מילון מונחים
כאן תמצאו את מילון המונחים המקיף בתחום עיצוב פיתוח וקידום אתרים
מילון המונחים נבנה בימים אלו ולכן יתווספו ביטויים חדשים מעת לעת, אני על זה...
ניתן לבצע חיפוש לפי קטגוריה או לפי ביטוי
מה זה Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness- EAT ?
EAT הוא הגורם העיקרי שקובע את איכות העמוד (מומחיות, סמכותיות ואמינות) על בסיס הEAT גוגל נותן אמון באתר וסומך עליו, כך הגולשים מקבלים מענה לשאלה שחיפשו. לצורך המומחיות נוכל להציג בדף אודות תעודות ומידע נוסף לגבי המומחה שעומד מאחורי התוכן, בנוגע למומחיות, למקצועיות, להסמכות וכו’. הסמכותיות והאמינות מתייחס לשילוב של הכותב שעומד מאחורי התוכן, התוכן עצמו וכלל האתר. אתרים עם EAT זוכים באמון של גוגל ושל הגולשים (דוגמאות שיכולות לחזק את הEAT באתר הן, עמוד אודות, עמוד צור קשר, בחנויות לוגואים של תשלום מאובטח, GMB לקידום אורגני וכדומה.
מילון SEO
מה זה תגית כותרת H1 ?
תגית H1 היא תגית כותרת עבור הכותרת החשובה ביותר בעמוד, לרוב היא מעוצבת עם הפונט הגדול ביותר. זו הכותרת הראשית של העמוד ובעולם הSEO ההמלצה היא להציג כותרת אחת בלבד של H1 בעמוד, חשוב לציין שמבחינת גוגל – ג’ון מולר מסביר שאין הכרח להשתמש בתגית H1 ובכל זאת אנו מקפידים להשתמש בכותרת H1 לצרכי היררכיה ונגישות. בקוד HTML יש 6 כותרות המסומנות בתגיות H1-H6 ככל שהכותרת עם תגית גבוהה יותר החשיבות שלה גבוהה יותר. עצם השימוש בכותרות יוצר היררכיה של חשיבות התוכן. לדוגמא בהמשך הדף הכותרות לפסקאות יהיו H2 (הכמות היא לפי העניין) אם נרצה להרחיב את הפיסקה נשתמש בכותרת H3 לתתי כותרות וכו’. שימוש בתגיות הכותרת עוזר לשיפור הנגישות, אנשים הזקוקים לנגישות לקריאת התוכן מתקיני קורא מסך שמאפשר לגולש לקפוץ בין הכותרות לפי ההיררכיה הרצויה. כמו כן, ההקראה מקבלת הדגשה אחרת כשמדובר בכותרת לעומת פסקאות ושאר התוכן בדף.
מילון SEO
מה זה Above the Fold ?
החלק הראשון שרואים בעמוד מייד כשהוא נטען לפני שלב הגלילה. זהו הדבר הראשון שהגולש רואה לכן חשוב מאוד שהוא יביא תועלת, בחלק הזה נציג כותרת מעניינת עם מסר ברור שמסביר לאן הגענו עם תמונה מעניינת או אלמנט ויז’ואל אחר שיעודד להמשיך ולגלול בעמוד ולשוטט באתר.
חשוב לוודא שבחלק הזה של ATF – Above the Fold האלמנטים יטענו במהירות ובמינימום השהיה, שאר חלקי הדף יכולים להיטען תוך כדי גלילה.
מילון SEO
מה זה משפך שיווקי ?
משפך שיווקי זו טכניקה שיווקית להגדלת המכירות. הטכניקה מייצרת תהליך מכירה החל מהרגע הראשון שבו לקוח פוטנציאלי פוגש אתכם כשהוא אינו מכיר אתכם ואת המוצר שלכם כלל ועד שהוא הופך להיות לקוח משלם. החשיבות לניהול משפך שיווקי נובעת מהעובדה שלרוב אנשים לא יקנו מאיתנו את המוצר ברגע הראשון ולכן אני חייבים להעביר אותם תהליך מסויים ולרכוש את האמון שלהם.
פרסום בפייסבוק
קידום ממומן
קידום ממומן
מה זה קמפיין יצירת לידים ?
קמפיין שכמעט כל קמפיינר צריך להכיר, מטרתו לייצר לידים לקוחות פוטנציאלים שמשאירים במודעה שלנו פרטים. כשרואים מודעה כזו בעצם מופיע כפתור מתחת להודעה עם כיתוב הירשם כאן. ברגע שלוחצים על הכפתור קופץ חלון להשארת פרטים בתוך פייסבוק, ללא דף נחיתה חיצוני, לכן הקמפיין הזה מאוד נוח.
פרסום בפייסבוק