איך אדע אם העסק שלי מתאים לקידום SEO?

האם העסק שלי יכול להתקדם בגוגל

בניתם אתר לעסק שלכם השקעתם באיפיון ובעיצוב, אין ספק אתם מרוצים מהתוצאה, הבעיה מתחילה כשאתם מרגישים שאף אחד לא רואה את היצירה שלכם, אין תנועה, אין רכישה, תחושת פספוס ענקי מתחילה להתבשל. אתם חוקרים ומגלים שיש מושג כזה SEO, יש אנשי מקצוע שמתמחים בהבאת התנועה לאתר, יש פעולות קידום שחייבים לבצע באתר ומחוץ לאתר. השאלה המתבקשת האם זה מתאים לעסק שלכם? איך אפשר לדעת שאכן זה מה שיעזור להביא תנועה לאתר? איך נוודא שנצליח ושאנחנו לא הולכים לקראת עוד פרוייקט שיביא לכישלון. 

כדי להיכנס למהלך של קידום בSEO לאתר שלנו חשוב לבצע תיאום ציפיות כבר בהתחלה.

איך נוודא שהעסק שלנו מתאים לקידום SEO?

כדי לדעת שאנחנו יכולים להביא את העסק לתוצאה רלוונטית בחיפוש נצטרך לענות על מספר שאלות, התשובות יעזרו לנו לדעת אם זה מתאים, מה סיכויי ההצלחה ותוך כמה זמן כל הקסם הזה יקרה.

מה הייתם רוצים שיקרה ותוך כמה זמן אתם מצפים לתוצאה שתספק אתכם?

אם אתם מעוניינים בפתרון מיידי, להגדיל מכירות או פניות כאן ועכשיו, SEO זה לא הפתרון בשבילכם, תוצאות מקידום אורגני תוכלו לקבל רק לאחר כמה חודשים וישנם מיקרים שרואים תוצאות אחרי שנה ויותר. כמובן בהנחה שעשיתם את זה נכון, בהתאם לתחרותיות בנישה שלכם בהתאם לוותק של המתחרים והמצב שלהם לעומתכם (כמות התוכן באתר לדוגמא).

אם אתם רוצים פתרון מהיר – קמפיינים ממומנים – זה הפתרון המתאים עבורכם. (פתרון מהיר, אך מתנהל כמו במכרז אם תביאו תקציב מתאים לקמפיין תוכלו להיכנס לתחרות על תוצאות החיפוש בגוגל)

האם יש ביקוש למוצר או השירות שלכם בגוגל? האם מחפשים את הביטויים שלכם?

אם גולשים מחפשים את הביטויים שלכם יש בהחלט אפשרות לבצע קידום SEO, במידה ואין מודעות והמוצר שלכם חדש ולא מוכר כדאי קודם לעבוד על החשיפה של המותג לתת לקהל להכיר את המוצר שלכם, לשתול בתודעה שזה קיים כדי שאנשים יתחילו לחפש את הביטויים הרלוונטיים, ורק בהמשך לבצע פעולות קידום משמעותיות באמצעות SEO, הכוונה היא קודם לפרסם ברשתות ובגוגל באתרים שונים תכנים באופן ממומן ואורגני כך שיגיעו לכמה שיותר אנשים וכך לעורר את הצורך של הגולשים במוצר שלכם.

מה התחרות בתחום שלכם? האם זה בכלל ריאלי שהקידום יצליח?

האם האתר שלכם חדש והמתחרים שלכם וותיקים שצברו הרבה תוכן, קישורים וSEO שהתבצע בתדירות, קחו בחשבון שזה יקח לא מעט זמן, תצטרכו לתת עבודה ולהיות מוכנים להשקעה כלכלית לאורך זמן כדי להתחרות מולם, תוכן שווה כסף, קישורים גם כן כרוכים בעלות, נצטרך לבצע מחקר מעמיק לביטויים ולמתחרים. לא מדובר בהשקעה חד פעמית, מדובר בפעילות שמתבצעת מידי חודש, אם תכננתם לבצע SEO לתקופה קצרה של כמה חודשים תתאכזבו בוודאות, אתם לא נחשבים שחקן מול המתחרים ולכן הפרוייקט לקידום SEO ייכשל וההמלצה שלי פשוט לוותר וללכת לכיוון של ממומן כי רק כך יש לכם סיכוי מול המתחרים הוותיקים.

איפה הקהל של העסק שלכם נמצא?

נצטרך לפעול לפי הכללים במגרש בו אתם מתכוונים להתחרות, זה אומר מבחינת התוכן, הקישורים ובכלל התקציב שיושקע בSEO, בסופו של דבר העלות שתשקיעו היא זו שתקבע אם אתם במשחק הזה או שאתם לא רלוונטיים. אם הקידום לעסק שלכם יצליח או ייכשל.

האם אפשר לקדם את העסק שלי
האם אפשר לקדם את העסק שלי

באיזה פלטפורמה האתר שלכם נמצא?

פעולות קידום אורגני מחייבות שינויים באתר כמו שינויי אופטימיזציה בקוד ובתוכן, לכן במידה והאתר שלכם בנוי בקוד פתוח כמו וורדפרס יהיה אפשר לבצע את השינויים בפשטות, במידה והאתר שלכם בנוי על מערכת קוד סגור תצטרכו לשריין איש תמיכה ששולט במבנה האתר ובמערכת כדי שיבצע את ההנחיות של המקדם. (קחו בחשבון עלויות של התמיכה – קוד סגור העלויות גבוהות משמעותית).

ההמלצה המתבקשת לקידום אורגני מיטבי זה כמובן עבודה בוורדפרס, לכן אם יש לכם ספק לפני הקמת אתר חדש, וורדפרס היא פלטפורמה עם קוד פתוח – הנוחה ביותר לקידום SEO, גמישה וידידותית לקידום אורגני.

במידה והאתר שלכם בנוי בקוד סגור, שיקלו ברצינות מעבר לוורדפרס. אנו מתמחים בהעברת אתר מפלטפורמות שונות ובניה מחדש בוורדפרס תוך שמירה על הדירוג והקידום האורגני, כך שבמידה והאתר שלכם כבר מדורג נוכל לבצע את המעבר במינימום פגיעה בתוצאות האורגניות.

מה התקציב שלכם לקידום SEO של העסק?

קידום SEO כרוך בעלות לא מבוטלת, המחירים לקידום אורגני מקצועי נעים בין 2500 ש”ח 7000ש”ח ואפילו יותר בחברות גדולות שיש בהן הרבה תוכן וקטגוריות לקידום, זה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, אך מדובר בתוצאה משמעותית ויציבה לאורך שנים. כל פעילות שאתם מבצעים היא השקעה בנכס שלכם, עסק שהתחיל עכשיו מול עסק בעוד שנה או עשור זה נכס שגדל לעומת שימוש בקמפיינים בהם אין ערך לסכומים והתקציבים שהושקעו לאורך זמן, ברגע שהקמפיין עוצר הנכס חוזר למצב ההתחלתי שלו, אין גדילה של הנכס.

לכן אם אין לכם תקציב ראוי להשקיע לאורך זמן לתקופה של שנה קדימה לפחות. אתם מבזבזים את הזמן והכסף שלכם, אין מה להיכנס לפרוייקט SEO כי אתם כנראה תיכשלו, אם אתם לא בשלים להתחייב לפרק זמן של מינימום שנה עם סכום חודשי של 3500 – 5000 שח (תלוי במתחרים וכמות הפעילות הנדרשת). שווה לכם לעצור ולחשוב על זה, אם אתם מכוונים לעבודה של חודש חודשיים, המלצה מכל הלב תוותרו!

פעולות תומכות לקידום SEO בעסק

עסקים שנותנים שירות B2B יצטרכו לבצע פעולות נוספות שיתמכו בעקיפין בהצלחת הקידום האורגני לעסק, כדי לבלוט בזירה תצטרכו לפעול ברשתות החברתיות והעסקיות כמו לדוגמא לינקאדין, יוטיוב, לפעול באמצעות קמפיינים למקסימום חשיפה ועוד בהתאם לפעולות שנקטו המתחרים שלכם (לפחות).

גוגל העסק שלי פתרון מהיר לקידום אורגני שיכול לעזור לקידום לוקאלי של העסק, כמו לדוגמא ציוד משרדי בירושליים. כאן תוכלו לקבל תוצאות על בסיס מיקום גאוגרפי של הגולש ללא קשר למתחרים שלכם ברשת, אם תיצרו את הפרופיל של העסק נכון תקבלו תוצאות מדהימות תוך מספר ימים וכך תתרמו בעקיפין לקידום האורגני של האתר.

משא ומתן לעניין התקציב לקידום SEO, האם אפשר להוזיל את עלות הSEO?

חשוב שתבינו, פעולות לקידום העסק כרוכות בעלות, במידה והצלחתם להוזיל עלויות קחו בחשבון שהקצב לקידום האתר יהיה איטי יותר. לדוגמא יש משמעות של הוספת קישור אחד בחודש לעומת הוספה של 3 קישורים או 10 קישורים בחודש, כל קישור עולה כסף, אותו דבר לגבי התוכן, אם נעלה 1000 מילים בחודש או נעלה 5000 מילים בחודש יש משמעות, תוכן עולה כסף והמקדם שלך לא יוסיף מכיסו. לכן במידה ובחרתם ללכת על תקציב נמוך יותר קצב ההתקדמות יפגע, המקדם יבצע את הפעולות בהתאם לתקציב שיש לו. לכן, אתם תגיעו לשם מתישהו. אם אתם יכולים להגיע לתוצאה תוך שנה כנראה שתגיעו לאותה תוצאה תוך כמה שנים.

אם חשבתם שניצחתם את המערכת, כנראה לא הבנתם את משמעות הSEO. כדי להמחיש לכם ויזואלית דמיינו מצב … “שאתם אוכלים מרק עם מזלג”.

אז איך אתם מעדיפים לאכול את המרק שלכם?

 

רוצים להתקדם? מוזמנים להשאיר פרטים וניקח את זה משם. ליצירת קשר

 

מאמרים אחרונים

מערכת FixDigital CRM בעברית ממשק ניהול פניות ממוקד, יעיל וידידותי שכל עובד יידע לתפעל היטב תוך זמן קצר התקנה והפעלה תוך מספר דקות. חיוני לכל עסק שרוצה לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה ולנהל פניות ומכירות ביעילות.

בתחום קידום האתרים אין מחירון קידום אתרים קבוע ואחיד, מחיר קידום אתרים מושפע מפרמטרים שונים וכל מקדם אתרים עובד בשיטה המתאימה לו אך העיקרון הוא זהה, הפרמטרים השונים קובעים את היקף העבודה כלומר כמות השעות החודשיות שהמקדם ישקיע לצורך קידום האתר.

אם יש לכם אתר אתם כבר יודעים שהכלי המרכזי לאיסוף לידים איכותיים באתר הוא שימוש בטפסים, לכן כדאי לבנות את הטפסים בחוכמה. טופס לידים מאפשר השארת פרטים, בקשה להצעת מחיר, רישום לניוזלטר, נוכל להעביר ישירות למערכת ה CRM

גוגל לעסק שלי Google My Business זה סוג של אינדקס שמרכז חברות ועסקים. כל עסק או חברה יכולים להוסיף את דף העסק שלהם לאינדקס בחינם, לאחר הרישום גוגל מבצעת אימות של העסק באמצעות גלויה

תחזיקו חזק עוברים לאנליטיקס 4 ! עם כל החידושים, הפיצ'רים והדוחות, מכינים את השטח לעבודה עם google analytics 4 , שווה להישאר ולקרוא עד הסוף.

קליקאפ היא פלטפורמת ניהול משימות עם ממשק נקי וחינמי, המציעה מגוון יכולות לעבודה בצוות או ביחיד, מתאימה לארגונים וצוותים, לאנשים המנהלים עסק של אדם אחד, לניהול לקוחות, ניהול משימות  וכו'.

המלצות על כלים ותוספים שמשמשים אותי בבניית אתרים של וורדפרס, קידום אורגני, אלמנטור, gloo.ooo, תוסף הצעות ועוד כמה פינוקים

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות...

אנחנו מדברים על 2 תאגידי ענק פייסבוק ואפל שמתגוששים בינהם בנושא הפרטיות של משתמשי אפל דרך האפליקציות השונות ודפדפנים כמו ספארי, מבחינת המשתמשים אגב זה פחות מעניין. אפל מציגים את עצמם כמגיני הפרטיות של העולם המודרני ומבחינת פייסבוק וכלל העוסקים...

הדבר שכל בעלי האתרים פחדו ממנו

האם האתר שלכם מחובר?

אנליטיקס GA4

אי אפשר להתעלם, החל מ1.7.2023 זה קורה!
הפסקת הדיווח באנליטיקס יוניברסל
המשמעות: פגיעה ביכולת למדידת הטראפיק לשם שיפור
ביצועים באפיק האורגני והממומן
השאירו פרטים לחיבור האתר לגוגל GA4

האותיות הקטנות: חיבור האתר מחייב הרשאות לאנליטיקס, לטאג מנג’ר ולאתר. חיבור האתר מתבצע כשירות ללא עלות עד ה1/7/2023.
הגדרת אירועים טריגרים ודוחות כרוכים בתשלום על פי האיפיון והצורך, אנא הכינו את הדוחות הרצויים ואת הפעולות אותן הייתם מעוניינים למדוד.

חלק מהלקוחות שפונים אלי רוצים אתר מרהיב שמפיל את הלסת ונוח לעבודה, חלק רוצים יותר לקוחות וחלק רוצים לגבות יותר על המוצר או השירות שלהם.
הלקוחות שלי מבינים עניין
הם רוצים לקבל את הכל!

השאירו פרטים לשיחת איפיון בה נדבר על
הנוכחות האפקטיבית שלכם בעולם הדיגיטל!
ועל איך זה שבעצם לא הכרתם אותי ולא חיפשתם אותי ובכל זאת בחרתם להיכנס דווקא לאתר שלי להשארת הפרטים היקרים שלכם,
ספוילר קוראים לזה SEO!

להזמין אנשים שמכירים אותך, קל...
החוכמה היא להביא את אלו שלא שמעו עליך מעולם!

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?
דילוג לתוכן