משפך שיווקי להגדלת המכירות

Marketing Funnel

מה זה משפך שיווקי?

משפך שיווקי – טכניקה שיווקית להגדלת המכירות באמצעותה אנו מייצרים תהליך מכירה החל מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אתכם כבר בשלב שהוא לא מכיר את המוצר שלכם כלל ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם. דמיינו פרמידה הפוכה, אנחנו מתחילים בחלק הרחב ולאחר מכן בתהליך הקהל מצטמצם ונהיה יותר רלוונטי ומדוייק לרכישה. הפאנל שלנו הוא רק חלק קטן במערכת העיסקית שלנו. ראשית צריך להבין את התהליך שאנו רוצים להעביר את האנשים ולאחר שהם נכנסים ומתחילים את המשפך נבצע תהליכים אוטומטיים כמו אימייל מרקטינג, הכנסת הלידים לCRM באוטומציה לעסקים תזכורות לשיחות מכירה ועוד.

מדוע משפך שיווקי כל כך חשוב?

אנשים לא יקנו מאיתנו את המוצר ברגע הראשון בו פוגשים אותנו, אנחנו חייבים להעביר אותם תהליך ולרכוש את האמון שלהם, תחשבו לדוגמא על הצעת נישואין, אם תהיה הצעה מייד בפגישה הראשונה לא תהיה הסכמה ולא יהיה מעבר לשלב הבא, לכן קודם חייבים לבצע היכרות ולבנות אמון ורק לאחר מכן נתקדם.

שלבים הכרחיים בכל משפך שיווקי

  • החלק העליון במשפך השיווקי בו פונים לקהל חדש שלא מכיר אותנו המטרה היא להכניס כל הזמן עוד ועוד מהאנשים החדשים האלו פנימה למשפך. (TOF – Top Of Funnel)
  • החלק האמצעי במשפך השיווקי בו פונים לקהל מחומם שנמצא בתהליך כמו קהל שהגיע מהסושיאל מדיה הפייסבוק, האינסטגרם, הטיקטוק הלינקדאין, או קהל שביקר באתר שלנו, או קהל שהגיע מהקידום בגוגל מי ביזנס – GMB, קהל שהיה באיזו מעורבות איתנו או עם המוצרים שלנו. (MOF – Middle Of Funnel)
  • החלק התחתון במשפך השיווקי מרכז את הקהל הכי חם שלנו שהסבירות שירכוש מאיתנו מאוד מאוד גבוהה 90%, אלו אנשים שהיו מאוד קרובים לרכוש מאיתנו וקהל חוזר, כלומר אנשים שכבר רכשו מאיתנו.  (BOF – Bottom Of Funnel)

שימוש במשפך השיווקי בקמפיין ממומן

בקמפיינים כדאי למקד וליצור קמפיין ייעודי לכל חלק במשפך, אנשים שרק עכשיו נחשפו אלינו יקבלו תוכן שיווקי אחר לעומת אנשים שכבר ביצעו רכישה.

סוגי משפכים שיווקיים בפאנל

  • פאנל לחנויות Ecommerce לאתרי מסחר אלקטרוני, כל החנויות הוירטואליות וכל מה שאנחנו מבצעים בו סליקה כלול בפאנל הזה – רוב הרכישות נמצא בלקוחות חוזרים שקונים עוד ועוד מוצרים נלווים.
  • פאנל וובינר או שאלון – מתן ערך וסינון לידים, בשלב הזה ניתן ערך ונשלב שאלון, סוג של דמי רצינות, אנשים שנכחו בוובינר וצפו הם לידים חזקים ומדוייקים שמעוניינים בשירות שלנו. שיחות המכירה יהיו קלות יותר. מעולה למוצרים יקרים.
  • פאנל מוצר חינמי – ניתן מוצר ללא תשלום

כלים שימושיים לבניית המשפך השיווקי

 

מאמרים אחרונים

מערכת FixDigital CRM בעברית ממשק ניהול פניות ממוקד, יעיל וידידותי שכל עובד יידע לתפעל היטב תוך זמן קצר התקנה והפעלה תוך מספר דקות. חיוני לכל עסק שרוצה לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה ולנהל פניות ומכירות ביעילות.

בתחום קידום האתרים אין מחירון קידום אתרים קבוע ואחיד, מחיר קידום אתרים מושפע מפרמטרים שונים וכל מקדם אתרים עובד בשיטה המתאימה לו אך העיקרון הוא זהה, הפרמטרים השונים קובעים את היקף העבודה כלומר כמות השעות החודשיות שהמקדם ישקיע לצורך קידום האתר.

בניתם אתר לעסק שלכם השקעתם באיפיון ובעיצוב, אין ספק אתם מרוצים מהתוצאה, הבעיה מתחילה כשאתם מרגישים שאף אחד לא רואה את היצירה שלכם, אין תנועה, אין רכישה, תחושת פספוס ענקי מתחילה להתבשל.

אם יש לכם אתר אתם כבר יודעים שהכלי המרכזי לאיסוף לידים איכותיים באתר הוא שימוש בטפסים, לכן כדאי לבנות את הטפסים בחוכמה. טופס לידים מאפשר השארת פרטים, בקשה להצעת מחיר, רישום לניוזלטר, נוכל להעביר ישירות למערכת ה CRM

גוגל לעסק שלי Google My Business זה סוג של אינדקס שמרכז חברות ועסקים. כל עסק או חברה יכולים להוסיף את דף העסק שלהם לאינדקס בחינם, לאחר הרישום גוגל מבצעת אימות של העסק באמצעות גלויה

תחזיקו חזק עוברים לאנליטיקס 4 ! עם כל החידושים, הפיצ'רים והדוחות, מכינים את השטח לעבודה עם google analytics 4 , שווה להישאר ולקרוא עד הסוף.

קליקאפ היא פלטפורמת ניהול משימות עם ממשק נקי וחינמי, המציעה מגוון יכולות לעבודה בצוות או ביחיד, מתאימה לארגונים וצוותים, לאנשים המנהלים עסק של אדם אחד, לניהול לקוחות, ניהול משימות  וכו'.

המלצות על כלים ותוספים שמשמשים אותי בבניית אתרים של וורדפרס, קידום אורגני, אלמנטור, gloo.ooo, תוסף הצעות ועוד כמה פינוקים

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות...

אנחנו מדברים על 2 תאגידי ענק פייסבוק ואפל שמתגוששים בינהם בנושא הפרטיות של משתמשי אפל דרך האפליקציות השונות ודפדפנים כמו ספארי, מבחינת המשתמשים אגב זה פחות מעניין. אפל מציגים את עצמם כמגיני הפרטיות של העולם המודרני ומבחינת פייסבוק וכלל העוסקים...

הדבר שכל בעלי האתרים פחדו ממנו

האם האתר שלכם מחובר?

אנליטיקס GA4

אי אפשר להתעלם, החל מ1.7.2023 זה קורה!
הפסקת הדיווח באנליטיקס יוניברסל
המשמעות: פגיעה ביכולת למדידת הטראפיק לשם שיפור
ביצועים באפיק האורגני והממומן
השאירו פרטים לחיבור האתר לגוגל GA4

האותיות הקטנות: חיבור האתר מחייב הרשאות לאנליטיקס, לטאג מנג’ר ולאתר. חיבור האתר מתבצע כשירות ללא עלות עד ה1/7/2023.
הגדרת אירועים טריגרים ודוחות כרוכים בתשלום על פי האיפיון והצורך, אנא הכינו את הדוחות הרצויים ואת הפעולות אותן הייתם מעוניינים למדוד.

חלק מהלקוחות שפונים אלי רוצים אתר מרהיב שמפיל את הלסת ונוח לעבודה, חלק רוצים יותר לקוחות וחלק רוצים לגבות יותר על המוצר או השירות שלהם.
הלקוחות שלי מבינים עניין
הם רוצים לקבל את הכל!

השאירו פרטים לשיחת איפיון בה נדבר על
הנוכחות האפקטיבית שלכם בעולם הדיגיטל!
ועל איך זה שבעצם לא הכרתם אותי ולא חיפשתם אותי ובכל זאת בחרתם להיכנס דווקא לאתר שלי להשארת הפרטים היקרים שלכם,
ספוילר קוראים לזה SEO!

להזמין אנשים שמכירים אותך, קל...
החוכמה היא להביא את אלו שלא שמעו עליך מעולם!

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?
דילוג לתוכן