בניית אתרים מורכבים בהתאמה אישית

בניית אתרים דינאמיים מתוקתקים

אתר מורכב דינאמי הוא אתר שניתן לערוך לשנות ולעדכן תוכן באופן יומיומי ובפשטות מבלי לפגוע בקו העיצובי של האתר. בנייה נכונה וחכמה שמאפשרת גמישות לצרכי הלקוח כפי שהוגדרו בשלב איפיון בניית האתר, אתר דינאמי יכול להיות אתר תדמית, אתר תוכן, דף נחיתה, אתר חדשות, אתר קטלוגי, אתר חנות, כרטיסי ביקור, אתרים לחיפוש עבודה ועוד. ממשק ניהול קל ונוח לשימוש כך שמתפעל האתר יוכל לעדכן את האתר גם ללא ידע בבניית אתרים בפשטות מקסימלית.

אתר מורכב מסוגל לנהל סוגי תכנים נוספים מעבר לסוגים שוורדפרס מציעים

אתר וורדפרס מגיע עם שני סוגי פוסטים שהם עמודים ופוסטים שמכילים תמונה ראשית, כותרת, תוכן כפי שכולם כבר מכירים. ההבדל בין עמוד לפוסט הוא שפוסטים ניתן לסווג לקטגוריות ותגיות לעומת עמודים שבהם לא ניתן לסיווג אך ניתן לקבוע היררכיה בתפריט שתגדיר עמוד הורה ועמוד בן, לדוגמא עמוד שירותים ומתחתיו סוגי שירותים.

באתר דינאמי האפשרויות מתרחבות ההגבלה שלנו היא ביצירתיות שלנו, אפשר לייצר סוגי פוסטים שונים ולסווג אותם לקטגוריות משלהם כמו מאמרים, מדריכים, מתכונים, מוצרים, סקירות, הצוות, כתבות ולהמשיך ולהמציא רעיונות בהתאם לצורך של העסק בהתאמה אישית שתציג את הכל בצורה חכמה ונוחה לתפעול, בקיצור פשטות! (גם במקרה ומתפעל האתר לא מתמצא בבניית אתרים).

עיצוב תבניות באתר דינאמי

בניית סוגי הפוסטים באתר דינאמי בשונה מאתר סטטי, מאפשרת להציג את התוכן במגוון עיצובים באופן חופשי וללא מגבלות, לדוגמא עמוד המוצר כבר לא יהיה עמוד סטנדרטי אלא עמוד ייחודי עם מגוון אפשרויות הכוללות שדות ייחודיים שמתאימים לפריטים הספציפיים שנמכרים באתר. בנוסף ניתן להציג נתונים על מפות כמו סניפים ולהשתמש בסינונים מתקדמים במגוון אפשרויות שאינן בהכרח סטנדרטיות לפי דרישת הלקוח. אתר דינאמי מאפשר לנו ליצור אתר עמוק יותר מבחינת התוכן שלו.

פונקציות דינאמיות מתקדמות

אתר דינאמי מאפשר לייצר מערכת טפסים דינאמית מותאמת, איזורים אישיים דינאמיים לדוגמא יוזרים למנויים, לעורכים והכל באמצעות תנאים דינאמיים לדוגמא אם מצב מסויים קורה אז תציג לי את זה אחרת תציג לי משהו אחר או אל תציג,  מאגרי מידע לצורך הוספה למועדפים לדוגמא מוצר שאהבתי או פוסט שאהבתי, השוואת מוצרים מוצר מול מוצר עם התכונות שלו לנוחות הגולשים לצורך החלטה על הפריט אותו לבסוף לרכוש.

למה אנחנו צריכים אתר מורכב?

  • השימוש באתר דינאמי מורכב מאפשר עבודת פיתוח מהירה יותר הכוללת עיצוב חופשי יעיל ומהיר.
  • הזנת תכנים ידידותית ללקוח או למתפעל האתר
  • חווית משתמש נוחה ויעילה גם למי שפחות מבין באתרים.
  • חסכון משמעותי בעלות תחזוקת האתר

דוגמא לחויית משתמש נוחה – סגנון הפניה בוורדפרס הוא יבש ואחיד, יש מקרים שנרצה לרשום במילים שלנו מה בדיוק צריך לעשות, כמו כן ניתן לסדר את סדר הפוסטים השונים בלוח הבקרה לפי עדיפות.

דוגמא לבלוג דינמי שמציג ליסטינג לפוסטים כפי שנעשה בבניית אתרים דינאמיים
דוגמא לבלוג דינמי בהתאמה אישית שמציג ליסטינג לפוסטים כפי שנעשה בבניית אתרים דינאמיים

האם אפשר – לפרסם מודעה באתר דינאמי ?

אחד היתרונות של האתרים הדינאמיים כיום הוא לאפשר לגולש עם ההרשאה המתאימה לעדכן תכנים ישירות לאתר, לפתוח בעצמו פוסט, הדוגמא הכי טובה היא פרסום מודעה כמו ביד 2, הגולש מתחבר לאתר ממלא פרטים, בעל האתר מקבל הודעה על התוספת החדשה ומחליט לאשר או לא לאשר, ברגע שהמודעה אושרה המודעה עולה לאתר ומופיעה במקום הראוי עם שאר המודעות הקשורות לנושא. אגב, באותו אופן בעל המודעה יכול לעדכן את המודעה מידי פעם לפי העניין (במידה וניתנה לו הרשאה לכך).

דוגמא מעולה לכך היא כשיש מספר כותבי תוכן, כל כותב תוכן יכול לראות באיזור האישי את כל הפוסטים שהוא העלה ולעדכן אותם, כמובן שכל אחד רואה רק את הפוסטים שלו, למעט בעל האתר שיש לו את ההרשאה הגבוהה ביותר ולכן יכול לראות את כל הפוסטים של כולם.

איזור המלצות דינאמי
איזור המלצות דינאמי בעל האתר מזין בעצמו או לחילופין, מקבל השירות יכול לכתוב ישירות את ההמלצה באתר ובעל הבית האדמין, מאשר בדיוק כמו שמפרסמים מודעה. ההמלצה נכנסת לאתר לתצוגת הכלל במקום המיועד. (טוב נו.. על הדרך רציתי להשוויץ קצת בהמלצה 🙂

איך משתמשים באתר מורכב לטובת הצורך שלנו ויצירת בידול?

אתר אינטרנט שנבנה דינאמי נראה אחרת, אתר מסודר יותר עם עיצוב נקי שחוזר על עצמו במספר אלמנטים, יש עיצוב ייחודי לעמוד פוסט, עיצוב ייחודי לעמוד צוות ייצוב ייחודי לעמוד מוצר מסוג מסויים ובמידת הצורך עיצוב ייחודי למוצר אחר שהוא שונה לגמריי ומכיל שדות אחרות שמיוחדים לו, הכל נעשה בצורה אחידה ברורה ומדוייקת. האתר הדינאמי יהיה מעניין ומסקרן יותר עבור הקהל. אגב אם תהיתם למה האתר נראה טוב יותר, הסוד הוא בתחזוקה! מינימום עלויות שכן כל העדכונים בעל האתר מבצע, התמונות מעודכנות, התוכן מעודכן, המוצרים מעודכנים, המבצעים מעודכנים והכל מיידי, אין צורך לצבור משימות לבעל מקצוע או לדחות עד שיהיה מספיק תקציב.

מערכת דינאמית מורכבת לכרטיסי ביקור דיגיטליים לעסק

דוגמא מעולה לשימוש באתר דינאמי כשיש עסק המנהל מספר סוכנים בודדים או מאות, אין הגבלה למספר העובדים. כל שצריך הוא להקים מערכת דינאמית שכל עובד חדש שמתקבל, בעל האתר מזין את הפרטים האישיים שלו, שם, טלפון, תפקיד ואוטומטית יקבל כרטיס ביקור מעוצב עם המיתוג של החברה, וכל דרכי ההתקשרות מולו, אפילו קביעת פגישה אישית איתו, והכל בעיצוב אחיד לשמירה על שפת העסק. לפרטים נוספים על איך זה עובד ליחצו על הקישור,  כרטיס ביקור לעסק המנהל מספר עובדים

? מה ההבדל בין אתר סטטי לאתר דינאמי מורכב

אתר סטטי

אתר סטטי לרוב נראה פשוט יותר, תוכן דל ותמונות בודדות, איך זה קרה? פשוט מאוד, כשבעל האתר ביקש לבנות את האתר לא היה את כל הידע שיש היום ולכן בכל פעם שרצה לעשות שינוי היה חייב להעביר לאיש מקצוע שיטפל, התחזוקה יחסית מאוד יקרה ולכן בעלי האתרים ממעטים לפנות למתכנתים ולהצעיד את האתר קדימה יחד עם העסק.

אתר מורכב דינאמי

אתר דינאמי לעומת זאת נולד מהצורך לפשט דברים, הניהול יותר ידידותי למשתמש ומאפשר לבעל האתר או למתפעל האתר לעדכן, להוסיף מאמרים, להעלות מוצרים, לעדכן מחירים ומבצעים, לעדכן תמונות ועוד. ניתן לבצע את רוב הדברים ללא צורך בתלות של מפתח או מתכנת בזמן נוח ובתדירות הנדרשת גם אם יש צורך בעדכונים רבים באופן שוטף וביעילות. אתרים שיש להן חשיבות עליונה לעדכון שוטף ומהיר כמו אתרי חדשות, אתרי תיירות, אתרי חנויות יהנו מעדכון קל ומיידי.

איך זה עובד תכל’ס?

אתרים דינאמיים מציגים את המידע לגולש מתוך בסיס נתונים רחב שהוא המקור לתכנים של האתר, התוכן נכנס לתוך הפוסטים במערכת הניהול, כל פוסט מוגדר לסוג תבנית ייעודית והגולש רואה את התוכן שהוזן בפוסט באמצעות התבנית ועל פי העיצוב הייחודי, אם נרצה לשנות משהו שמוגדר כקבוע לדוגמא טלפון נוכל פשוט לעדכן בתבנית וזה יעדכן את כל הפוסטים המשוייכים לתבנית.

כמו כן, אפשר להוסיף קטגוריות ותגיות באופן עצמאי מבלי לפנות למפתח או איש מקצוע.

דוגמא לשאלות ותשובות באתר דינאמי, בעל האתר מזין בפשטות את השאלות והתשובות
דוגמא לשאלות ותשובות באתר אינטרנט דינאמי, בעל האתר מזין בפשטות את השאלות והתשובות

האם ניתן לבצע SEO באתרים דינאמיים

ניתן לבצע קידום אורגני לאתרים מורכבים דינאמיים עמודי האתר והפוסטים השונים נסרקים על ידי מנוע החיפוש, חלק מפעולות הקידום מחייב הוספת קישורים יוצאים ונכנסים כך שכל עמוד אכן ייסרק.

כל עמוד או פוסט שנוצר באתר ומבוסס על תבנית מקבל url ייחודי ולכן אין חשש לכך שבעצם אין עמודים, התוכן קיים השינוי הוא רק באופן ההצגה של התוכן, בכל אופן ולא קשר מקדם אתרים נוהג לשלוח את מפת האתר לסריקה וכך לקדם את ההגעה לכלל העמודים.

בונה אתרים שלמד והכיר את עולם האתרים הדינאמיים לא יכול לחזור אחורה. דוגמא לעיצוב דינאמי תוכלו לראות בתיק העבודות שלי, כל העבודות הוכנסו ישירות לתוכן והטמפלט מציג את זה באופן שעיצבתי כך שתמיד ייראה מיליון דולר 🙂 כך גם כל הפוסטים והעמודים הכל דינאמי! שימו לב לאיזור השאלות והתשובות, כן! גם הוא דינאמי, לכל פוסט או מאמר יש את השאלות הנפוצות שלו. כמה נוח, כמה קל ותמיד מתוקתק!

ובנימת סיום זאת, להמלצה האישית שלי לקורס אתרים דינאמיים, מוזמנים ללחוץ כאן לרשימת המומלצים שריכזתי לטובת הקהל – הסופרטולס! (שימו לב, יש קישורי אפילייאט ותודה מראש)

בסטודיו אורי גו דיגיטל בונים אתרים דינאמיים המאפשרים לכם לערוך את התוכן באופן עצמאי וללא כל ניסיון מקדים. אנו נבצע איפיון מראש וכך נבהיר את איזורי השליטה וסוגי הפוסטים השונים. אתר דינאמי יקר יותר מאתר סטטי ולכן יש חשיבות עליונה לאיפיון מדוייק שיסביר את מטרות האתר ככל הניתן. את לוח הזמנים הנדרש לצפי העלאת האתר לאוויר.

בניית האתרים מתבצעת לפי עקרונות הSEO  לקידום אורגני של האתר, לכן האתר יהיה יפה ומעוצב, יעיל למשתמש ויעיל לגולש. נכון זה נחמד שיש לנו אתר יפה אבל יותר חשוב שתגיע תנועה איכותית שמעוניינת במוצר או השירות שלנו ולא רק המשפחה הקרובה ….

שאלות נפוצות

תוספים נפוצים המשמשים לבניית אתר דינאמי:
  1. קרוקובלוק – חבילה מרשימה של תוספים שנותנת פתרון מלא בעיקר כשיש צורך בפילטרים מתקדמים, איזור אישי מורכב, ובאופן עקרוני באמצעות התוסף הזה האתר יהיה מתוקתק גם בניראות, מתאים לכל סוגי האתרים בוורדפרס.
  2. תוסף ACF – תוסף שנותן אפשרות ליצור סוגי פוסטים שונים ושדות ייחודיים לכל פוסט, מתאים לכל סוגי האתרים בוורדפרס.
  3. תוסף גלו למתקדמים שמכירים את ג’ט וACF התוסף של gloo הוא הסופר פאוור של התוספים לאתרים דינאמיים מתקדמים. התוסף מחזק את הפיצ’רים שיש לג’ט וACF ונותן הרבה מעבר. בקיצור, כל מה שלא הצלחתם קודם, התוסף הזה סוגר לכם את הפינה. (השתמשו בקופון וקבלו הנחה: oridigital). המחירים לתוספים הדינאמיים יחסית גבוהים אך חשוב להבין – היכולות האלו יקפיצו משמעותית את האתר שלכם בנראות ובפונקציונאליות. בטווח הארוך מדובר בחיסכון של עלויות תחזוקת האתר וצמצום משמעותי של שעות איש מקצוע.כמובן שיהיה צורך בתוספים נוספים הרלוונטיים לאתר עליו עובדים שאינם קשורים לדינאמי.
כל תבנית שעובדת עם וורדפרס יכולה לעבוד עם התוספים הדינאמיים, אפשר להשתמש בתבנית HELLO או כל תבנית אחרת שקיימת בהנחה שהיא מקבלת עדכונים ושינויי גירסאות, תבנית שאין לה תמיכה עדיף להימנע אם בכלל.
אין הגבלה, התוספים האלו עובדים עם אלמנטור, גוטנברג וכל הבילדרים המובילים, אני נוהגת לעבוד עם אלמנטור.
אתר סטטי הוא אתר שנבנה בקוד ואינו ניתן לעדכון יומיומי אלא על ידי מתכנת או מפתח. האתרים הסטטיים לרוב מיושנים יותר ואינם מתעדכנים בתדירות גבוהה.
בניית אתר דינאמי מחייב תהליך ארוך ומורכב, יש חשיבות עליונה לאיפיון נכון ומדוייק, היות והכל ייבנה במיוחד להתאמת האתר לצורך, המחיר לאתר דינאמי יקר יותר מבניית אתר סטטי אך היתרונות רבים, התלות מול המפתחים פוחתת משמעותית, וכך גם התשלום לאנשי המקצוע, כל עדכוני התוכן מתבצעים על ידי בעל האתר ולכן לאורך זמן מדובר בחסכון אדיר. 
היום בעולם הדיגיטל כל הידע נפרס באופן חופשי וגלוי עולם שמתפתח במהירות מסחררת, ניתן לצפות בסרטוני הדרכה שמלאים בתוכן ומלווים את התהליך, יש בשפות שונות חלקם בעברית, צריך קצת ידע מוקדם, חייבת להבהיר אנחנו לא מדברים על נושא פשוט.
  • אם מדובר באתר האישי שלך פחות כדאי להיכנס וללמוד את הנושא היות והוא יותר מורכב ומחייב השקעה בזמן והמון רצון.
  • אך אם מדובר בקריירה שלך אזי חשוב בהחלט להכיר לעומק ולקבל את כל המידע במקום מסודר עם תמיכה, (העובדה היא שחייבים תמיכה, תמיד מתעוררות שאלות). מומלץ להירשם לקורס המתמחה באתרים דינאמיים או לחילופין להעזר במורה פרטי/ת (אגב, אני מכירה את המורה הכי טובה לשיעורים פרטיים בתחום, מוזמנים ליצור קשר ואתווך בשימחה).
על מנת שאתר יהיה עם פונקציונאליות של אתר דינאמי המבנה חייב להיות תקין, לכן כנראה נצטרך לבנות את הכל מחדש בצורה חכמה שתאפשר מקסימום יכולות וגמישות. האפשרות השניה היא לעבוד כל פעם על חלק ספציפי ולאט לאט להכשיר את האתר. בכל אופן ההמלצה שלי היא לבנות מחדש, ההתעסקות של התיקונים שיהיו ובוודאות יהיו, כשמסתכלים עלות מול תועלת לא שווים את זמן ההשקעה והעלות הכרוכה, במצב כזה עדיף לשקול ברצינות ניקוי שולחן ולעבוד על נקי.
מאמרים אחרונים

מערכת FixDigital CRM בעברית ממשק ניהול פניות ממוקד, יעיל וידידותי שכל עובד יידע לתפעל היטב תוך זמן קצר התקנה והפעלה תוך מספר דקות. חיוני לכל עסק שרוצה לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה ולנהל פניות ומכירות ביעילות.

בתחום קידום האתרים אין מחירון קידום אתרים קבוע ואחיד, מחיר קידום אתרים מושפע מפרמטרים שונים וכל מקדם אתרים עובד בשיטה המתאימה לו אך העיקרון הוא זהה, הפרמטרים השונים קובעים את היקף העבודה כלומר כמות השעות החודשיות שהמקדם ישקיע לצורך קידום האתר.

בניתם אתר לעסק שלכם השקעתם באיפיון ובעיצוב, אין ספק אתם מרוצים מהתוצאה, הבעיה מתחילה כשאתם מרגישים שאף אחד לא רואה את היצירה שלכם, אין תנועה, אין רכישה, תחושת פספוס ענקי מתחילה להתבשל.

אם יש לכם אתר אתם כבר יודעים שהכלי המרכזי לאיסוף לידים איכותיים באתר הוא שימוש בטפסים, לכן כדאי לבנות את הטפסים בחוכמה. טופס לידים מאפשר השארת פרטים, בקשה להצעת מחיר, רישום לניוזלטר, נוכל להעביר ישירות למערכת ה CRM

גוגל לעסק שלי Google My Business זה סוג של אינדקס שמרכז חברות ועסקים. כל עסק או חברה יכולים להוסיף את דף העסק שלהם לאינדקס בחינם, לאחר הרישום גוגל מבצעת אימות של העסק באמצעות גלויה

תחזיקו חזק עוברים לאנליטיקס 4 ! עם כל החידושים, הפיצ'רים והדוחות, מכינים את השטח לעבודה עם google analytics 4 , שווה להישאר ולקרוא עד הסוף.

קליקאפ היא פלטפורמת ניהול משימות עם ממשק נקי וחינמי, המציעה מגוון יכולות לעבודה בצוות או ביחיד, מתאימה לארגונים וצוותים, לאנשים המנהלים עסק של אדם אחד, לניהול לקוחות, ניהול משימות  וכו'.

המלצות על כלים ותוספים שמשמשים אותי בבניית אתרים של וורדפרס, קידום אורגני, אלמנטור, gloo.ooo, תוסף הצעות ועוד כמה פינוקים

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות...

הדבר שכל בעלי האתרים פחדו ממנו

האם האתר שלכם מחובר?

אנליטיקס GA4

אי אפשר להתעלם, החל מ1.7.2023 זה קורה!
הפסקת הדיווח באנליטיקס יוניברסל
המשמעות: פגיעה ביכולת למדידת הטראפיק לשם שיפור
ביצועים באפיק האורגני והממומן
השאירו פרטים לחיבור האתר לגוגל GA4

האותיות הקטנות: חיבור האתר מחייב הרשאות לאנליטיקס, לטאג מנג’ר ולאתר. חיבור האתר מתבצע כשירות ללא עלות עד ה1/7/2023.
הגדרת אירועים טריגרים ודוחות כרוכים בתשלום על פי האיפיון והצורך, אנא הכינו את הדוחות הרצויים ואת הפעולות אותן הייתם מעוניינים למדוד.

חלק מהלקוחות שפונים אלי רוצים אתר מרהיב שמפיל את הלסת ונוח לעבודה, חלק רוצים יותר לקוחות וחלק רוצים לגבות יותר על המוצר או השירות שלהם.
הלקוחות שלי מבינים עניין
הם רוצים לקבל את הכל!

השאירו פרטים לשיחת איפיון בה נדבר על
הנוכחות האפקטיבית שלכם בעולם הדיגיטל!
ועל איך זה שבעצם לא הכרתם אותי ולא חיפשתם אותי ובכל זאת בחרתם להיכנס דווקא לאתר שלי להשארת הפרטים היקרים שלכם,
ספוילר קוראים לזה SEO!

להזמין אנשים שמכירים אותך, קל...
החוכמה היא להביא את אלו שלא שמעו עליך מעולם!

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?
דילוג לתוכן