חיפשתם דף נחיתה? אתם במקום הנכון!

לא סתם דף נחיתה
קבלו מכונת לידים!

כמה פעמים קרה לך שלקוח ביקש לראות את העבודות שלך? לראות המלצות? רגע לפני שלוחצים ידיים, תחושה של Deal braker…
הפתרון, אתר אינטרנט מקצועי שיציג את השירותים שלך, המומחיות והפורטפוליו.

מתאים לך לקבל עבודות כבר עכשיו, מעולה!
בניית דף נחיתה מקצועי בוורדפרס בעיצוב יוקרתי לקמפיין בגוגל ופייסבוק תוצאות מהירות, לקוחות שעברו תהליך וקיבלו מענה להתנגדויות, לידים חמים שמעוניינים לבצע רכישה.
מכונת לידים מנצחת, לקוחות כאן ועכשיו!
Desktop Mask
Pencil

למה אני צריך דף נחיתה לעסק?

"שלח לי קישור לתיק עבודות שלך ומכאן נתקדם..."

Target (1)

קמפיין ממומן לשירות / מוצר

דף נחיתה שבנוי נכון וכולל את כל הפרמטרים שיזניקו לך את הפניות, דיוק נכון של קהל היעד, קמפיין ממוקד שפוגע בול למטרה, לקוחות כאן ועכשיו

Internet

יצירת נוכחות ברשת

היום לקוחות פרטיים כמו עסקים רוצים לוודא שהגיעו לעסק קיים ופעיל עם נוכחות דיגיטלית, בדף נחיתה נוסיף את כל קישורי הסושיאל ונעודד להכיר אותנו ברשתות

Employee Folder

איסוף לידים

בשביל זה הגענו! יצירת דף נחיתה מאפשרת לנו לרכז פניות של אנשים שעברו את התהליך, הם קראו עלינו, ראו את השירותים ואת המומחיות שלנו, קיבלו מענה להתנגדויות והם מבושלים לעבור לצעד הבא במשפך

Rocket (1)

חשיפת שירות / מוצר

השקתם מוצר חדש? שירות חדש? באמצעות דף נחיתה וקמפיין איכותי תוכלו להביא לחשיפה מוגברת ומהירה לקהל רחב. זהו השלב הראשוני ליצירת אמון עם הקהל שלכם, בהמשך תוכלו לפנות שוב לאותו קהל חם שמתקרב לביצוע רכישה במשפך השיווקי

Rotate

רימרקטינג

כיף לבצע מכירה ללקוחות חדשים ובכל זאת יש כאן כסף על הריצפה לא תרימו? לקוחות שהתחילו את התהליך ואולי רכשו או צרכו את השירות שלכם עכשיו יותר מוכנים לרכישה נוספת...

Budget Target

לבעלי תקציב נמוך

אתר אינטרנט הוא נהדר לתדמית הדיגיטלית בעיני הקהל שלכם, אך עם זאת לא ניתן להתעלם מהעלות הגבוהה, לכן דף נחיתה יכול לתת פתרון מהיר שמביא תוצאות תוך כמה ימים.

היתרונות בהקמת
דף נחיתה לעסק

מאיפה מתחילים?

Asset 6

המטרה

לכל דף נחיתה יש מטרה אחת ברורה, לקדם שירות או מוצר של העסק שלכם. לקחת מתעניין מנקודה א’ לנקודה ב’.
בשפת העם המטרה היא להכניס כסף... על כל שקל אני רוצה מכפלה, כמה שיותר יותר טוב.

Asset 5

ההצעה

נציע את מרכולתנו, נעודד אותו להמשיך לקרוא, נבהיר את היתרונות, והתועלות, במידת האפשר ניתן "מתנה" תוכן, ייעוץ, קובץ, צפיה בוידאו
כאן עובדים על יצירת האמון בנו ולהניע לפעולה הרצויה.

Asset 4

קהל היעד

את התוכן בדף הנחיתה נכוון לאווטאר, הלקוח הדמיוני שמייצג את קהל היעד הרלוונטי שסביבו נבנה את הקמפיין, לאחר שנבין את האווטאר נוכל לטרגט את הקהל, ככל שנדייק נוכל לקבל לידים איכותיים שמעוניינים במוצר או השירות שלנו.

Asset 3

מסר ברור

כשמגיעים לדף הנחיתה חייבים להציג מסר חד וברור עם כותרת אטרקטיבית שתגרום ללקוח להבין שהגיע למקום הנכון, לעודד אותו להמשיך לגלול ולהכיר אותנו, במה בעצם אנחנו מועילים לו.

Asset 2

הנעה לפעולה

הגולשים שהגיעו לדף חייבים להבין מה בעצם הם צריכים לעשות, מה הפעולה שנדרשת מהם, לכן אנחנו נבהיר בכל שלב מה הולך לקרות כשילחצו כאן, נניח הירשמו לוובינר, השאירו פרטים, התקשרו וכו' הוראות ברורות שלא יאפשרו אי הבנה וחלילה לנטישה.

Asset 1

מדידה ושיפור

הקמפיין באוויר מזל טוב! עכשיו ניתן לקמפיין לרוץ שבועיים לפחות, נאסוף נתונים ונבצע אופטימיזצייה של הקמפיין בהתאם לסטטיסטיקות וההמלצות, נדייק בעלויות, נדייק בתכנים, נדייק בקהל, בשעות, בימים. לכן האפשרות לנהל קמפיין מדיד עוזרת לנו לשפר את הביצועים בהמשך.

שמחה שהגעת, שנכיר?

נעים מאוד שמי אורי ואני בונה אתרי אינטרנט, חנויות אינטרנטיות ודפי נחיתה חכמים בעיצוב מותאם וייחודי, אתרים מתקדמים המאפשרים דינאמיות לצורך העלאת תכנים באופן קל שאינו פוגע בעיצוב האתר. אתר אינטרנט מושלם ברמה גבוהה המשדרת יוקרה לתדמית העסק ומציגה את השירותים ותיק העבודות שלכם, או המוצר הממותג שלכם בתפוצה רחבה בדיגיטל.
אשמח לעצב לך את האתר שישקף אותך ואת העסק באופן מיטבי.

הצוות המקצועי כולל מעטפת מלאה שנותנת פתרונות בעולם הדיגיטל, בתחום הגרפי, הפיתוח, קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, שירותי SEO לקידום האתר להבאת תנועה אורגנית יציבה ללא תלות בקמפיינים.

אורי טורגמן

למי זה מתאים?

דף נחיתה לעסקים שרוצים להתקדם בגוגל וברשתות החברתיות, דף נחיתה לעסקים קטנים, לעסקים גדולים, ארגונים וחברות, כל מי שרוצה עוד לקוחות.
אם יש לך מוצר טוב אז זה בול בשבילך

Avatar

עורכי דין ורואי חשבון

תדמית מרשימה היא שם המשחק, אנשים שמעוניינים בשירותים אלו רוצים לוודא שהגיעו לאיש מקצוע עם הוכחות. הדרך להצגה מרשימה ויוקרתית היא באמצעות דף נחיתה לעורכי דין, או לרוא"ח בו נפרוס את השירותים והתועלות ונציג המלצות במידת האפשר.

Avatar

אדריכלים ומעצבי פנים

וואוו, דפי נחיתה לאדריכלים כמו דפי נחיתה למעצבי פנים הם כלי הכרחי להצגת העבודות שלכם במקום אחד שמרכז את הכל באופן הכי מחמיא. זו הזדמנות להציג פורטפוליו מרשים, אין צורך לשלוח קישורים בתפזורת של עבודות. זהו הפתרון המושלם בשבילכם.

Avatar

קליניקות ומרפאות

עבודה נקיה ובהירה, דף נחיתה לקליניקה דף נחיתה למרפאה, דף נחיתה לניתוחים קוסמטיים המשותף שכולם חייבים לשדר מקצועיות, להציג סניפים במידה וקיימים, להציג את מכלול השירותים ולשדר מומחיות בתחום.

Avatar

מכוני יופי ואסתטיקה

דף נחיתה למכוני יופי ואסתטיקה בדיוק כך, יופי ואסתטיקה הנושא החשוב בעולם היופי, נשים וגברים שצורכים את השירות ירצו להתרשם ולראות עבודות ותוצאות שלכם, לפני ואחרי ןהמלצות של לקוחות מרוצים.

Avatar

מעצבים גרפיים

דף נחיתה למעצב גרפי, הדרך שלכם להציג את הפורטפוליו באופן מכובד, ישנה חשיבות עליונה להראות עבודה מדוייקת על במה ראויה, עם הממליצים, הלקוחות ישמחו להשאיר פרטים, כל שנשאר הוא לבצע את שיחת המכירה.

Avatar

חברות הייטק וסטארטאפ

דף נחיתה לסטארטאפ או דף נחיתה לחברת הייטק, רגע לפני הפריצה כשמתחילים לדבר על החברה שלכם, הקולגות והעסקים מתחילים לחפש ולקרוא על המוצרים והפיתוחים שלכם. חשוב להראות שאתם קיימים בזירה האינטרנטית ולחזק את הפרופיל הדיגיטלי של החברה.

Avatar

מכללות וקורסים דיגיטליים

עולם הקורסים פרונטלי ובעיקר דיגיטלי בימים אלו פורח, ובכל זאת כדאי כשבונים דף נחיתה לקורס יש להתייחס לאורך הדף, מדובר בעלות גבוהה הציגו את היתרונות והמומחיות, שלבו סרטונים והמלצות, שאלות ותשובות וטפלו בהתנגדויות.

Avatar

סוכני נדל"ן

דף נחיתה בתחום הנדל"ן הכרחי להצגת הפרוייקטים באופן מרשים ויוקרתי, בתחום הנדל"ן סכומי העסקאות גבוהים במיוחד, זוג שמעוניין לבצע רכישה או השכרת דירה רוצה לוודא שהגיע לסוכן מקצועי עם הוכחות.

Avatar

אפטר אפקטים וצלמים

כל לקוח שפונה אליכם דבר ראשון רוצה לראות עבודות שביצעתם, עם דף נחיתה תוכלו להציג הכל בצורה נוחה שתחמיא לעבודה שלכם, כשלקוח מקבל קישור לפורטפוליו הוא מבין שהגיע ליוצר מקצוען ואיכותי שמכבד את העבודה שלו.

כמה עולה דף נחיתה?

עלות דף נחיתה תלויה במספר גורמים להלן חלק מהם:

  • עלות המוצר או השירות שלך – מוצר שעולה כמה אלפים מצריך דף נחיתה מושקע וארוך שמאפשר הכנה למכירה, עונה על כל השאלות ומצדיק את עצם הבחירה במוצר שלך לעומת אחרים.
    במקרה של מוצר זול יותר שיש לו דרישה ויש היכרות עם המוצר אין צורך בתהליך הבשלה ארוך של המתעניין.
  • בניית דף נחיתה בוורדפרס מאפשרת גמישות לפי הצרכים האישיים שלך. הדף נשאר בבעלות שלך (אלא אם כן ביקשת ליצור דף נחיתה זמני), זהו נכס דיגיטלי לכל דבר ועניין, כל זמן שהדומיין בתוקף והאיחסון משולם הדף יהיה באוויר ללא קשר לקמפיין. לכן, ניתן להעזר בדף נחיתה גם לקמפיין עונתי לפי דרישת המוצר.
  • מחיר דף נחיתה הוא חד פעמי לכן כדאי להשקיע בבנייה חכמה כך שהדף ישרת אותך לאורך שנים, עם התאמות קלות לפי העניין. מחיר לדף נחיתה נע בממוצע בין 1800 ש”ח ל3500 ש”ח ובמקרים מסויימים יכול להגיע ל6,000 ש”ח ואף יותר, תלוי ברמת המורכבות. אם המוצר שלכם טוב שמשדר יוקרה כדאי לתת לו במה ראויה עם קופי מדוייק ככל הניתן.
  • מוצר יקר שמפורסם בדף נחיתה שנראה זול פוגע במסר שלך לעניין יוקרת המוצר והרצינות שלך כעסק. לכן יש חשיבות לבחירה נכונה, חסכון בעלות דף הנחיתה עלול לפגוע בעקיפין בתוצאות הקמפיין לכן חישבו לטווח הרחוק, מדובר בהשקעה בנכס שלכם שאמורה להגדיל את מספר הפניות.


כדי לדעת כמה עולה דף נחיתה נצטרך לקבוע שיחת איפיון קצרה ובה נברר ביחד מה רמת הדרישה, מספר איזורים שנדרש לדף הנחיתה, האם יש צורך לשילוב של גרפיקאי, שילוב של קופירייטר ועוד.

תמונה שווה אלף מילים

לצפיה בדף נחיתה ליחצו על המסך

Desktop Mask
Desktop Mask
Desktop Mask
Desktop Mask
Desktop Mask
Desktop Mask
Desktop Mask
Desktop Mask
Desktop Mask

לקוחות מספרים

עמרי ווגסטף

עמרי ווגסטף

Love your job

אורי טורג’מן והצוות שלה פשוט אלופים! שגר ושכח. באמת עשו לי עבודה מדהימה, נקייה, מסודרת. עשינו פגישת זום של 20 דקות והפעם הבאה שדיברנו הייתי סקיצה מוכנה, אחרי אישור עלינו לאוויר והאתר פשוט עובד כמו מכונה, כל מי שרואה אותו מתלהב ומבקש גם “בדיוק כזה” ברמה האישית החיבור עם אורי והצוות שלה זורם מהרגע הראשון, בלי מילים מפוצצות אלא מילים מדוייקות ופעולות איכותיות. אני ממש מאושר מהשירות שלה וכשאפתח עוד את האתר שלי – היא תהיה הכתובת שלי❤️
שרה קריב

שרה קריב

ISL DESIGN עיצוב ובניית אתרים

אני עובדת בצמוד עם אורי כבר מעל לשנתיים בנושא של קידום האתרים ללקוחות שלי, אורי מקצוענית מאוד בתחום והכי חשוב מביאה תוצאות! אורי חושבת מחוץ לקופסה, לא מפספסת אף פרט ופשוט כיף לעבוד איתה. ממליצה בחום!
כוכבה דינור

כוכבה דינור

מגשרת

אורי עניינית מקצועית ומקפידה על כל פסיק. השרות שנתנה לי מעולה ומדויק לצרכי, החשיבה של אורי ראויה להערכה, לא אחת הצביעה על פתרונות מחוץ לקופסה ביג טיים. היא חריפה אינטליגנטית ומדברת בגובה העיניים מבלי לפספס זוויות חשובות. פשוט מדהימה. מומלצת בכל לשון.
איתי ורצ'יק קידום ובניית אתרים

איתי ורצ'יק

IVBS בניית אתרים ושיווק באינטרנט

אני עובד כבר שנים עם אורי באופן קבוע ביחד עם לקוחות. היא תותחית על ומקצוענית ברמות נדירות שקשה למצוא בשוק היום. מספקת שירות מהיר ומקצועי על הצד הטוב ביותר. ממליץ בחום רב
סיון קידר

סיון קידר

כותבת תוכן

הדיוק, היכולת להבין את צורכי הלקוח, הירידה לפרטים ומכלול הכלים המקצועיים שלך עושים את ההבדל בינך לבין יתר נותני השירותים בתחום. אין ספק שאת נותנת 100% לכל פרויקט, והתוצאות לא מאחרות לבוא. פרט למקצועיות שלך, הכי כיף לעבוד איתך, זכות גדולה.

אורנה משעלי

קוסמטיקאית

הגעתי לאורי על מנת לבנות אתר לעסק שלי, קיבלתי מאורי שירות מעולה, עבודה מקצועית ויסודית עם שימת לב לפרטים הכי קטנים, אתר מושקע ומותאם אישית לצרכיי. אורי מקצוענית, נכנסת לעומק הדברים מבינה את העבודה גם כשהיא מורכבת ודואגת שתבוצע לשביעות רצוני. מה שמאוד היה לי חשוב זה שיש עם מי לדבר. אורי תמיד לצידי כשאני צריכה עזרה, תמיכה, שאלה או ייעוץ. עם אורי זה שיתוף פעולה מלא, ותמיד נותנת מענה מהיר ולעניין.

כמה עובדות על קמפיין ממומן

שימוש בקמפיין בגוגל PPC מציג את דף הנחיתה שלכם עם האתר בתוצאות הראשונות של גוגל בלי קשר למצב הקידום האורגני שלו. התשלום מתבצע עבור תוצאות בלבד וישנה שליטה מלאה בהצעת המחיר לקליק. חשוב לתת מחיר הגיוני ולהתייחס לתחרות, אם נציע מחיר זול מידי ביחס למתחרים התוצאה תהיה בהתאם ולכן כנראה לא נשתתף במכרז.
גוגל לא תגבה יותר ממה שצריך כדי להציב את המודעה במיקום אופטימלי ביחס להצעת המחיר.
יתרון משמעותי לפרסום בגוגל אדס הוא בהקשר לבשלות של הלקוח לרכישה או השארת פרטים. כשהלקוח הפוטנציאלי שלך הוא זה שמחפש את השירות, הסיכוי הרבה יותר גבוה להמרה לעומת שיטת הפרסום בפייסבוק בה אנחנו דוחפים את המודעות לקהל היעד בהנחה שאולי ירצה את המוצר או השירות שלנו.
קמפיין מוצלח הוא קמפיין שמביא את המקסימום במינימום עלויות, כדאי לבצע בדיקה מקדימה על האתר במידה וקיים ועל דף הנחיתה, לוודא שהכל מהודק ומדוייק מבחינת תגיות, כותרות, תוכן, תמונות, מבנה, הנעה לפעולה, טיפול בהתנגדויות, מהירות טעינה ומכלול פרמטרים שונים, את כל הבדיקות והתיקונים חשוב לבצע עוד לפני שרצים לטרגט קהל, עבודה נכונה תעזור לנו לציון איכות גבוה יותר ובכך תוזיל את עלות הקליק, המשמעות שנקבל מקסימום במינימום.
כדי להתחיל קמפיין יש לשריין תקציב חודשי לקמפיינר למטרת המחקר המקדים, בניית הקמפיין והתחזוקה השוטפת בנוסף לאופטימיזציה. גוגל אדס היא פלטפורמה לקידום בשיטת משיכה, לכן הלידים נחשבים איכותיים ומכוונים לביצוע ההנעה לפעולה כפי שהוגדר - בד"כ לידים חמים, יותר איכות מכמות. לעומת פרסום בפייסבוק בה שיטת הקמפיין מבוססת על דחיפה, טירגוט של קהל היעד וזריקת הפרסומות לפיד של הקהל. במידה והגדרנו נכון את הקהל נצליח לקבל הרבה לידים אך הם נחשבים קרים יותר, היות ולא בדיוק חיפשו את מה שאתם מציעים.
מעבר לריטיינר החודשי לקמפיינר תצטרכו להגדיר תקציב, קרדיט לטובת הקמפיין בכל פלטפורמה בנפרד, הכוונה היא להשאיר פרטי אשראי במערכת גוגל אדס ו/או הפייסבוק ולהגדיר תקציב יומי או חודשי. הסכום משתנה בהתאם לתחום ולתחרות, לדוגמא בקמפיין לעורך דין בתחום ממוקד נצטרך להגדיר תקציב גבוה יותר מקמפיין שעוסק בניקוי מזגנים, כמו כן עורך דין שמתפזר על מספר תחומים שונים ישלם הרבה יותר לאור העובדה שהקמפיין לא ממוקד, ציון איכות המודעה יהיה נמוך ולכן כל קליק יעלה יקר יותר באופן משמעותי.
אתם לא לבד, ישנם עוד מפרסמים שמקדמים את אותם ביטויים בדיוק כמוכם. לכן, על מנת להגיע לתוצאות טובות נדרשת עבודת מחקר מקיפה ותחזוקה שוטפת בניהול הקמפיין,
יש מקום מוגבל למודעות בעמוד התוצאות, השאיפה להגיע לראש העמוד ולהיות בין התוצאות הראשונות במינימום עלות. כדי שזה יקרה כדאי לבחור בקמפיינר מקצועי שידע לזהות תועלות ונקודות בעייתיות ולטפל בהן בזמן אמת לפני שמגיע החשבון הסופי.
הקודם
הבא

יש לך שאלה?

כדי שאוכל לענות על כך אני צריכה לראות את דף הנחיתה שבנית, רק כך אוכל לדעת אם הדף נבנה לפי העקרונות לדף נחיתה אפקטיבי, במידה ונרצה להשתמש בדף שלא תואם, תהיה השפעה ישירה על עלות הקמפיין, לכן כדאי לבנות את דף הנחיתה בצורה יעילה למקסימום תוצאות במינימום עלויות.
בניית דף נחיתה מאפשר דיוק של הביטוי אותו רוצים לקדם, ככל שנהיה יותר מדוייקים נוכל להגיע לציון איכות טוב יותר, המשמעות הוזלת הקליקים. אתר הוא בעצם אוסף של דפי נחיתה, חשוב להקפיד לבחור בעמוד המתאים ולא לשייך לדף כללי כמו דף הבית שמראה קצת מכל דבר, שוב כדי להוזיל את הקמפיין כדאי לבחור בעמוד ממוקד לנושא אותו מקדמים.
אין משמעות לפלטפורמה בה נבנה דף הנחיתה, את גוגל זה לא מעניין, את הרשת החברתית זה לא מעניין, זו המשמעות של הממומן ברגע שמשלמים נקבל תוצאות. כמובן במקרה של קידום אורגני שאמור להביא תנועה אורגנית ללא ממומן יש משמעות לפלטפורמה לכן, אם תרצו להתייחס לדף נחיתה כOne Page שישמש אתכם בעתיד כדאי לבנות על מערכת שמתאימה גם לאורגני, ההמלצה שלי במקרה הזה היא וורדפרס.
דף נחיתה בגוגל נועד במטרה להתפרסם במודעות גוגל אדס, המשמעות היא שהדף בעצם עוזר לייצר תהליך של בניית אמון עם הלקוח ולהבשיל אותו להשארת פרטים או לרכישה. כמובן אפשר להעזר בדף הנחיתה לפלטפורמות אחרות, אך זו הפלטפורמה הכי מדוייקת להבאת לידים חמים.
קידום ממומן יכול לעלות לאוויר תוך יום או מספר ימים בודדים תלוי במחקר שנעשה לבניית הקמפיין, בשבועיים הראשונים נהוג להריץ את הקמפיין לצורך אופטימיזציה ודיוק, לאחר שבועיים משפרים את הקמפיין ומתחילים לרוץ בשיא הכוח.
One Page הוא אתר שבנוי על עמוד אחד, המעבר שלו מאיזור לאיזור מתבצע על ידי שימוש בעוגנים, ז”א לחיצה בתפריט תביא לאיזור המבוקש בדף עצמו, יש הקוראים לדף מסוג זה מיניסייט, שזה בדיוק כמו שזה נשמע, אתר קטן, חשוב להבהיר שברגע שעובדים עם One Page כדף נחיתה אנחנו קצת מתפזרים ולכן עלות הקמפיין כנראה תהיה גבוהה יותר, אלא אם כן הדף מאוד מדוייק ותואם למודעה.
מחיר דף נחיתה מקצועי שנבנה בוורדפרס נקבע לפי האיפיון מול הלקוח, המחיר נע בין 1,800 ש”ח ל 3,500 ש”ח, במקרים מורכבים המצריכים פיתוח מיוחד ייתכן שתהיה עלות נוספת. עלות דף נחיתה היא חד פעמית והנכס נשאר שלכם. יש לקחת בחשבון שיש עלות חודשית או שנתית (לפי מה שנוח לכם) לאיחסון האתר. בנוסף יש להתייחס לעלות שנתית של הדומיין (הכתובת של הדף), אנא התייעצו לפני רכישת דומיין יש משמעות לשם הדומיין בקידום
אין חובה ליצירת סרטון תדמית לדף נחיתה, רק כדאי לקחת בחשבון שסרטון משפר משמעותית את ההמרות, לכן אם ישנה אפשרות, לכו על זה… זכרו כסף מביא כסף, תשקיעו בסרטון תדמית תרוויחו במכפלות מהקמפיין. אגב, תמונה שווה אלף מילים לכן שימוש בתמונות טובות יכול להועיל לתוצאות הקמפיין
תמונה טובה היא תמונה שמציגה את התועלת ללקוח מהשימוש במוצר או בשירות שלכם. קחו לדוגמא את איקאה, למכירת שטיח הם ישימו תמונה של ילדים משחקים על השטיח, למכירת שולחן אוכל נבחר משפחה שיושבת ביחד וסועדת ביחד, הרעיון הוא למכור את התחושה את התועלת, את ההרגשה שהלקוח רוצה לקבל ברגע שיבצע את הרכישה, ישאיר פרטים, יצפה בוובינר וכו’
כן בהחלט, אנחנו עובדים עם יוצרי סרטונים, צלמים מוכשרים שיצלמו את מה שתרצה לצורך הקמפיין ובכלל לאתר.
הכל טוב, בהחלט יכול לקרות, החדשות הטובות שהבטחון העצמי מגיע בהמשך, בכל אופן למקרה הקרוב אפשר ליצור סרטון שבו לא רואים אותך אלא רק קריינות, לחילופין אפשר ליצור סרטון אנימציה שמעורר עניין. מזכירה שסרטון הוא ממש לא חובה אבל בהחלט יכול לשפר את איכות הלידים ואחוזי הסגירה, לשיקולך.
כן בהחלט ניתן לחבר את כלי המדידה להמרות מדף הנחיתה, פשוט תעבירו לנו את הקודים להטמעה של המערכות השונות כמו אנליטיקס, גוגל אדס, פייסבוק פיקסל ונדאג שהכל יעבוד.
תנועה אורגנית מבוססת על תוכן איכותי, דף נחיתה שבנוי נכון הוא מאוד מדוייק למטרה לכן לא תהיה תנועה אורגנית, דף נחיתה תלוי רק בקמפיין ממומן, אם תרצו שהדף יתפקד כאתר תצטרכו להרחיב, להוסיף עמודים עם תוכן משמעותי ורלוונטי.
קודם ברכות על ההחלטה, ברור לנו שיש ציפיה שכשאתר עולה לאוויר מייד יביא לנו תוצאות, לצערי זה לא עובד כך, אם נעשה עבודה נכונה הקידום האורגני יראה תוצאות רק לאחר 6-8 חודשים ולפעמים רק אחרי שנה וחצי שנתיים תלוי בנישה ובתחרות, לכן ההמלצה היא ליצור דף נחיתה ולראות תוצאות באופן כמעט מיידי, אומנם זה כרוך בתשלום אבל כסף מביא כסף…
דף נחיתה הוא סוג של חדר צדדי, רק אתה והלקוח, שם תוכל להציג את המסר, את השירותים את התועלות, את היתרונות, לטפל בהתנגדויות להציג מידע רלוונטי רק אתה והוא לבד ללא הסחות דעת, בלי פוסטים שפתאום נדחפים לפיד,הלידים שמתקבלים בדף נחיתה איכותיים יותר, מבושלים ומוכנים לבצע את ההנעה לפעולה שהגדרת, הבמה שלך, נצל אותה! בטופס השארת פרטים באתר תוכל לקבל מידע על מבקש השירות, מה בדיוק הוא צריך, המידע יאפשר לך להיות מוכן לשיחת מכירה, להבדיל מסתם טלפון שמתקבל בקמפיין לידים בפייסבוק.
דף נחיתה יכול בהחלט לשמש גם לקמפיין עונתי. אין שום סיבה לשלם פרסום כל השנה אם המוצר שלכם יכול להימכר רק בתקופה מסויימת של מספר חודשים. הדף נחיתה הוא שלכם והוא באוויר כל עוד הדומיין בתוקף, אך שימו לב במידה והקמפיין לא רץ לא תהיה תנועה לדף למעט מקרים בהם תיתנו קישור ישיר לדף הנחיתה. הדף נחיתה חי ומתפקד רק כשהקמפיין פעיל. הסיבה היא שאין בדף מספיק תוכן שיכול להביא תנועה אורגנית, לשם כך כדאי ליצור אתר שהוא לא עמוד אחד.
ישנן מספר אפשרויות נוכל לדון עליהן בשיחה, האידיאל הוא ליצור דומיין ייחודי שלכם ולאחסן בחברת איחסון מומלצת (אני לרוב עובדת עם קלאוודוויז), אפשרי לבנות את דף הנחיתה על האתר שלכם ובתנאי שהוא מבוסס על וורדפרס והתוספים שלו עדכניים, ישנה אפשרות נוספת להעזר באתר שלי שנועד לדפי נחיתה של לקוחות ובמקרה זה האחסון יחול עלי.
מוזמנים לפנות אלינו, אם מדובר בתיקון קטן נשמח לעזור כשירות, במקרים מורכבים יותר יהיה כרוך בתשלום שעתי, למעט מקרים של חוזה תחזוקה קבוע מראש, תוכלו לקבל פרטים בשיחה.
אופטימיזציה לדפי נחיתה מתבצעת בכמה מישורים, כותרות נכונות עם תגיות מתאימות, תוכן מדוייק והעברת מסר ברור, הנעה לפעולה ברורה, עם הצגת יתרונות וטיפול בהתנגדויות. את כל אלו מבצעים אחרי מחקר מתחרים ומילות מפתח (בד”כ הקמפיינר מבצע את המחקר כחלק מהקמת הקמפיין) לאחר שהמודעה באוויר לפחות 10 ימים ניתן להתחיל להסיק מסקנות ולדייק יותר את הקהל ואת התוכן. כמו כן, מהירות טעינת הדף היא גם סוג הכרחי של אופטימיזציה לדפי טעינה, דף שנטען איטי פוגע באיכות המודעה וכך מייקר את עלות הקליק ובעצם מייקר את כל עלות הקמפיין. בבניית דף נחיתה אנו מקפידים לבנות באופן שלא יכביד על הטעינה שימוש מינימלי באיזורים ועוד פעולות קשורות. אך יתכן מצב שתדרש התערבות מקצועית נוספת לשיפור מקסימלי, במידה וכן השירות יהיה בתשלום נוסף.
התוכן יהיה מה שיועבר לנו, אנחנו נבצע טאצ’אפ ונתאים לעקרונות הכתיבה של דפי נחיתה, אך אם תרצו לעבוד על המסר שלכם ולהגיע לקופי טוב, תוכלו לקרוא על כך ולייצר את התוכן בעצמכם, לעומת זאת אפשר לרכוש שירות של קופירייטר שיכין תוכן עם כתיבה מקצועית שמעודדת להנעה לפעולה. לא הכרחי, אך בהחלט יכול לעזור. אנו עובדים עם מספר קופירייטרים, במידה ותרצו בכך ישנה אפשרות בתשלום נוסף לקופירייטר.
מערכת אוטומציה יכולה לעזור משמעותית ולדאוג לכך שלידים לא יפלו ולא יתפספסו בתהליך, ככה אפשר לוודא שחוזרים לכל ליד ומנהלים תהליך של משפך שיווקי נכון ויעיל. ניתן לפתור את האוטומציה עם כמה הגדרות בכלים המיועדים לכך כמו זאפייר, אינטגרומט ועוד לעסקים קטנים עם פעילות נמוכה, במקרים שמדובר בתהליך מורכב יותר כדי לבנות מערכת אוטומציה CRM שתיתן מענה לכל סוגי התהליכים באופן יעיל, כדי לבנות מערכת CRM נצטרך לקבוע פגישה לאיפיון התהליכים, השאירו פרטים לתאום פגישה.

בואו נצא לדרך!

השאירו כאן את הפרטים שלכם
קשה לכם לחכות? התקשרו 072-3921884

אהבתם? ככה יכול להיראות הדף נחיתה שלכם 

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך? הגעת לקמפיין של דפי הנחיתה שלי. תוך שבועיים יכול להיות לך משהו דומה בעיצוב שונה, נשמע מעניין?
( Same Same but Different😁 )
כך יכול להיראות הצ'אט הישיר שלך עם המתעניינים,
עכשיו נחזור לסיבה שנכנסת לכאן :)
פשוט לבחור איך ברצונך לנהל את השיחה
או להתקשר 072-3921884