כדי שאוכל לענות על כך אני צריכה לראות את דף הנחיתה שבנית, רק כך אוכל לדעת אם הדף נבנה לפי העקרונות לדף נחיתה אפקטיבי, במידה ונרצה להשתמש בדף שלא תואם, תהיה השפעה ישירה על עלות הקמפיין, לכן כדאי לבנות את דף הנחיתה בצורה יעילה למקסימום תוצאות במינימום עלויות.
בניית דף נחיתה מאפשר דיוק של הביטוי אותו רוצים לקדם, ככל שנהיה יותר מדוייקים נוכל להגיע לציון איכות טוב יותר, המשמעות הוזלת הקליקים. אתר הוא בעצם אוסף של דפי נחיתה, חשוב להקפיד לבחור בעמוד המתאים ולא לשייך לדף כללי כמו דף הבית שמראה קצת מכל דבר, שוב כדי להוזיל את הקמפיין כדאי לבחור בעמוד ממוקד לנושא אותו מקדמים.
אין משמעות לפלטפורמה בה נבנה דף הנחיתה, את גוגל זה לא מעניין, את הרשת החברתית זה לא מעניין, זו המשמעות של הממומן ברגע שמשלמים נקבל תוצאות. כמובן במקרה של קידום אורגני שאמור להביא תנועה אורגנית ללא ממומן יש משמעות לפלטפורמה לכן, אם תרצו להתייחס לדף נחיתה כOne Page שישמש אתכם בעתיד כדאי לבנות על מערכת שמתאימה גם לאורגני, ההמלצה שלי במקרה הזה היא וורדפרס. להרחבה על בניית אתרים בוורדפרס
ליחצו כאן
דף נחיתה בגוגל נועד במטרה להתפרסם במודעות גוגל אדס, המשמעות היא שהדף בעצם עוזר לייצר תהליך של בניית אמון עם הלקוח ולהבשיל אותו להשארת פרטים או לרכישה. כמובן אפשר להעזר בדף הנחיתה לפלטפורמות אחרות, אך זו הפלטפורמה הכי מדוייקת להבאת לידים חמים.
קידום ממומן יכול לעלות לאוויר תוך יום או מספר ימים בודדים תלוי במחקר שנעשה לבניית הקמפיין, בשבועיים הראשונים נהוג להריץ את הקמפיין לצורך אופטימיזציה ודיוק, לאחר שבועיים משפרים את הקמפיין ומתחילים לרוץ בשיא הכוח.
One Page הוא אתר שבנוי על עמוד אחד, המעבר שלו מאיזור לאיזור מתבצע על ידי שימוש בעוגנים, ז”א לחיצה בתפריט תביא לאיזור המבוקש בדף עצמו, יש הקוראים לדף מסוג זה מיניסייט, שזה בדיוק כמו שזה נשמע, אתר קטן, חשוב להבהיר שברגע שעובדים עם One Page כדף נחיתה אנחנו קצת מתפזרים ולכן עלות הקמפיין כנראה תהיה גבוהה יותר, אלא אם כן הדף מאוד מדוייק ותואם למודעה.
מחיר דף נחיתה מקצועי שנבנה בוורדפרס נקבע לפי האיפיון מול הלקוח, המחיר נע בין 1,800 ש”ח ל 3,500 ש”ח, במקרים מורכבים המצריכים פיתוח מיוחד ייתכן
שתהיה עלות נוספת. עלות דף נחיתה היא חד פעמית והנכס נשאר שלכם. יש לקחת בחשבון שיש עלות חודשית או שנתית (לפי מה שנוח לכם) לאיחסון האתר.
בנוסף יש להתייחס לעלות שנתית של הדומיין (הכתובת של הדף), אנא התייעצו לפני רכישת דומיין יש משמעות לשם הדומיין בקידום
אין חובה ליצירת סרטון תדמית לדף נחיתה, רק כדאי לקחת בחשבון שסרטון משפר משמעותית את ההמרות, לכן אם ישנה אפשרות, לכו על זה… זכרו כסף מביא כסף, תשקיעו בסרטון תדמית תרוויחו במכפלות מהקמפיין. אגב, תמונה שווה אלף מילים לכן שימוש בתמונות טובות יכול להועיל לתוצאות הקמפיין
תמונה טובה היא תמונה שמציגה את התועלת ללקוח מהשימוש במוצר או בשירות שלכם. קחו לדוגמא את איקאה, למכירת שטיח הם ישימו תמונה של ילדים משחקים על השטיח, למכירת שולחן אוכל נבחר משפחה שיושבת ביחד וסועדת ביחד, הרעיון הוא למכור את התחושה את התועלת, את ההרגשה שהלקוח רוצה לקבל ברגע שיבצע את הרכישה, ישאיר פרטים, יצפה בוובינר וכו’
כן בהחלט, אנחנו עובדים עם יוצרי סרטונים, צלמים מוכשרים שיצלמו את מה שתרצה לצורך הקמפיין ובכלל לאתר.
הכל טוב, בהחלט יכול לקרות, החדשות הטובות שהבטחון העצמי מגיע בהמשך, בכל אופן למקרה הקרוב אפשר ליצור סרטון שבו לא רואים אותך אלא רק קריינות, לחילופין אפשר ליצור סרטון אנימציה שמעורר עניין. מזכירה שסרטון הוא ממש לא חובה אבל בהחלט יכול לשפר את איכות הלידים ואחוזי הסגירה, לשיקולך.
כן בהחלט ניתן לחבר את כלי המדידה להמרות מדף הנחיתה, פשוט תעבירו לנו את הקודים להטמעה של המערכות השונות כמו אנליטיקס, גוגל אדס, פייסבוק פיקסל ונדאג שהכל יעבוד.
תנועה אורגנית מבוססת על תוכן איכותי, דף נחיתה שבנוי נכון הוא מאוד מדוייק למטרה לכן לא תהיה תנועה אורגנית, דף נחיתה תלוי רק בקמפיין ממומן, אם תרצו שהדף יתפקד כאתר תצטרכו להרחיב, להוסיף עמודים עם תוכן משמעותי ורלוונטי.
קודם ברכות על ההחלטה, ברור לנו שיש ציפיה שכשאתר עולה לאוויר מייד יביא לנו תוצאות, לצערי זה לא עובד כך, אם נעשה עבודה נכונה הקידום האורגני יראה תוצאות רק לאחר 6-8 חודשים ולפעמים רק אחרי שנה וחצי שנתיים תלוי בנישה ובתחרות, לכן ההמלצה היא ליצור דף נחיתה ולראות תוצאות באופן כמעט מיידי, אומנם זה כרוך בתשלום אבל כסף מביא כסף…
דף נחיתה הוא סוג של חדר צדדי, רק אתה והלקוח, שם תוכל להציג את המסר, את השירותים את התועלות, את היתרונות, לטפל בהתנגדויות להציג מידע רלוונטי רק אתה והוא לבד ללא הסחות דעת, בלי פוסטים שפתאום נדחפים לפיד,הלידים שמתקבלים בדף נחיתה איכותיים יותר, מבושלים ומוכנים לבצע את ההנעה לפעולה שהגדרת, הבמה שלך, נצל אותה! בטופס השארת פרטים באתר תוכל לקבל מידע על מבקש השירות, מה בדיוק הוא צריך, המידע יאפשר לך להיות מוכן לשיחת מכירה, להבדיל מסתם טלפון שמתקבל בקמפיין לידים בפייסבוק.
דף נחיתה יכול בהחלט לשמש גם לקמפיין עונתי. אין שום סיבה לשלם פרסום כל השנה אם המוצר שלכם יכול להימכר רק בתקופה מסויימת של מספר חודשים. הדף נחיתה הוא שלכם והוא באוויר כל עוד הדומיין בתוקף, אך שימו לב במידה והקמפיין לא רץ לא תהיה תנועה לדף למעט מקרים בהם תיתנו קישור ישיר לדף הנחיתה. הדף נחיתה חי ומתפקד רק כשהקמפיין פעיל. הסיבה היא שאין בדף מספיק תוכן שיכול להביא תנועה אורגנית, לשם כך כדאי ליצור אתר שהוא לא עמוד אחד.
ישנן מספר אפשרויות נוכל לדון עליהן בשיחה, האידיאל הוא ליצור דומיין ייחודי שלכם ולאחסן בחברת איחסון מומלצת (אני לרוב עובדת עם קלאוודוויז), אפשרי לבנות את דף הנחיתה על האתר שלכם ובתנאי שהוא מבוסס על וורדפרס והתוספים שלו עדכניים, ישנה אפשרות נוספת להעזר באתר שלי שנועד לדפי נחיתה של לקוחות ובמקרה זה האחסון יחול עלי.
מוזמנים לפנות אלינו, אם מדובר בתיקון קטן נשמח לעזור כשירות, במקרים מורכבים יותר יהיה כרוך בתשלום שעתי, למעט מקרים של חוזה תחזוקה קבוע מראש, תוכלו לקבל פרטים בשיחה.
אופטימיזציה לדפי נחיתה מתבצעת בכמה מישורים, כותרות נכונות עם תגיות מתאימות, תוכן מדוייק והעברת מסר ברור, הנעה לפעולה ברורה, עם הצגת יתרונות וטיפול בהתנגדויות. את כל אלו מבצעים אחרי מחקר מתחרים ומילות מפתח (בד”כ הקמפיינר מבצע את המחקר כחלק מהקמת הקמפיין) לאחר שהמודעה באוויר לפחות 10 ימים ניתן להתחיל להסיק מסקנות ולדייק יותר את הקהל ואת התוכן.
כמו כן, מהירות טעינת הדף היא גם סוג הכרחי של אופטימיזציה לדפי טעינה, דף שנטען איטי פוגע באיכות המודעה וכך מייקר את עלות הקליק ובעצם מייקר את כל עלות הקמפיין.
בבניית דף נחיתה אנו מקפידים לבנות באופן שלא יכביד על הטעינה שימוש מינימלי באיזורים ועוד פעולות קשורות. אך יתכן מצב שתדרש התערבות מקצועית נוספת לשיפור מקסימלי, במידה וכן השירות יהיה בתשלום נוסף.
התוכן יהיה מה שיועבר לנו, אנחנו נבצע טאצ’אפ ונתאים לעקרונות הכתיבה של דפי נחיתה, אך אם תרצו לעבוד על המסר שלכם ולהגיע לקופי טוב, תוכלו לקרוא על כך ולייצר את התוכן בעצמכם, לעומת זאת אפשר לרכוש שירות של קופירייטר שיכין תוכן עם כתיבה מקצועית שמעודדת להנעה לפעולה. לא הכרחי, אך בהחלט יכול לעזור. אנו עובדים עם מספר קופירייטרים, במידה ותרצו בכך ישנה אפשרות בתשלום נוסף לקופירייטר.
מערכת אוטומציה יכולה לעזור משמעותית ולדאוג לכך שלידים לא יפלו ולא יתפספסו בתהליך, ככה אפשר לוודא שחוזרים לכל ליד ומנהלים תהליך של משפך שיווקי נכון ויעיל. ניתן לפתור את האוטומציה עם כמה הגדרות בכלים המיועדים לכך כמו זאפייר, אינטגרומט ועוד לעסקים קטנים עם פעילות נמוכה, במקרים שמדובר בתהליך מורכב יותר כדי לבנות
מערכת אוטומציה CRM שתיתן מענה לכל סוגי התהליכים באופן יעיל, כדי לבנות מערכת CRM נצטרך לקבוע פגישה לאיפיון התהליכים, השאירו פרטים לתאום פגישה.