כרטיס ביקור דיגיטלי כי אין שני לרושם ראשוני!

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי למגוון אפשרויות

איפיון נכון של הכרטיס הדיגיטלי מאגד את כל הפרופיל הדיגיטלי של העסק. הכרטיס נועד לשדר מקצועיות ויוקרה, להשאיר רושם של עסק איכותי מהמובילים בתחומו. להנגיש את כל המידע הדרוש ליצירת קשר ללא העמסת מידע, לצפות בהמלצות של לקוחות מרוצים.
באמצעות הכרטיס ניתן לחייג, להשאיר הודעות דרך הכרטיס להיכנס לעמודי העסק ברשתות החברתיות, לנווט אליו, להכיר את שעות הפעילות, להציץ בגלריית התמונות, להשאיר פרטים, לקבוע פגישות. לשמור באנשי קשר, לשתף עם לקוח פוטנציאלי וקולגות והכל זמין ומיידי בלחיצת כפתור.

מתלבטים? עדיין משתמשים בכרטיסי ביקור מנייר?

הגיע הזמן להתקדם לעידן המידע החדש. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף אינטרנטי הכולל את כל המידע בנוגע לעסק באופן ממוקד ובצורה נוחה עבור לקוחות קיימים או פוטנציאליים, משקיעים, שותפים עסקיים וכו’. הכל במקום אחד, כרטיס ביקור דיגיטלי מאחד את כל מה שהיית רוצה שהלקוחות שלך ידעו עליך ואת כל המידע שלו הם זקוקים כדי ליצור עמך קשר במקרה הצורך. במקום להקים אתר אינטרנט או אפילו דף נחיתה כאשר אין בכך צורך, כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך, לעסק שלך וללקוחות שלך להרוויח מכל העולמות.
הכרטיס משמש כיום לא רק בתור פלטפורמה נוחה שבאמצעותה כל הלקוחות שלך יכולים ליצור איתך קשר, אלא גם ככלי שיווקי המייצר פרופיל תדמיתי ענייני ומעוצב, שמטרתו היא למשוך לקוחות פוטנציאליים לעסק ולהניע אותם ליצירת קשר לצורך קבלת השירות. למעשה, כיום כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה דף נחיתה עסקי לכל דבר ועניין, וכזה המותאם למכשירים דיגיטליים שונים ומאפשר שיתוף קל מתמיד בלחיצת כפתור בצורה של קישור דיגיטלי דרכו יכולים לקוחות פוטנציאליים להיכנס ולראות את כל הפרטים שלך ושל בית העסק.

מה ניתן לראות בכרטיס ביקור דיגיטלי?

בדיוק כמו דף נחיתה או אתר אינטרנט ייעודי לבית העסק שלך כמו אתר תדמית או אתר חנות, כרטיס ביקור דיגיטלי מציג בפני לקוחותיך הפוטנציאליים את כל המידע הרלוונטי עבור הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. בראש העמוד ניתן לראות את שם בעל העסק או שם החברה, את הלוגו של המותג ותיאור קצר הנותן מידע לגבי השירות אותו ניתן לקבל בחברה. בקליק אחד, דרך כל מחשב, סמארטפון או טאבלט, הלקוחות שלך יכולים לראות את כל מה שהם צריכים כדי ליצור עמך קשר.
כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי מכיל מגוון אפשרויות ליצירת קשר: כפתור שמאפשר חיוג ישיר לבית העסק, שליחת דואר אלקטרוני או הודעת וואטסאפ ישירות אל החברה, קישורים ישירים המובילים לדף העסק במדיה החברתית (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין), מילוי טופס ליצירת קשר, קביעת פגישה ועוד. הפורמט הדיגיטלי מאפשר גם הוספת מפה לבית העסק וניווט באמצעות תוכנת ה waze או גוגל מפות. ככלל, הפורמט הדיגיטלי של כרטיס הביקור מאפשר אין ספור אפשרויות להצגת החברה ופועלה, החל מגלריית תמונות, דרך המלצות, סרטונים ועוד, כך שאפשר להתאים אותו ואת ממשק התצוגה שלו בדיוק לפי הצרכים שלך.
אלמנט חשוב נוסף שלקוחותיך הפוטנציאליים יכולים לראות כבר מהרגע הראשון בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך הוא העיצוב והשפה הוויזואלית של המותג שלך. כל כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב בדיוק לטעמו של בעל העסק, בהתאם לשפה עיצובית קיימת של המותג או אפילו לפי שפה ויזואלית חדשה שבעל העסק רוצה להכניס כדי להקנות אפקט של “מתיחת פנים” למיתוג הקיים. לא משנה מהם הצרכים המיתוגיים לעסק שלכם, כרטיס ביקור דיגיטלי יתאים להם בול.

דוגמאות לכרטיסי ביקור מעוצבים שלנו

Phone
פנינה במטע

פנינה במטע

Phone
אורי

אורי טורג'מן

Phone
צלם

אומנות הצילום

Phone
מעצבת פנים

מעצבת פנים

Phone
ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי

Phone
מעצב גרפי

מעצב גרפי

Phone
צילום

צילום אומנותי

Phone
שירותי אוטומציה

אוטומציה לעסקים

Phone
שירותי צילום

אדריכלות ועיצוב פנים

Phone
אדריכלות ועיצוב פנים

אדריכלות ועיצוב פנים

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעומת כרטיס ביקור קלאסי מנייר

כרטיס ביקור מנייר אולי עושה לכם קונוטציה של בעל מקצוע, אך למעשה זה כבר לא נכון במשך שנים רבות. מאז שהתחיל להתרחב השימוש הציבורי ברשת האינטרנט, השימוש כרטיסי ביקור קלאסיים מנייר נמצאים כיום במגמת ירידה ורבים מבעלי העסק מחליטים לוותר ולעבור לכרטיסי ביקור דיגיטליים. שינוי זה לא הופיע “יש מאין” אלא כיוון שישנם מספר גורמים מהותיים שנותנים לכרטיס הדיגיטלי יתרון מהותי על פני “קודמו בתפקיד” ודוחפים אותו קדימה:

  • עלות נמוכה – כרטיס ביקור דיגיטלי חוסך את עלויות ההדפסה והשכפול ונותן תמורה גבוהה במחיר שווה לכל כיס, בהשוואה להוצאות שיווקיות אחרות שקיימות.
  • זמינות וקלות ההפצה – בשונה מכרטיס ביקור קלאסי, כרטיס ביקור דיגיטלי זמין לשליחה בכל עת ללא צורך בפגישה פנים אל פנים וחוסך את הטרחה ואת הסרבול בלשאת כרטיסי ביקור מנייר לכל מקום. כרטיס הביקור ניתן להפצה בקלות מאדם לאדם דרך שליחת קישור בהודעה או במייל לטלפון החכם או לכניסה דרך מחשב.
  • ידידותי לסביבה – אחד היתרונות הברורים בכרטיסי ביקור דיגיטליים הוא שאין צורך להדפיסם ובכך הם חוסכים לבעל העסק את השימוש בנייר, שלרוב מושלך לפח כזמן קצר לאחר מסירתו ללקוח הפוטנציאלי.
  • אפשרות עריכה ועדכון – בניגוד לכרטיסי ביקור קלאסיים, בכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לעדכן פרטים אודות העסק בזמן אמת ולכן הוא נשאר רלוונטי גם כאשר משנים את שם העסק, הכתובת או מספר הטלפון. בנוסף, הוא חוסך את עלויות ההדפסה מחדש של כרטיסי הביקור מנייר בכל פעם שמעדכנים את פרטי העסק.

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעומת עמוד ברשת חברתית או אתר אינטרנט

כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה פתרון יעיל יותר לא רק בהשוואה לכרטיסי ביקור ותיקים אלא גם בהשוואה לעמודים עסקיים במדיה החברתית, לאינדקס אתרים, לאתרי אינטרנט פרטיים ולדפי נחיתה. אלו היתרונות שיש לו על פני הדרכים האחרות בהן מנסים בעלי עסקים לקדם את עצמם בזירה הדיגיטלית דרך מנועי החיפוש ובשאר רשתות חברתיות:

  1. נראות ועיצוב – כרטיס הביקור הדיגיטלי מהווה את שער הפתיחה לעסק ולכן עיצוב הכרטיס הדיגיטלי משפיע על הרושם הראשוני של הלקוחות ועל המוניטין של העסק. עיצוב מעודכן ואסתטי יכול להבליט את העסק מבין המתחרים השונים ולמשוך את הלקוחות ליצירת קשר.
  2. ריכוז כל המידע אודות העסק במקום אחד – בכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי אודות העסק מבלי לחפש את המידע בפלטפורמות שונות ובעמודים שונים של העסק ברחבי הרשת.
  3. מידע נרחב ומקיף יותר על העסק – כרטיס ביקור דיגיטלי אינו מגביל את בעל העסק בכמות המידע שהוא מכיל ולכן ניתן להציג את פעילות העסק בצורה פשוטה ונגישה, להוסיף המלצות, תמונות וכל מידע רלוונטי על בעל העסק ועל החברה.
  4. מיקוד המידע – כרטיס הביקור הדיגיטלי מוסר ללקוח מידע ממוקד וברור בנוגע לעסק ונותן לו לבחור בין יצירת קשר באמצעים השונים המוצגים בכרטיס או המשך קריאה ובירור מידע נוסף בפלטפורמות אחרות, דרך הקישורים שמופיעים בכרטיס.
  5. נוכחות במנוע החיפוש – כאשר לקוח מגיע לכרטיס הביקור הדיגיטלי דרך חיפוש בגוגל הוא מקבל את המידע בדרך נוחה ומהירה, דבר המשפיעה לטובה על הרושם הראשוני שהלקוח מקבל מהעסק.
  6. זמינות וויראליות – כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להעברה בקלות לכל אדם דרך שליחת הקישור באמצעות כל מכשיר דיגיטלי. הדרך המקובלת ביותר להעביר ללקוחות פוטנציאלים את פרטי העסק היא באמצעות מסירת כרטיס ביקור ולא דרך שליחת דף האינטרנט של העסק, שיכול להכיל הרבה מעבר למידע הנדרש, זאת בניגוד למידע הממוקד שמתקבל מצפייה בכרטיס הביקור הדיגיטלי.

מה כדאי לברר לפני שרוכשים כרטיסי ביקור דיגיטליים?

כאשר באים לבחור את בעל המקצוע שיעצב לכם כרטיס ביקור דיגיטלי, רגע לפני שחותמים, חשוב לשים דגש על האלמנטים הבאים:

  1. עיצוב איכותי אין שני לרושם ראשוני – כרטיס הביקור הדיגיטלי אמור להיות מעוצב באופן שיהיה תואם למיתוג הרצוי של העסק ולהציג אותו באופן המרשים והמקצועי ביותר, לכן חשוב לבחור בספק שעובד עם מעצבים מקצועיים המקפידים על עיצוב יוקרתי, שיווקי ומותאם אישית לכל לקוח.
  2. ותק ויציבות הספק – כל מוצר דיגיטלי עלול לסבול מקשיים טכניים ומתקלות. לכן, חשוב לבחור בספק שיודע להתמודד עם אותן תקלות טכניות ועומס על שרתים ובעל התמחות מיוחדת בכרטיסי ביקור דיגיטליים וותק בתחום זה.
  3. ממשק – חשוב לבדוק שהספק יודע לייצר כרטיסי ביקור שנראים טוב בכניסה מפלטפורמות שונות, כלומר שיותאם לצפייה גם בדפדפן של מחשב וגם בצפייה באמצעות הטלפון הנייד.
  4. מהירות טעינה – חשוב לוודא שדף האינטרנט של כרטיס הביקור הדיגיטלי נטען במהירות. כידוע, כאשר טעינת הדף מתעכבת, הלקוח עלול לנטוש את כרטיס הביקור לפני שהוא יספיק לצפות בו.
  5. המלצות ושירות לקוחות – כאשר באים לבחור ספק, רצוי לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים: האם יש המלצות על ספק זה והאם הם מרוצים מהשירות שהם מקבלים ומהתוצר הסופי. בנוסף, חשוב לבדוק שיש אפשרות לפנות בקלות לשירות הלקוחות של הספק בכל מקרה שבו יש צורך לשנות ולעדכן פרטים בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
  6. מקצועיות – חשוב לבחור בספק המתמחה בתחום ויכול לתת ייעוץ מקצועי לגבי יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי אפקטיבי ויעיל.

בסטודיו Ori Go Digital מתמחים באפיון בנייה ועיצוב של כרטיסי ביקור דיגיטליים, כרטיסי הביקור שלנו מקצועיים ומוקפדים, מותאמים לסוגי הניידים השונים ולמסך מחשב, כל העיצובים מתבצעים בהתאם לאופי המותג וקהל היעד שלכם תוך התחשבות בשפה העיצובית והנראות של המותג שלכם ברשתות המדיה השונות. הכרטיסים שלנו בנויים לפי עקרונות הSEO באופן התואם את מנועי החיפוש של גוגל.

 

מאמרים אחרונים
Marketing Funnel

משפך שיווקי להגדלת המכירות

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.
כל מה שצריך לדעת על הקמת אתר אינטרנט

כל מה שצריך לדעת על הקמת אתר אינטרנט

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות, אפשרויות ונתונים שבהחלט יכולים להיות מבלבלים.
IOS 14 מה זה אומר ומה צריך לעשות

IOS 14 מה זה אומר ומה צריך לעשות?

אנחנו מדברים על 2 תאגידי ענק פייסבוק ואפל שמתגוששים בינהם בנושא הפרטיות של משתמשי אפל דרך האפליקציות השונות ודפדפנים כמו ספארי, מבחינת המשתמשים אגב זה פחות מעניין. אפל מציגים את עצמם כמגיני הפרטיות של העולם המודרני ומבחינת פייסבוק וכלל העוסקים בקידום זה ממש לא כך
מכירה מושלמת

אוהבים לקנות אבל שונאים שמוכרים לנו

מכירות הן עניין של אימון ,מדובר בתרגול והתנסות ככל שנתרגל נשפר את הביצועים שלנו. שיווק נכון מביא את המתעניינים מוכנים ומבושלים למכירה קלה.
Website Hosting

מדוע יש חשיבות לאחסון ותחזוקת האתר?

קניתם בית ואתם מתגוררים בו במשך חצי שנה. קיבלתם את הבית נקי ומצוחצח, מטופח ואסתטי. אך מה יקרה במהלך החודשים הללו? סביר להניח שאם לא נדאג לטפח אותו בצורה ראויה, אנו נקבל בית מוזנח, לא נקי ושאנו לא נרצה להיות בו
שגיאות בגוגל סרצ קונסול

שגיאות אפשריות בגוגל סרצ’ קונסול

כלי חינמי שפותח ע”י חברת גוגל, ומעניק מבט על של ביצועי האתר שלנו במובנים רבים. אחד התפקידים החשובים שלו הוא לעזור לנו לאתר בעיות ותקלות שונות באתר שיכולות לפגוע בדירוג שלנו בתוצאות החיפוש בגוגל.
צרו קשר

תוכן עניינים

צרו קשר
השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

selector .elementor-accordion-item:first-child
{display: none;}

כיתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם

יש לך אתר מהמם אבל רק את/ה ואמא שלך נכנסים אליו? זה כמו שהשקעת ובנית את ארמון החלומות שלך באמצע המדבר אבל בעצם אף אחד לא יודע עליו.
הגיע הזמן שכולם יכירו אותך,
כולנו מתחילים לחשוב אורגני!

רוצה דוח מקוצר ללא עלות על הSEO באתר שלך?

SEO

מבטיחים לא לזבל לכם את המייל

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?