איפיון עיצוב ופיתוח אתרי וורדפרס

איפיון עיצוב ופיתוח אתרי וורדפרס אורי גו דיגיטל

לאיפיון האתר יש חשיבות עליונה, כאשר אנו באים לבנות אתר אינטרנט בצורה מקצועית, בין אם עבורנו או עבור לקוחותינו, אנו מאפיינים תחילה את האתר בצורה המפורטת ביותר האפשרית. בוני אתרים לא מקצועיים או אנשים פרטיים הבונים את האתר שלהם באופן עצמאי ממדריך בניית אתרים באינטרנט אינם מכינים תוכנית מסודרת לבניית האתר והשימושים שלו אלא מתרכזים ישר בבניית האתר, מעצבים אותו בצורה שנראית להם “יפה” ומבלי מחשבה רבה מאחורי בניית האתר. חברת בניית אתרים מקצועית מתייחסת לשלב אפיון האתר כשלב מהותי והכרחי היות והאתר הוא חלון הראווה של העסק שלנו באינטרנט, הוא זה שמייצג אותנו מול הלקוחות כשאיננו משוחחים או נפגשים מולם פנים מול פנים ולכן האתר צריך להיות פרקטי, לשקף את המיתוג שאנו רוצים לבנות לעסק שלנו וכמובן להוביל את הגולשים בצורה החלקה ביותר במעלה המסנן השיווקי שלנו תוך שאנו גורמים להם לחשוב ולהרגיש בצורה מסוימת. לעיצוב האתר יש השפעה מכרעת בנושא ולכן חשוב מאוד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ועם תכנון מקדים וקפדני.

בשלב האפיון אנחנו נלמד ונבין את העסק, את התהליכים בו, את המסר המרכזי, החזון, היתרונות שלכם מול אחרים, זיהוי נכון של קהל היעד והמתחרים ברשת.
באמצעות הנראות שלכם באינטרנט אתם תחשפו ללקוחות חדשים שלא נמצאים באיזור שלכם ללא הגבלת זמן וכך בעצם להרחיב את היקף הפעילות שלכם לאורך כל שעות היום ללא הגבלה.

מסירות והשקעה מצידנו והמחוייבות ההדדית מצידכם תיצור לכם את האתר המנצח אליהם כיוונתם. זהו תהליך עבודה חכם שעובד נכון! אין כאן קסמים, תהליך העבודה הוא מורכב ואישי לכן עסק. התשובה היא בפרטים הקטנים.

הגדרת מטרות – חיפוש השראות ורעיונות לעיצוב אתרים – איפיון מבנה האתר

באיפיון מבנה האתר נתייחס להיררכיית תוכן, מבנה הגריד, תכנון נכון ויעיל של הקטגוריות, עיצוב סקיצה ראשונית של האלמנטים תוך התייחסות להנעה לפעולה.

כיצד עיצוב תורם להצלחת האתר?

לצבעים יש השפעה על התחושות והרגשות שלנו וכך גם על הגולשים באתר שלכם. באמצעות צבע מסוים שיבלוט להם בעין תוכלו ליצור אצלם הרגשה של דחיפות מצד אחד או נחת מצד שני, תחושה של ביטחון או תחושה של אי נעימות וכו’. תוסיפו לכך את העובדה שלצבעים יש בדרך כלל קרבה לתחומים מסוימים ונישות שונות מה שיכול להקל על המיתוג של העסק כמו צבע סגול לרוחניות, אדום לאהבה ותשוקה, צבע ירוק לכסף או טבע וכו’. גם מבנה האתר שהוא חלק אינטגרלי מהעיצוב שלו ישפיע על חוויית השימוש באתר, על ההתאמה שלו למובייל ולגלישה במסכים שונים, על הפונקציונאליות שלו במעבר של הגולשים מעמוד לעמוד ועוד.
כשאנו מדברים על עיצוב אתרים חשוב שנבדיל בין עיצוב אתר תדמיתי לעיצוב אתר חנות ונתייחס אחרת לגמריי לעיצוב אתר קיים. צריך לקחת בחשבון את המיקומים של האתר היום ולשמר עד כמה שניתן את הדירוג. העיצוב החדש חייב להתחשב בהתקדמות האתר ולא לפגוע בו מבחינת SEO, בנוסף בדרך כלל מעצבים מעדיפים להתחיל עיצוב אתר מאפס היות וקשה מאוד לעצב על תשתית בניה של מישהו אחר ולרוב מסתבכים.

מהי מטרת האתר שלנו?

הדבר הראשון שנרצה להגדיר הוא את מטרת האתר שלנו. במהלך הבניה והעיצוב הרבה דברים יכולים להשתנות וההגדרה הראשונית של האתר תוביל אותנו להמשך האפיון של האתר והצרכים של הלקוח בהקשר של בניית האתר והתפעול השוטף שלו. כך למשל בבנית אתר לעסקים חשוב לבדוק האם האתר מיועד להיות אתר תדמית שמטרתו היא לחזק את המותג ולהציע לגולשים דרכי התקשרות עם העסק? האם המטרה היא להקים מגזין או פורטל תוכן? האם האתר פועל בתחום אחד או על מגוון תחומים? האם האתר נועד כדי להציג קטלוג? לדוגמה קטלוג תמונות/עבודות של מעצב גרפי או צלם אירועים… האם האתר מיועד להיות אתר חנות עם חיבור לסליקת אשראי אונליין? ועוד.

המסר המרכזי של העסק, דמיינו דמות מכובדת עם חליפה ועניבה 24/7

מסר מרכזי וברור שישדר לגולש כבר בכניסה לאתר את נושא האתר ומטרתו, בשלב הצגת פעילות העסק ואודות קצר כבר בהתחלת ההיררכיה בעמוד הבית, נושא התדמית יוצג ויועבר באופן טבעי בצורה מכבדת ורצינית, חשוב להציף את הנושא המרכזי בדף הבית ולהניע לפעולה. אופן הצגת המסר יקבע לנו איך המשתמש יתייחס לעסק כמותג חזק, שימוש שגוי בהצגת המסר עלול להרתיע את הגולש לכן, הפתרון הוא לשלב בחוכמה את המסר תוך הרגישות המתבקשת בהתאם למסר באתר וסוג הקהל.
מרבית הגולשים רוצים שידברו אליהם באופן ישיר אך מעודן שלא יוזיל את המותג ופחות יתן את ההרגשה של “הנה דוחפים לי”. החוכמה היא באיזון! להציף באופן ברור את המסר ולהביא להנעה לפעולה המתבקשת.

מי קהל היעד שלכם?

הגדרת קהל היעד טובה גם לעסק באופן כללי ולא רק לבניית האתר. חשוב להגדיר את קהל היעד של העסק כבר בתוכנית העסקית שלכם ואם אין כזו אז כדאי לכל הפחות לבצע כמה הגדרות פשוטות מראש. לדוגמה: האם אתם פונים לגברים או נשים או גם וגם? באילו גילאים הם יהיו? האם השירות/המוצרים שלכם פונים לבני נוער? הורים לתינוקות או ילדים קטנים? ועוד. בהתאם לסוג קהל היעד תוכלו להגדיר לאחר מכן מאפיינים שונים הקשורים לעיצוב שעשויים להשתנות בהתאם.

מה זה עיצוב אתרים ומהם המאפיינים העיקריים לעיצוב?

  • צבעים – אתם רוצים שהצבעים השולטים באתר יהיו צבעי המותג שלכם (צבעי הלוגו והחברה). בדרך כלל צבעים אלה יופיעו גם על חומרי פרסום מודפסים שלכם, על המוצרים שלכם ועוד.
  • מבנה – אתם רוצים שהמבנה יהיה נוח, פונקציונאלי, נעים למעבר בין עמודים, קל למצוא את התפריטים והקטגוריות שאנו מחפשים ועוד.
  • אפשרויות יצירת קשר – האתר יהיה מלא באפשרויות ליצירת קשר כמו צ’אט בוט, אייקון וואטסאפ להתקשרות מהירה משם, עמוד יצירת קשר, לרוב גם נוסיף מספר טלפון לחיץ בראש האתר ליצירת קשר מהירה דרך הסמארטפון ועוד. חשוב לשלב את אפשרויות יצירת הקשר בצורה בולטת אך כזו שמשתלבת יפה עם יתר העיצוב, לא חוסמת טקסטים וכד’.
  • התאמה רספונסיבית – חשוב להתאים את האתר בצורה רספונסיבית לגלישה במסכים שונים, לרבות במובייל.

מהם אפיונים טכנולוגיים?

אפיונים טכנולוגיים חיוניים מאוד לעיצוב ומבנה האתר גם כן. לדוגמה: באיזו מערכת נבנה את האתר? האם האתר כולל עמוד מוצרים וסליקה? האם צריך לכלול גם תפריט קטגוריות ואפשרויות סינון? האם יש הצורך להוסיף מערכת מיוחדת בהתאמה אישית לצרכי העסק? האם אנו רוצים לאפשר חיבור משתמשים? ועוד.

האם מאפיינים שיווקיים חשובים לעיצוב האתר?

מאפיינים שיווקיים מתייחסים לאפשרויות הפרסום שתרצו להשקיע בהם לאחר בניית האתר שלכם. למעשה יש להם השפעה חשובה מאוד על עיצוב האתר כיוון שאתם מכינים את האתר מראש, כבר משלבי הבנייה שלו, לצרכי הפרסום שלו אחר כך. כך למעשה אם אתם הולכים להשקיע בקידום אורגני זה ישפיע באופן מהותי על התפריטים והיררכיית התוכן באתר, על האופן שבו מוצג התוכן ועוד.

היררכית תוכן חכמה

חשוב להבין את צרכי העסק או הארגון האם זהו אתר תדמית או אתר סחר, האם יש צורך באינדקס עם מנוע חיפוש ובאילו מרכיבים נעזר כדי לענות על מטרות בעל האתר.
נבין את החשיבות של התכנים, את הסדר הנכון בו נציג את המידע לגולש, האלמנטים אותם נבליט לאורך האתר כדי לחזק את העמודים הנכונים עם התוכן החשוב לנו לגולש וכמובן לצורך הקידום האורגני .
נבין מהם העמודים הסטטיים של האתר, מהן הקטגוריות וכיצד תהיה גישה לכל עמוד משני ברמה שתמנע מהגולש להקליק מספר פעמים כדי להגיע לתוכן הרלוונטי אליו.

מדוע מומלץ לבנות את האתר בוורדפרס קוד פתוח

  • ידידותי למנועי חיפוש, (SEO Friendly) גוגל אוהב את וורדפרס! רוב החיפושים בגוגל אם לא כולם יציגו במקומות הראשונים אתרים שנבנו בוורדפרס.
  • וורדפרס קלה לשימוש, תפעול נוח וגמיש, מערכת ניהול חכמה. נדרשת הדרכה בסיסית של כמה דקות על מנת להכשיר כל אדם עם ידע בסיסי בתפעול מחשב לניהול אתר האינטרנט. ניתן לבצע הרחבות באמצעות תוספים באופן חופשי (בחוכמה).
  • ניתן להוסיף בקלות קטגוריות ותתי קטגוריות חדשות, לעדכן קטגוריות קיימות, להוסיף בלוג ולתחזק אותו, ולהוסיף עמודים מעוצבים לאתר ללא הגבלה. ניתן לנהל אלמנטים שונים בדף כך שיופיעו בתדירות גבוהה בסריקות של גוגל.
  • ניתן לקבוע הרשאות להעלאת תכנים למספר משתמשים שונים על פי כללי החברה.
  • הסיבה הכלכלית, קל מאוד לשנות את התבנית באתר שנבנה בוורדפרס, במידה ותרצו לשנות תבנית המערכת מאפשרת להעביר את כל התוכן הקיים ולמקם ולהציג כבר בתבנית החדשה.
  • חופש! אין תלות במפתח, לא הסתדרתם הכל טוב! תמיד אפשר להעביר שליטה למפתח או מתכנת אחר, אין הגבלה כל מה שהוא צריך זה בעצם הרשאת גישה והוא יכול להמשיך מאותה נקודה.

אתר 100% דינאמי להעלאת תכנים חופשית ושמירה על העיצוב ללא חשש

אנחנו כאן! מלווים אתכם בתהליך, אנו מודעים לחשיבות של השליטה שלכם, הרצון להימנע מתלות בבונה האתר. לכן אנחנו בונים את האתר באופן שיאפשר לכם להעלות תכנים, גם אם אין לכם ידע בבניית אתרים. סוכנות Ori Go Digital מקפידים על בנייה איכותית עם חשיבה מוקדמת להבנת התהליך השוטף. לנוחות ושליטה מקסימלית.
בסיום בניית האתר תקבלו הדרכה על אופן העלאת התכנים על מנת לשמור על אופטימיזציה מרבית גם לאחר שהסתיים תהליך הבניה. אנו רואים בשלב זה חשיבות גבוהה העלאת תכנים באופן שגוי עלול להביא לפגיעה בביצועי האתר.

כמובן שישנה אפשרות להעלות תכנים על ידינו, אנחנו מתחייבים להעלות לכם תכנים נוספים לאתר לפי דרישה למבנה עמודים קיים למשך 3 חודשים מרגע העלאת האתר לאוויר, לאחר מכן העלאת תכנים נוספים תהיה כרוכה בתשלום נוסף שיתומחר בנפרד.

עיצוב אתר ייחודי ומקורי רק לך!

היום כל בעל עסק יודע שאם אין לעסק אתר איננטרנט העסק מפסיד צרכנים פוטנציאליים שיכולים להוות את נתח השוק העיקרי. המודעות לכך בקרב בעלי העסקים מחייבת ייחודיות. הדרך לבלוט מעל כלל האתרים היא באמצעות מיתוג נכון ובולט באתר ועקבי בכלל הרשתות החברתיות. המטרה שלנו לייצג את העסק בצורה מכובדת.

אנו מקפידים להישאר בחזית ולהתעדכן בטרנדים החדשים על מנת לשמור על חדשנות הן בעיצוב והן מבחינה טכנית.
את העיצוב אנו מבססים על השראות שראינו ואהבנו באתרים בנישה ולא בהכרח. אלמנט מעניין שתפס לנו את העין. או רעיון שעולה תוך כדי שיטוט במרחב האינטרנטי, פותח לנו את המחשבה והיצירתיות.
הלקוחות שלנו נהנים מאתר שייחודי להם, אין שימוש בתבניות סטנדרטיות אנחנו מתחילים את העיצוב מאפס ובונים את העיצוב באופן שיתאים לאתר וישדר את המסר והשפה המיתוגית שלו.

עיצוב אתר עם רספונסיביות מלאה

רספונסיביות נכונה דורשת חשיבה מרובה, לדייק בכל פיקסל כדי שהתוצאה תהיה מקסימלית בכל מסך.
היום, עם כל כך הרבה סוגים וגדלים של מסכים חשוב לנו להראות אתר מכובד בלי אלמנטים שבורים וטקסטים שנחתכים, בלי מסך שרוקד וזז במובייל עם אלמנטים שנחתכים.
את ההתאמה שלנו אנו מבצעים על 13 מסכים שונים. זאת על מנת לכסות את סוגי המכשירים ולוודא שהאתר נראה תקין.
במידה ונתקלתם במצב בו יש גודל מסך שלא מופיע במכשירים הנבדקים נוכל לבצע התאמה גם אליו. כל מה שאנחנו צריכים זה את גודל המסך אליו אתם רוצים להתאים את האתר. ומכאן אנחנו נמשיך!

למה לבחור דווקא בנו סטודיו Ori Go Digital?

אפיון ועיצוב אתרים נחשבים לקווי היסוד לכל אתר מצליח. בדיוק כפי שאתם מתכננים בית ומרכיבים תוכנית על הנייר ולפיהן מבצעים את הבנייה, הרי שחשוב גם לתכנן היטב את האתר שהולך לקום וכיצד אנו רוצים שהוא יהיה. אורי טורג’מן היא הבעלים של Ori Go Digital בעלת ניסיון רב בתחום בניית האתרים קידום אורגני ושיווק דיגיטלי ממומן ותשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר תוך התחשבות בצרכים האישיים שלכם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

מאמרים אחרונים
Marketing Funnel

משפך שיווקי להגדלת המכירות

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.
כל מה שצריך לדעת על הקמת אתר אינטרנט

כל מה שצריך לדעת על הקמת אתר אינטרנט

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות, אפשרויות ונתונים שבהחלט יכולים להיות מבלבלים.
IOS 14 מה זה אומר ומה צריך לעשות

IOS 14 מה זה אומר ומה צריך לעשות?

אנחנו מדברים על 2 תאגידי ענק פייסבוק ואפל שמתגוששים בינהם בנושא הפרטיות של משתמשי אפל דרך האפליקציות השונות ודפדפנים כמו ספארי, מבחינת המשתמשים אגב זה פחות מעניין. אפל מציגים את עצמם כמגיני הפרטיות של העולם המודרני ומבחינת פייסבוק וכלל העוסקים בקידום זה ממש לא כך
מכירה מושלמת

אוהבים לקנות אבל שונאים שמוכרים לנו

מכירות הן עניין של אימון ,מדובר בתרגול והתנסות ככל שנתרגל נשפר את הביצועים שלנו. שיווק נכון מביא את המתעניינים מוכנים ומבושלים למכירה קלה.
Website Hosting

מדוע יש חשיבות לאחסון ותחזוקת האתר?

קניתם בית ואתם מתגוררים בו במשך חצי שנה. קיבלתם את הבית נקי ומצוחצח, מטופח ואסתטי. אך מה יקרה במהלך החודשים הללו? סביר להניח שאם לא נדאג לטפח אותו בצורה ראויה, אנו נקבל בית מוזנח, לא נקי ושאנו לא נרצה להיות בו
שגיאות בגוגל סרצ קונסול

שגיאות אפשריות בגוגל סרצ’ קונסול

כלי חינמי שפותח ע”י חברת גוגל, ומעניק מבט על של ביצועי האתר שלנו במובנים רבים. אחד התפקידים החשובים שלו הוא לעזור לנו לאתר בעיות ותקלות שונות באתר שיכולות לפגוע בדירוג שלנו בתוצאות החיפוש בגוגל.
צרו קשר

תוכן עניינים

צרו קשר
השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

selector .elementor-accordion-item:first-child
{display: none;}

כיתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

יש לך אתר מהמם אבל רק את/ה ואמא שלך נכנסים אליו? זה כמו שהשקעת ובנית את ארמון החלומות שלך באמצע המדבר אבל בעצם אף אחד לא יודע עליו.
הגיע הזמן שכולם יכירו אותך,
כולנו מתחילים לחשוב אורגני!

רוצה דוח מקוצר ללא עלות על הSEO באתר שלך?

SEO

מבטיחים לא לזבל לכם את המייל

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?