יש לך שאלה?
ניתן לדעת מספר נתונים כתחזית בלבד, לפני הקמת הקמפיין, כגון:
CTR, חשיפות, מספר קליקים , עלות ממוצעת לקליק ועלות תקציב כוללת. כל זאת במידה ואנו בוחרים מראש את מילות המפתח שלנו, בעזרת כלי חיפוש מילות המפתח של גוגל לדוגמא, או כלים נוספים המיועדים לכך.
גוגל ופייסבוק הינן פלטפורמות שמאפשרות לנו לשים תקציב יומי. פייסבוק בנוסף מציעה אפשרות לשים תקציב כולל, לדוגמא של 1500₪, למשך שבוע קמפיין בלבד, לדוגמא.
לבחירת הפלטפורמה הנכונה לנו לפרסום אנו תלויים בסוג הפרסום שאתם רוצים לבצע. מי שמעוניין בסוג פרסום “PUSH” ילך לפרסם בפייסבוק – שבו הלקוח מקבל מודעות לפי תחומי עניין, ללא שביצע חיפוש בנושא באותו הרגע. מי שמעוניין בסוג פרסום “PULL” ילך לפרסם בגוגל – שבו הלקוח מקבל מודעות לפי מילות מפתח שהקליד בשאילתת החיפוש באותו הרגע. ככל שנדייק במודעה כך נגיע לקהל יותר רלוונטי אלינו ונמנע מבזבוז תקציב על הקלקות מיותרות ולא רלוונטיות למוצר או השירות שלנו.
אנו בונים את האתר בוורדפרס באמצעות בילדר של אלמנטור. התשלום על הבילדר הוא שנתי. עם הקמת האתר האלמנטור אנו דואגים לחבר את האתר לאלמנטור פרו לשנה הראשונה ובהמשך תצטרכו להמשיך תשלום על מנת לקבל עדכונים ותמיכה.
כן, נוכל להמשיך עם WIX אך חשוב להבהיר כל אתר חדש יבנה רק בוורדפרס.
חשוב להבהיר, אתרי וורדפרס מועדפים בעיני גוגל לכן כדאי לשקול ברצינות מעבר לוורדפרס.
כן יש אפשרות נוחה להעלאת תכנים למאמרים ולמדיה, האתרים שלנו בנויים כולם על בסיס דינאמי, לכן אין צורך לגעת בעיצוב היות והעיצוב בוצע והותאם לסוגי התכנים השונים.
במידה ותרצה שאנחנו נעלה לך תכנים בהחלט אפשר, העלאת תכנים כרוכה בתשלום נוסף לפי שעה או על פי הסכם ריטיינר חודשי.
בכל מקרה חשוב לדעת שבמהלך הליווי שלנו אנו דואגים להעלות לך את התכנים למשך 3 החודשים הראשונים מרגע העלאת האתר ללא חיוב נוסף.
קידום אורגני אורך מספר חודשים, ניתן להגיע לעמודים הראשונים בטווח של חודשיים עד שנה, תלוי בנקודת הפתיחה, מאיפה מתחילים, מבחינת הוותק של הדומיין, האם התוכן מספיק רלוונטי ועוד מספר פעולות. על מנת לקצר את התהליך אנו מבצעים מחקר מקדים על מילות המפתח בהם רוצים להתקדם תוך התייחסות למתחרים ברשת, המחקר עוזר לנו להבין מה עובד ומה פחות יעיל וכך מקצרים משמעותית את התהליך.
נתחיל מזה שהתוכן הוא המלך! התוכן חייב להיות מעניין ורלוונטי, חשוב שהתוכן יהיה מקורי ולא מועתק אחרת לא תהיה לו כל תועלת לקידום האתר.
תוכן טוב מביא לכך שהגולש ישהה באתר זמן רב יותר, כדי לחזק את המאמר חשוב שיהיה קריא עם כותרות משנה ותמונות.
כל בעל אתר ישמח לקבל מחמאות על עיצוב מדהים ואיכותי, אך חשוב לוודא שכל האנימציות והסרטונים לא יכבידו על טעינת האתר במובייל ובדסקטופ. חייבים להבין שכשגולש בוחר להיכנס לאתר שלנו מתוך רשימת מתחרים הוא מצפה לתשובה רלוונטית לחיפוש שלו ומהר!. לכן במקרה והאתר יטען אחרי 10 שניות נניח, הגולש כנראה יוותר עלינו ויעבור למתחרה אחר ברשימת החיפוש שלו. גם אם בכל זאת בחר להיכנס לאתר ונאלץ להמתין בין הפעולות שביצע יש סיכוי גבוה מאוד לנטישה, לכן כדי שהגולש ירצה להשאר ולשוטט באתר כדי לדאוג לחווית משתמש חיובית ונעימה נוסף לעיצוב המהמם…
נשמע מתיש, נכון! אך זהו השלב החשוב ביותר באיפיון האתר, כך נוכל להכיר את העסק, את החזון, המסר, מה מבדיל אתכם מאחרים. איפיון השפה שלכם, מי המתחרים, מול מי אנחנו מתמודדים, באילו ביטויים חשוב לכם להיות מדורגים.
איפיון ותחקיר נכון הם הגורם החשוב ביותר להצלחה. שיתוף הפעולה שלכם והמחוייבות שלכם לתהליך היא הכרחית, תפנו לכם חצי שעה לרשום את הדברים. תאמינו לנו, עיקר העבודה היא עלינו!
בהחלט ניתן לחבר את טפסי הלידים למערכת שלכם באמצעות וובהוק, כך תוכלו לעקוב אחרי כל הלידים ולמנוע זליגות ועיכובים בטיפול בלידים החדשים.
אנו עובדים בעיקר עם זאפייר ואינטגרומט להפעלת האוטומציות. ומערכת הCRM העיקרית היא pipedrive אך ניתן לחבר למערכות נוספות, זו בחירה שלכם.
כן בהחלט, במידה ויש צורך אנו נקים לך מערכת CRM לניהול הלידים. קודם נבחן את היקף הפעילות ונבנה אפיון שיענה לכם עם הצרכים וכך נוכל לבחור את ה CRM המתאים עם הכלים המתאימים.
אצלנו ב Ori Go Digital אנו דוגלים בחופש של הלקוח ונמנעים מיצירת מחויבות ותלות בגורם נוסף ולכן, ככלל אנו מחברים את כל הכלים האנליטיים על שם העסק שלך עם ה Gmail שלכם ונותנים לנו הרשאה, כך במידה ותרצו, תוכלו להתנהל בעצמכם ללא תלות מצידנו.