברות קטנות יותר שהן רעבות להצלחה, חברות המרשות לעצמן לתת שירות מקיף יותר עם תשוקה למקצוע. שירות הכולל כמות שעות איכותית ומדוייקת לטובת האתר ומתבססת לרוב על כמות ביטויים כמעט ללא הגבלה, אם אתם מעוניינים ביחס אישי ולא להיות אחד ממאות כדאי לשקול עבודה מול חברה קטנה יותר שחיה את האתר שלכם, מכירה היטב את המתחרים ויודעת לתת מענה בזמן קצר. בקיצור חפשו ביצועיסטית כמוני!

קבוצת אנשים מצביעה על גדילת העסק

טווח המחירים לקידום אתרים אורגני

עסקים קטנים לרוב יבחרו בחבילת קידום קטנה – המשמעות היא שהגדילה תהיה מאוד איטית (תלוי בתחרות ובגודל האתר) – כדאי להצטייד בסבלנות של שנה שנתיים.

מבחינת המקדם – פחות תוכן, פחות איכות היות ואין תקציב לכותב תוכן מקצועי, פחות קישורים ונראה לי שהרעיון ברור, פחות ופחות….

שימו לב אם הציעו לכם קידום אתרים ב500 -1500 ש”ח זו עלולה להיות עקיצה, אין מתנות חינם תוכן איכותי עולה כסף, קישורים איכותיים עולים כסף, עם תקציב כזה לא הגיוני המקדם יתן קישורים חינמיים מאתרי אינדקס וקישורי ספאמים, התוכן יהיה דל ועלוב ולכן אין מצב שהמקדם יוכל לבצע עבודה טובה של קידום הרי לא נשאר לו תקציב לכלום אז למה שיעשה ? בתור מקדמת מקצועית שעוסקת בתחום קידום SEO מספר שנים, אין אפשרות לקדם אתרים בסכום נמוך כל כך. גם אם התחרות נמוכה אין יעילות לSEO במקרה הזה, מקדם אתרים פשוט לא יוכל לעשות את העבודה, עם כל הרצון הטוב, מקווה שתבינו את זה מהר, ככל שתמשכו את החודשים אתם בעצם זורקים כסף יקר על אוויר.

עלות פרסום אורגני לעסקים קטנים נע בין 1,500 ש”ח ל2,000 ש”ח

מתאים לעסקים קטנים שממש בתחילת הדרך שלהם, בדרך כלל מדובר באנשים שטרם הפנימו את החשיבות של קידום אורגני והתרומה לצמיחת העסק ולכן ישאפו להוזיל עלויות. מקדמי אתרים לרוב ינסו להימנע ולוותר על לקוחות כאלו, הסכום הזה לא ריאלי לקידום רוב האתרים, מתאים רק לאתר קטן או חנות ממש קטנה שאין לה תחרות, זה דיי מאכזב שלא רואים תוצאות תקופה כל כך ארוכה, לכן הגיוני שמקדמים בתחילת דרכם ישמחו לקבל אתרים כאלו למרות האכזבה. אם בכל זאת התקדמתם מול חברה לקידום אתרים וסגרתם את המחיר הזה בקשו לראות דוח התקדמות ולהבין מה בעצם בוצע באתר אילו פעולות נעשו לטובת קידום האתר.

עלות פרסום עם תקציב גבוה מתאים לעסקים קטנים ובינוניים נע בין 2,000 ש”ח ל3,000 ש”ח

גם כאן יהיה קושי אך עם איש מקדם מקצועי ויצירתי אפשר בהחלט להזיז את האתר קדימה ואפילו להצליח, אפשר להשקיע בתוכן איכותי ולהוסיף קישורים, החבילה הזאת אינה מתאימה במקרה שיש תחרותיות גדולה, במקרה והלקוח יתעקש על תקציב כזה האתר פשוט ידדה אחרי המתחרים.

קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים ובינוניים פלוס – המחיר נע בין 3,000-5,000 ש”ח

כאן מדובר בתקציב טוב, יש יותר בשר ואפשר לעבוד עם קישורים ותוכן איכותי, לבצע פעולות משמעותיות עם אסטרטגיית קידום מתאימה ויעילה. במידה ואין תחרות קשה תהיה תוצאה טובה ומהירה. עסקים שבוחרים להוציא סכום כזה לקידום מבינים את החיסכון בעצם הוזלת הקמפיינים ואפילו ויתור על חלק מהקמפיינים לאור הצלחת הקידום האורגני.

מחירון קידום אתרים לעסקים וחברות גדולות נע בין 5,000 ש”ח ל 10,000 ש”ח (ומעלה)

מתאים לחברות גדולות עם אתרים גדולים שיש להם מתחרים חזקים שעברו דרך, החברות האלו מבינות את משמעות הקידום לעסק, הן מודעות לכמות ואיכות הלידים והעבודה שתיכנס מעבודת הקידום, ולכן מוכנות להשקיע בקידום מאסיבי עם מרפקים, הכוונה אסטרטגיית קידום רצינית לטווח הרחוק, יותר שעות של עבודת קידום על האתר, יותר תוכן, יותר איכות, יותר אופטימיזציה, יותר קישורים בקיצור, הבנתם יותר…!

עם התקציב הזה מקדם האתר יכול להתחייב לספקים ולתכנן את האסטרטגיה טוב יותר לתוצאה מירבית ומהירה מול המתחרים.

בשורה תחתונה המתחרים שלכם קובעים לכם מה יהיה המחיר לקידום אתרים בגוגל, כדי להישאר במשחק תצטרכו לבצע לפחות את אותם הפעולות שהמתחרים שלכם ביצעו.

מה ההצעה לקידום אתר צריכה לכלול?

פעולות נדרשות לקידום אורגני שחייבות להיכלל בהצעת מחיר לseo
פעולות נדרשות לקידום אורגני שחייבות להיכלל בהצעת מחיר מקצועית לSEO
  • בדיקת אתר – audit על מנת לאתר את הבעיות ולטפל בהן
  • מחקר מילות מפתח (מילות חיפוש נפוצות)
  • מחקר מתחרים
  • קישורים חיצוניים (רצוי מינימום 3 קישורים)
  • אופטימיזציה לעמודי האתר והפוסטים
  • אופטימיזציה לעמודים
  • שיפור מהירות האתר (תלוי ברמת הידע של המקדם, לרוב מוציאים את הפרוייקט)
  • תדירות לכתיבת תכנים חודשית המבוססת על מחקר מילות מפתח – במידה והתקציב נמוך יש אפשרות שבעל האתר יכתוב את התוכן בעצמו (רק כדאי לקחת בחשבון שאיכות הכתיבה שלו כנראה תהיה פחות טובה לצורכי הקידום)
  • זמינות למשימות – שעות וזמן לקבלת מענה
  • דוח התקדמות חודשי

איך תדעו שקיבלתם תמורה שווה למחיר ששילמתם ומה הופך את עבודת הקידום למצליחה?

תוצאות תוצאות תוצאות!
בקשו לקבל דוח חודשי המפרט את ההתקדמות של האתר בגוגל
בקשו דוח המפרט את הפעולות שבוצעו לטובת הקידום של האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.

התקדמתי יפה, איך אפשר לשמר את ההצלחה?

שמירה על ביצועי האתר איש יושב על ספסל ובודק ביצועים
שמירה על ביצועי האתר איש יושב על ספסל ובודק ביצועים

לקוח מרוצה מקידום שנעשה לו באתר זה מעולה וזה חלום של כל מקדם, אך חשוב להמשיך באותה אסטרטגיה, להמשיך להעלות תכנים ולהמשיך להוסיף קישורים ולטפל בשגיאות במידה וישנן, אל תעצרו. ברגע שתעצרו המתחרים שלכם ירימו ראש ויתנו פייט, המתחרים שלכם קובעים את הקצב ואם המתחרים לא נרגעו אסור לכם להירגע ולהפסיק. המתחרים ישמחו לקבל את הפניות שלכם, אתם בתחרות ותמיד תהיה תחרות.

יקר לי – ההתנגדות הקלאסית, קידום אתרים עולה הרבה כסף

בהחלט, מחירון קידום אתרים הוא לא זול ואל תחשבו על כל חודש בחודשו, תחשבו על הסכום שנתי, כן זה הרבה אבל זאת הצפרדע. יהיה לכם הרבה יותר קל לבלוע את זה אם לא תתייחסו לקידום אורגני כהוצאה תתייחסו לקידום אורגני כהשקעה – זו מחויבות לטווח ארוך שמגדילה את ערך הנכס ומביאה עבודה.

אל תחשבו על זה במונחים של הוצאה שעולה לי הרבה כסף, תחשבו על כמה אני מפסיד אם לא אעשה את זה. קידום אורגני = ניהול תקציב חכם לטווח הרחוק!

המסקנה, איך נקבע מחיר קידום אתרים אורגני בגוגל!

עלות קידום אתרים יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, מרכיבי המחיר לקידום האתר כוללים את מבנה האתר, מילות מפתח, אופטימיזציה נדרשת, תחרות, היקף העבודה, קישורים איכותיים, רמת המומחיות והמקצועיות של המקדם האורגני והזמינות והנכונות שלו לפתור בעיות ולדעת להתעדכן ותמיד לצעוד בחזית. קידום טוב עם תוצאה משביעה רצון שנותנת פייט למתחרים עולה בהתאם. אל תתפתו להצעה זולה לקידום האתר. (עדיף לכם לחסוך את הכסף הזה לתקופה טובה יותר ולהשתמש בכסף בצורה חכמה, כמה עצוב לגלות אחרי שנה או שנתיים שאתם נמצאים בדיוק באותו מקום וזרקתם את כל הכסף החשוב שלכם).

הכינו תקציב ייעודי לצורך קידום אורגני ל12 חודשים קדימה בהתאם לתחרות וכמות העבודה. כל ניסיון להוזלת עלויות של קידום אורגני שווה ערך לאכילת מרק עם מזלג, כשתסיימו זה סתם מרק קר ולא רלוונטי. בזמן הזה שאתם שמחים שחסכתם ואולי סוגרים חופשה על חשבון החיסכון. המתחרים שלכם נותנים עבודה ואוספים את כל הלידים, לכן לעולם לא תוכלו להתחרות מולם באורגני ועדיף שתוותרו ותלכו לכיוון של ממומן כדי שתוכלו לקבל פניות ולא לפנטז על לידים שנוהרים לאתר שלכם.

מתי הכי נכון להתחיל קידום אורגני? בואו נשאל את הסינים!

בדיוק כמו השאלה מתי לשתול עץ? הסינים אומרים שהזמן הנכון ביותר לנטוע עץ היה לפני 20 שנה, הזמן הבא הכי טוב – הוא היום. קידום אתרים בגוגל הוא הכרחי לכל אתר שרוצה עבודה, ודאו שיש לכם תקציב לשנה קדימה ולכו על זה בכל הכוח.

מוזמנים להשאיר פרטים עכשיו בטופס לא לשכוח לשים קישור לאתר שלכם כדי שאוכל לערוך audit זריז לפני השיחה שלנו.

 

שאלות נפוצות

קידום אורגני חי על תוכן, אתר שיש בו עמוד אחד לא יכול לייצר תנועה משמעותית, כדי לבצע קידום אורגני האתר צריך להיות עם נפח, עמודים, מאמרים, קטגוריות, עמודי מוצרים ועוד. אם תחליטו להתקדם לאורגני הפעולה הראשונה שאציע לכם היא להגדיל את האתר משמעותית.
תקציב נמוך לצורך קידום אורגני מגביל את הגמישות ומראש מקטין משמעותית את סיכויי ההצלחה, יש יחס ישיר בין התקציב לקידום להצלחת הקידום האורגני של האתר, במידה והינך מרוצה מהתוצאות תאר לעצמך מה היה קורה אם היה תקציב הגיוני שמאפשר להכניס תוכן איכותי וקישורים מאתרים טובים. עצם העובדה שהקידום הצליח בתקציב דל כל כך מראה שהמקדם שלך מאוד יצירתי וייתכן שביצע פעולות שאינן כשרות לכן יש סיכוי גבוה מאוד שבאחד העדכונים הבאים של האלגוריתם בגוגל האתר יעוף מהתוצאות או יספוג ירידה משמעותית בביצועים. גוגל מזהה מניפולציות לכן כדאי לבצע קידום בתבונה ובתהליך המקובל בקצב המקובל.
אפשרי לבצע קידום בWIX, להוסיף קישורים ולסדר את התוכן. מבחינת מבחן התוצאה גוגל מעדיפים אתרים של וורדפרס, אתרים שנבנו בפלטפורמת וורדפרס נוחים מאוד לעבודת הקידום והם לרוב אלו שמככבים בתוצאות החיפוש.
קידום אורגני שמבוצע כהלכה מוזיל את עלויות הקידום הממומן, כשהמודעה מכוונת לעמוד שנבנה נכון עם התגיות הנכונות, חווית גלישה טובה, מהירות טעינה, מילות מפתח נכונות והנעה לפעולה עם טופס שבנוי נכון, גוגל מזהה ונותנת עדיפות למודעה שלכם, כמו כן, גוגל מזהה שהעמוד הזה נמצא באתר סמכותי המראה מומחיות ומקצועיות, איכות הדף טובה יותר ולכן היא נותנת ציון טוב יותר למודעה וכך משפיעה ישירות על הקמפיין ומוזילה את העלויות. כדאי לשלב לפחות בחודשים הראשונים קמפיין על מנת להמשיך לקבל תנועה רציפה, קידום אורגני מביא תוצאות רק אחרי תקופה של חצי שנה בהנחה שהקידום בוצע כהלכה ובהתאם לתחרותיות. לאחר התקופה הזו אתם תוכלו לראות את תוצאות הקידום המתבססות על פעולות הקידום שבוצעו במהלך החודשים האלו לכן אל תזלזלו, יהיה עצוב לדעת אחרי חצי שנה או שנה שעדיין לא קיבלתם תוצאה שמשביעה את רצונכם.
אתר איטי משפיע על תוצאות הקידום האורגני, גוגל נותנת עדיפות לאתרים שנטענים מהר יותר, ייתכן ובהתחלה האתר שלכם יוצג בתוצאות אבל כשהגולשים יזהו שהאתר איטי הם ינטשו את האתר, גוגל תזהה שהגולשים נכנסים ויוצאים מייד ללא מעורבות או במינימום מעורבות ותבין שהאתר שלכם לא רלוונטי לתוצאות החיפוש ותפחית את החשיפה, פחות חשיפה = פחות הקלקות = פחות לידים = פחות עבודה. לכן, בין הפעולות שיוגדרו באסטרטגית הקידום תהיה בקשה לטיפול במהירות האתר. חשוב להבהיר, עבודת שיפור מהירות לאתר אינה נכללת במסגרת התפקיד של מקדם האתר ולכן תצטרכו להוציא את העבודה לאיש מקצוע שמתמחה בשיפור מהירות. עם זאת, אתר שמלכתחילה נבנה נכון, עם אלמנטים נכונים והתייחסות לתשתית SEO ולנגישות האתר כנראה יהיה מהיר יותר ויקל משמעותית על המקדם, יחסוך זמן התעסקות, עם תוסף מתאים והגדרות נכונות האתר יטען מהר יותר. לצערי לא כל בונה אתרים יודע או יודעת לבנות אתר באופן מיטבי, לרוב אתרים שנבנו נכון עולים יותר משמעותית. (אם חסכתם בשלב הפיתוח ממש לא חסכתם כי עכשיו תצטרכו לשלם על ההתאמות האלו לצורך הקידום) במידה ועדיין יש צורך באיש מקצוע המקדם יפנה אתכם לטיפול בבעיית הטעינה ושיפור המהירות.
לא ניתן לבצע קידום אורגני על דף נחיתה כי אין בו מספיק תוכן שיכול לייצר תנועה אורגנית. במקרה של דף נחיתה יש אפשרות אחת ויחידה – קמפיין ממומן. במידה ולא יהיה קמפיין לא ימצאו את האתר בתוצאות החיפוש אלא אם כן יקלידו חיפוש מאוד מדוייק של העסק שלכם. לקוח שלא מכיר את העסק שלכם ולא שמע עליכם מעולם לא ימצא אתכם, הוא כנראה ימצא את המתחרים שלכם…
מחיר קידום אתרים נקבע לפי מספר פרמטרים ואלו משפיעים על היקף העבודה, כדי לקבל הצעת מחיר לקידום אורגני לעסק נצטרך לבצע סריקה של האתר כך נבין את היקף העבודה הנדרשת ואת האסטרטגיה הטובה ביותר כדי להיכנס לתוצאות החיפוש ולהתברג בעמוד הראשון עם המתחרים ואולי אפילו לעקוף אותם בתוצאות. השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם לחבילת קידום שמתאימה לעסק שלכם.
קידום אורגני מחייב עבודה לאורך זמן, הדבר היחידי שאפשר לעשות בחודש אחד כמובן תלוי בגודל האתר הוא לתקן את שגיאות הקוד באתר על פי דוח אופטימיזציה של האתר, טיפול בשגיאות קונסול לדוגמא 404 והפניות לא תקינות. אך בכל מקרה האתר לא יתקדם אם לא יבצעו את כל פעולות הקידום באופן רציף. במידה ואין תקציב לצערי לא תוכלו לבצע קידום אורגני יעיל ואולי שווה לכם לבדוק אפיקים אחרים להכנסת תנועה כמו קמפיין, למרות שאני רואה בהפניית תקציב לצורך קמפיין ביזבוז תקציב וניהול לא חכם. הרי ברגע שהקמפיין יעצור תהיו בדיוק באותו מצב ולכן אתם תהיו תלויים כל הזמן בקמפיינים.
בניית אתר היא כמו לבנות ממלכה במדבר בלי דרכי גישה, אף אחד לא יגיע ולכן יש כאן פספוס ענקי, בהנחה שכל עסק רוצה שהאתר שלו יביא לקוחות וישרת את המטרה לשמה הוקם. עסק קודם כל צריך להיות ריווחי כדי להצדיק את הקיום שלו. אין חשיפה אין קליקים, אין כניסות ולכן אין השארת לידים, אין לידים אין עבודה. כשאתם בשלב בניית האתר כדאי לחשוב חכם, אל תתפשרו על התוצאה אצלנו באורי גו דיגיטל הבנייה נעשית תוך התחשבות מלאה בSEO, האתרים מאוד מדוייקים, מעוצבים בהתאמה אישית בעיצוב מקצועי המתבסס על איפיון נכון שתומך באסטרטגיית SEO, הבניה מתייחסת למהירות הטעינה, האתרים נוחים לשימוש גם לאנשים שפחות בעניין של אתרים, ויש כאן ערך נוסף, פעולות הSEO משרתים גם את הקהל שצריך נגישות לכן הרווחת כאן קהל נוסף.
דף פייסבוק הוא לא אתר, פייסבוק מסכימים לך להשתמש בפלטפורמה שלהם, במידה ותהיה תקלה גם אם היא לא נכונה אתם ננעלים בחוץ ללא גישה לדף הפייסבוק, אני מניחה שחלק גדול כבר התנסה בחסימה, אין כל כך עם מי לדבר, איבדתם את כל הקהל שלכם שאספתם לאורך השנים בגלל מישהו, בוט, אלגוריתם שהחליט שביצעתם משהו שנראה לא תקין. דף פייסבוק הוא חשוב והכרחי לבניית הפרופיל הדיגיטלי אך ללא אתר שהוא שלכם בשליטה מלאה התדמית שלכם כעסק רציני נפגעת משמעותית. כשגוגל נותן כוח לעסק הוא מתייחס למכלול הפרופיל שלכם בגוגל, ברשתות החברתיות, ערוץ יוטיוב וכו’ ככל שתתרחבו תחזקו את המותג שלכם וגוגל תתייחס אליכם יותר ברצינות. עם זאת, לא כל עסק חייב אתר לכן שווה לבדוק מה עשו המתחרים שלכם זה ייתן לכם מושג וישפר את התוכנית העסקית שלכם לגדילה.
מאמרים אחרונים

מערכת FixDigital CRM בעברית ממשק ניהול פניות ממוקד, יעיל וידידותי שכל עובד יידע לתפעל היטב תוך זמן קצר התקנה והפעלה תוך מספר דקות. חיוני לכל עסק שרוצה לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה ולנהל פניות ומכירות ביעילות.

בניתם אתר לעסק שלכם השקעתם באיפיון ובעיצוב, אין ספק אתם מרוצים מהתוצאה, הבעיה מתחילה כשאתם מרגישים שאף אחד לא רואה את היצירה שלכם, אין תנועה, אין רכישה, תחושת פספוס ענקי מתחילה להתבשל.

אם יש לכם אתר אתם כבר יודעים שהכלי המרכזי לאיסוף לידים איכותיים באתר הוא שימוש בטפסים, לכן כדאי לבנות את הטפסים בחוכמה. טופס לידים מאפשר השארת פרטים, בקשה להצעת מחיר, רישום לניוזלטר, נוכל להעביר ישירות למערכת ה CRM

גוגל לעסק שלי Google My Business זה סוג של אינדקס שמרכז חברות ועסקים. כל עסק או חברה יכולים להוסיף את דף העסק שלהם לאינדקס בחינם, לאחר הרישום גוגל מבצעת אימות של העסק באמצעות גלויה

תחזיקו חזק עוברים לאנליטיקס 4 ! עם כל החידושים, הפיצ'רים והדוחות, מכינים את השטח לעבודה עם google analytics 4 , שווה להישאר ולקרוא עד הסוף.

קליקאפ היא פלטפורמת ניהול משימות עם ממשק נקי וחינמי, המציעה מגוון יכולות לעבודה בצוות או ביחיד, מתאימה לארגונים וצוותים, לאנשים המנהלים עסק של אדם אחד, לניהול לקוחות, ניהול משימות  וכו'.

המלצות על כלים ותוספים שמשמשים אותי בבניית אתרים של וורדפרס, קידום אורגני, אלמנטור, gloo.ooo, תוסף הצעות ועוד כמה פינוקים

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות...

אנחנו מדברים על 2 תאגידי ענק פייסבוק ואפל שמתגוששים בינהם בנושא הפרטיות של משתמשי אפל דרך האפליקציות השונות ודפדפנים כמו ספארי, מבחינת המשתמשים אגב זה פחות מעניין. אפל מציגים את עצמם כמגיני הפרטיות של העולם המודרני ומבחינת פייסבוק וכלל העוסקים...

הדבר שכל בעלי האתרים פחדו ממנו

האם האתר שלכם מחובר?

אנליטיקס GA4

אי אפשר להתעלם, החל מ1.7.2023 זה קורה!
הפסקת הדיווח באנליטיקס יוניברסל
המשמעות: פגיעה ביכולת למדידת הטראפיק לשם שיפור
ביצועים באפיק האורגני והממומן
השאירו פרטים לחיבור האתר לגוגל GA4

האותיות הקטנות: חיבור האתר מחייב הרשאות לאנליטיקס, לטאג מנג’ר ולאתר. חיבור האתר מתבצע כשירות ללא עלות עד ה1/7/2023.
הגדרת אירועים טריגרים ודוחות כרוכים בתשלום על פי האיפיון והצורך, אנא הכינו את הדוחות הרצויים ואת הפעולות אותן הייתם מעוניינים למדוד.

חלק מהלקוחות שפונים אלי רוצים אתר מרהיב שמפיל את הלסת ונוח לעבודה, חלק רוצים יותר לקוחות וחלק רוצים לגבות יותר על המוצר או השירות שלהם.
הלקוחות שלי מבינים עניין
הם רוצים לקבל את הכל!

השאירו פרטים לשיחת איפיון בה נדבר על
הנוכחות האפקטיבית שלכם בעולם הדיגיטל!
ועל איך זה שבעצם לא הכרתם אותי ולא חיפשתם אותי ובכל זאת בחרתם להיכנס דווקא לאתר שלי להשארת הפרטים היקרים שלכם,
ספוילר קוראים לזה SEO!

להזמין אנשים שמכירים אותך, קל...
החוכמה היא להביא את אלו שלא שמעו עליך מעולם!

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?
דילוג לתוכן