כמה פעמים קרה לך שלקוח ביקש לראות את העבודות שלך? לראות המלצות? רגע לפני שלוחצים ידיים, תחושה של Deal braker…
הפתרון, אתר אינטרנט מקצועי שיציג את השירותים שלך, המומחיות והפורטפוליו.
דף נחיתה שבנוי נכון וכולל את כל הפרמטרים שיזניקו לך את הפניות, דיוק נכון של קהל היעד, קמפיין ממוקד שפוגע בול למטרה, לקוחות כאן ועכשיו
היום לקוחות פרטיים כמו עסקים רוצים לוודא שהגיעו לעסק קיים ופעיל עם נוכחות דיגיטלית, בדף נחיתה נוסיף את כל קישורי הסושיאל ונעודד להכיר אותנו ברשתות
בשביל זה הגענו! יצירת דף נחיתה מאפשרת לנו לרכז פניות של אנשים שעברו את התהליך, הם קראו עלינו, ראו את השירותים ואת המומחיות שלנו, קיבלו מענה להתנגדויות והם מבושלים לעבור לצעד הבא במשפך
השקתם מוצר חדש? שירות חדש? באמצעות דף נחיתה וקמפיין איכותי תוכלו להביא לחשיפה מוגברת ומהירה לקהל רחב. זהו השלב הראשוני ליצירת אמון עם הקהל שלכם, בהמשך תוכלו לפנות שוב לאותו קהל חם שמתקרב לביצוע רכישה במשפך השיווקי
כיף לבצע מכירה ללקוחות חדשים ובכל זאת יש כאן כסף על הריצפה לא תרימו? לקוחות שהתחילו את התהליך ואולי רכשו או צרכו את השירות שלכם עכשיו יותר מוכנים לרכישה נוספת...
אתר אינטרנט הוא נהדר לתדמית הדיגיטלית בעיני הקהל שלכם, אך עם זאת לא ניתן להתעלם מהעלות הגבוהה, לכן דף נחיתה יכול לתת פתרון מהיר שמביא תוצאות תוך כמה ימים.
לכל דף נחיתה יש מטרה אחת ברורה, לקדם שירות או מוצר של העסק שלכם. לקחת מתעניין מנקודה א’ לנקודה ב’.
בשפת העם המטרה היא להכניס כסף... על כל שקל אני רוצה מכפלה, כמה שיותר יותר טוב.
נציע את מרכולתנו, נעודד אותו להמשיך לקרוא, נבהיר את היתרונות, והתועלות, במידת האפשר ניתן "מתנה" תוכן, ייעוץ, קובץ, צפיה בוידאו
כאן עובדים על יצירת האמון בנו ולהניע לפעולה הרצויה.
את התוכן בדף הנחיתה נכוון לאווטאר, הלקוח הדמיוני שמייצג את קהל היעד הרלוונטי שסביבו נבנה את הקמפיין, לאחר שנבין את האווטאר נוכל לטרגט את הקהל, ככל שנדייק נוכל לקבל לידים איכותיים שמעוניינים במוצר או השירות שלנו.
כשמגיעים לדף הנחיתה חייבים להציג מסר חד וברור עם כותרת אטרקטיבית שתגרום ללקוח להבין שהגיע למקום הנכון, לעודד אותו להמשיך לגלול ולהכיר אותנו, במה בעצם אנחנו מועילים לו.
הגולשים שהגיעו לדף חייבים להבין מה בעצם הם צריכים לעשות, מה הפעולה שנדרשת מהם, לכן אנחנו נבהיר בכל שלב מה הולך לקרות כשילחצו כאן, נניח הירשמו לוובינר, השאירו פרטים, התקשרו וכו' הוראות ברורות שלא יאפשרו אי הבנה וחלילה לנטישה.
הקמפיין באוויר מזל טוב! עכשיו ניתן לקמפיין לרוץ שבועיים לפחות, נאסוף נתונים ונבצע אופטימיזצייה של הקמפיין בהתאם לסטטיסטיקות וההמלצות, נדייק בעלויות, נדייק בתכנים, נדייק בקהל, בשעות, בימים. לכן האפשרות לנהל קמפיין מדיד עוזרת לנו לשפר את הביצועים בהמשך.
נעים מאוד שמי אורי ואני בונה אתרי אינטרנט, חנויות אינטרנטיות ודפי נחיתה חכמים בעיצוב מותאם וייחודי, אתרים מתקדמים המאפשרים דינאמיות לצורך העלאת תכנים באופן קל שאינו פוגע בעיצוב האתר. אתר אינטרנט מושלם ברמה גבוהה המשדרת יוקרה לתדמית העסק ומציגה את השירותים ותיק העבודות שלכם, או המוצר הממותג שלכם בתפוצה רחבה בדיגיטל.
אשמח לעצב לך את האתר שישקף אותך ואת העסק באופן מיטבי.
הצוות המקצועי כולל מעטפת מלאה שנותנת פתרונות בעולם הדיגיטל, בתחום הגרפי, הפיתוח, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, שירותי SEO לקידום האתר להבאת תנועה אורגנית יציבה ללא תלות בקמפיינים.
תדמית מרשימה היא שם המשחק, אנשים שמעוניינים בשירותים אלו רוצים לוודא שהגיעו לאיש מקצוע עם הוכחות. הדרך להצגה מרשימה ויוקרתית היא באמצעות דף נחיתה לעורכי דין, או לרוא"ח בו נפרוס את השירותים והתועלות ונציג המלצות במידת האפשר.
וואוו, דפי נחיתה לאדריכלים כמו דפי נחיתה למעצבי פנים הם כלי הכרחי להצגת העבודות שלכם במקום אחד שמרכז את הכל באופן הכי מחמיא. זו הזדמנות להציג פורטפוליו מרשים, אין צורך לשלוח קישורים בתפזורת של עבודות. זהו הפתרון המושלם בשבילכם.
עבודה נקיה ובהירה, דף נחיתה לקליניקה דף נחיתה למרפאה, דף נחיתה לניתוחים קוסמטיים המשותף שכולם חייבים לשדר מקצועיות, להציג סניפים במידה וקיימים, להציג את מכלול השירותים ולשדר מומחיות בתחום.
דף נחיתה למכוני יופי ואסתטיקה בדיוק כך, יופי ואסתטיקה הנושא החשוב בעולם היופי, נשים וגברים שצורכים את השירות ירצו להתרשם ולראות עבודות ותוצאות שלכם, לפני ואחרי ןהמלצות של לקוחות מרוצים.
דף נחיתה למעצב גרפי, הדרך שלכם להציג את הפורטפוליו באופן מכובד, ישנה חשיבות עליונה להראות עבודה מדוייקת על במה ראויה, עם הממליצים, הלקוחות ישמחו להשאיר פרטים, כל שנשאר הוא לבצע את שיחת המכירה.
דף נחיתה לסטארטאפ או דף נחיתה לחברת הייטק, רגע לפני הפריצה כשמתחילים לדבר על החברה שלכם, הקולגות והעסקים מתחילים לחפש ולקרוא על המוצרים והפיתוחים שלכם. חשוב להראות שאתם קיימים בזירה האינטרנטית ולחזק את הפרופיל הדיגיטלי של החברה.
עולם הקורסים פרונטלי ובעיקר דיגיטלי בימים אלו פורח, ובכל זאת כדאי כשבונים דף נחיתה לקורס יש להתייחס לאורך הדף, מדובר בעלות גבוהה הציגו את היתרונות והמומחיות, שלבו סרטונים והמלצות, שאלות ותשובות וטפלו בהתנגדויות.
דף נחיתה בתחום הנדל"ן הכרחי להצגת הפרוייקטים באופן מרשים ויוקרתי, בתחום הנדל"ן סכומי העסקאות גבוהים במיוחד, זוג שמעוניין לבצע רכישה או השכרת דירה רוצה לוודא שהגיע לסוכן מקצועי עם הוכחות.
כל לקוח שפונה אליכם דבר ראשון רוצה לראות עבודות שביצעתם, עם דף נחיתה תוכלו להציג הכל בצורה נוחה שתחמיא לעבודה שלכם, כשלקוח מקבל קישור לפורטפוליו הוא מבין שהגיע ליוצר מקצוען ואיכותי שמכבד את העבודה שלו.
עלות דף נחיתה תלויה במספר גורמים להלן חלק מהם:
כדי לדעת כמה עולה דף נחיתה נצטרך לקבוע שיחת איפיון קצרה ובה נברר ביחד מה רמת הדרישה, מספר איזורים שנדרש לדף הנחיתה, האם יש צורך לשילוב של גרפיקאי, שילוב של קופירייטר ועוד.
Love your job
ISL DESIGN עיצוב ובניית אתרים
מגשרת
IVBS בניית אתרים ושיווק באינטרנט
כותבת תוכן
קוסמטיקאית