בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית: מדוע רבים מחליטים לבנות חנות מקוונת באינטרנט?

בניית חנות וירטואלית הפכה  למבוקשת מאוד בשנים האחרונות. השימוש באינטרנט עוזר לנו להגביר את התנועה בצורה משמעותית לאתר שלנו ולגרום לגולשים נוספים להיחשף למוצרים שלנו, לשירותים שלנו ולמותג שלנו. לצד בניית החנות, גם לקידום החנות הוירטואלית חשיבות רבה. באמצעות הבנייה אנו יכולים להגיע לקהל מגוון מכל רחבי הארץ מבחינה גאוגרפית ובכך יכולים ליצור יותר מכירות ורווחיות לעסק. עם התפתחות התחום, כך גם התחרות גוברת ורבים פונים לאפיק זה. לכן בעת בניית חנות וירטואלית מומלץ מאוד ליצור חנות ייחודית.

בניית חנות וירטואלית: באמצעות איזו פלטפורמה כדאי להקים?

קיימות פלטפורמות רבות המאפשרות לנו להקים חנות אינטרנטית. הפלטפורמה העיקרית והמוכרת ביותר היא באמצעות וורדפרס. וורדפרס הוא פלטפורמה לבניית אתרים, אשר במסגרתו אנו יכולים לבנות אתר שישמש אותנו לחנות וירטואלית. לשם כך, אנו זקוקים להתקנת תוסף (Plugin) בשם “ווקומרס” (WooCommerce).

שבאמצעותו אנו מקימים מוצרים ויוצרים את מבנה החנות באתר שלנו. דרך התוסף אנו יכולים להעלות תמונות לכל מוצר ומוצר, מחירים, תיאורים, אופן השימוש במוצר, ווריאציות של צבעים ודגמים, מידות המוצר ( אף אם מדובר בחנות בגדים לדוגמא או בתחום קצה אחר כמו ריהוט) ובכך אין סוף לאפשרויות המגוונות השונות שהתוסף מאפשר לנו. הקמת המוצרים דורשת התייחסות לפרמטרים שיעזרו לנו לפלטר ולסנן בחנות בהמשך, וכך להציג לגולש סוג של מנוע חיפוש נוח לצפיה בתוצאות שביקש לפלטר. במידה ואנו מעוניינים בפלטפורמה אחרת, אנו יכולים להקים חנות וירטואלית דרך Shopify. זוהי פלטפורמת מסחר אלקטרוני.

בשופיפיי אנו יכולים לבחור את הצורה שתראה החנות שלנו, אנו יכולים לעבד תשלומים, להתאים את הצבעים למותג שלנו, ליצור קטגוריות ואפילו ליצור קודי קופון על מנת למשוך את תשומת ליבם של הגולשים השונים כדי להניע אותם לפעולה אף באמצעות יצירת פופאפ שיניע אותם לרכישה מיידית באתר. מעבר לשתי הפלטפורמות הללו שנחשבות לבולטות ביותר, קיימת אופציה נוספת והיא יצירת חנות וירטואליות באמצעות מג’נטו.

אפשרויות לקידום חנות וירטואלית אונליין:

  • קידום אורגני בגוגל

    קידום אורגני בגוגל נחשב לשיטת הפרסום העיקרית ביותר באינטרנט. תחום זה מכונה SEO. במסגרת התחום – מקדם האתרים מבצע פעולות שונות כדי להציג את האתר במנועי החיפוש השונים. בעזרת הפעולות השונות שלו, הוא למעשה מבצע אופטימיזציה לאתר, וכך עוזר לאתר להתקדם בצורה טובה במיקום התוצאות במנוע החיפוש של גוגל. אופטימיזציה לאתר היא חלק משמעותי מאוד מתהליך קידום האתר ולכן זהו שלב שחובה לבצע אותו לעיתים קרובות – ללא אופטימיזציה תכופה לאתר, אנו עלולים לשלם על כך בדירוג האתר. הקידום האורגני מתייחס לתוכן באתר ולקישורים חיצוניים ופנימיים בנוסף לעוד פרמטרים.

  • פרסום ממומן

    באמצעות פלטפורמות פרסום עיקריות הGoogle Ads  (מערכת הפרסום של גוגל) והמערכת הפרסום של פייסבוק אנו יכולים להביא לתנועה רבה באתר שלנו ולהעלות אותה בצורה דרמטית. חשוב לציין כי הפרסום הממומן נחשב אמנם כמהיר יותר בטווח הקצר, אך גם עלותו נחשבת לא זולה עקב התחרות הרבה.

  • רשתות חברתיות

    בתקופה בה כמעט כולנו נמצאים  במשך שעות ארוכות  באתרים השונים ובייחוד ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, אנו יכולים לראות חיבור ישיר בין פלטפורמות אלה לבין החנויות הווירטואליות. כך לדוגמא, בוורדפרס אנו נמצא תוספים אשר יעזרו לנו לסנכרן בין המוצרים באתר לבין הפייסבוק. באמצעות החיבור, אנו יכולים ליצור קמפיינים בפייסבוק יותר בקלות ובצורה פשוטה.דוגמא ממשית לכך, היא קמפיין קטלוג בפייסבוק. את הקמפיין אנו ניצור לאחר שהמוצרים שלנו יהיו מסונכרנים מהאתר שלנו לדף הפייסבוק העסקי שלנו. בעקבות כך, אנו נוכל לייצר יותר מכירות ולהרוויח כסף.

מהי הסיבה לבניית חנות וירטואלית?

רבים מאיתנו עובדים קשה ונמצאים בעבודה ברוב שעות היממה. זמן קצר מהיממה שלנו אנו מוצאים את עצמנו קופצים לקניון הקרוב ולכן רבים מאיתנו עברו לרכוש פריטים באינטרנט. ראשית, היתרון הגדול ביותר בקנייה באינטרנט הוא הנוחות. אנו יכולים לשבת בבית במזגן, להסתכל באינטרנט ולאהוב פריט מסוים ואף לרכוש אותו בצורה קלה.

אם בעבר חששנו להכניס את כרטיס האשראי שלנו באינטרנט, היום האתרים השונים מאובטחים בצורה רצינית מאוד כך שכמעט ואין חשש שהמידע האישי שלנו ידלוף החוצה ולכן רבים מאיתנו מרגישים בטוחים. לרוב, באינטרנט אנו יכולים לגייס לקוחות חדשים כך שהפוטנציאל עצום יותר – אם עד כה היינו ממוקמים במיקום פיזי, היום גם אם לקוח החליט להזמין מאיתנו פריט והוא מתגורר במקום רחוק – בעזרת משלוח מהיר אנו יכולים לספק לו את הסחורה כבקשתו.

מיהו בעל המקצוע שיבצע עבורנו את עבודת הקידום לחנות שלנו?

את בניית החנות הווירטואלית והקידום יבצע בונה אתרים ומשווק אינטרנט מקצועי ומנוסה בתחום. בעל המקצוע מבצע אפיון לעסק, דואג להגיע לקהל היעד הרלוונטי שלכם באינטרנט ויכול לייעץ לנו בצורה מקצועית היכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום בצורה נכונה ונבונה. הייעוץ המקצועי יתבסס על נתוני האנליטיקס.

מהי עלות בניית חנות וירטואלית

המחיר משתנה ואינו חד משמעי. כל בעל מקצוע מתמחר בצורה שונה את בניית האתר והחנות הווירטואלית בהתאם לדרישת הלקוח – כמות המוצרים, כמות המידע שיש להעלות וכד’. יתרה מכך המחיר נקבע ע”פ תמחור מיוחד של בונה האתרים בהתאם לניסיון שלו בתחום והמוניטין שהוא צבר במהלך השנים.

 

מאמרים אחרונים

מערכת FixDigital CRM בעברית ממשק ניהול פניות ממוקד, יעיל וידידותי שכל עובד יידע לתפעל היטב תוך זמן קצר התקנה והפעלה תוך מספר דקות. חיוני לכל עסק שרוצה לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה ולנהל פניות ומכירות ביעילות.

בתחום קידום האתרים אין מחירון קידום אתרים קבוע ואחיד, מחיר קידום אתרים מושפע מפרמטרים שונים וכל מקדם אתרים עובד בשיטה המתאימה לו אך העיקרון הוא זהה, הפרמטרים השונים קובעים את היקף העבודה כלומר כמות השעות החודשיות שהמקדם ישקיע לצורך קידום האתר.

בניתם אתר לעסק שלכם השקעתם באיפיון ובעיצוב, אין ספק אתם מרוצים מהתוצאה, הבעיה מתחילה כשאתם מרגישים שאף אחד לא רואה את היצירה שלכם, אין תנועה, אין רכישה, תחושת פספוס ענקי מתחילה להתבשל.

אם יש לכם אתר אתם כבר יודעים שהכלי המרכזי לאיסוף לידים איכותיים באתר הוא שימוש בטפסים, לכן כדאי לבנות את הטפסים בחוכמה. טופס לידים מאפשר השארת פרטים, בקשה להצעת מחיר, רישום לניוזלטר, נוכל להעביר ישירות למערכת ה CRM

גוגל לעסק שלי Google My Business זה סוג של אינדקס שמרכז חברות ועסקים. כל עסק או חברה יכולים להוסיף את דף העסק שלהם לאינדקס בחינם, לאחר הרישום גוגל מבצעת אימות של העסק באמצעות גלויה

תחזיקו חזק עוברים לאנליטיקס 4 ! עם כל החידושים, הפיצ'רים והדוחות, מכינים את השטח לעבודה עם google analytics 4 , שווה להישאר ולקרוא עד הסוף.

קליקאפ היא פלטפורמת ניהול משימות עם ממשק נקי וחינמי, המציעה מגוון יכולות לעבודה בצוות או ביחיד, מתאימה לארגונים וצוותים, לאנשים המנהלים עסק של אדם אחד, לניהול לקוחות, ניהול משימות  וכו'.

המלצות על כלים ותוספים שמשמשים אותי בבניית אתרים של וורדפרס, קידום אורגני, אלמנטור, gloo.ooo, תוסף הצעות ועוד כמה פינוקים

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות...

הדבר שכל בעלי האתרים פחדו ממנו

האם האתר שלכם מחובר?

אנליטיקס GA4

אי אפשר להתעלם, החל מ1.7.2023 זה קורה!
הפסקת הדיווח באנליטיקס יוניברסל
המשמעות: פגיעה ביכולת למדידת הטראפיק לשם שיפור
ביצועים באפיק האורגני והממומן
השאירו פרטים לחיבור האתר לגוגל GA4

האותיות הקטנות: חיבור האתר מחייב הרשאות לאנליטיקס, לטאג מנג’ר ולאתר. חיבור האתר מתבצע כשירות ללא עלות עד ה1/7/2023.
הגדרת אירועים טריגרים ודוחות כרוכים בתשלום על פי האיפיון והצורך, אנא הכינו את הדוחות הרצויים ואת הפעולות אותן הייתם מעוניינים למדוד.

חלק מהלקוחות שפונים אלי רוצים אתר מרהיב שמפיל את הלסת ונוח לעבודה, חלק רוצים יותר לקוחות וחלק רוצים לגבות יותר על המוצר או השירות שלהם.
הלקוחות שלי מבינים עניין
הם רוצים לקבל את הכל!

השאירו פרטים לשיחת איפיון בה נדבר על
הנוכחות האפקטיבית שלכם בעולם הדיגיטל!
ועל איך זה שבעצם לא הכרתם אותי ולא חיפשתם אותי ובכל זאת בחרתם להיכנס דווקא לאתר שלי להשארת הפרטים היקרים שלכם,
ספוילר קוראים לזה SEO!

להזמין אנשים שמכירים אותך, קל...
החוכמה היא להביא את אלו שלא שמעו עליך מעולם!

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?
דילוג לתוכן