כרטיס ביקור דיגיטלי כי אין שני לרושם ראשוני!

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי למגוון אפשרויות

איפיון נכון של הכרטיס הדיגיטלי מאגד את כל הפרופיל הדיגיטלי של העסק. הכרטיס נועד לשדר מקצועיות ויוקרה, להשאיר רושם של עסק איכותי מהמובילים בתחומו. להנגיש את כל המידע הדרוש ליצירת קשר ללא העמסת מידע, לצפות בהמלצות של לקוחות מרוצים.
באמצעות הכרטיס ניתן לחייג, להשאיר הודעות דרך הכרטיס להיכנס לעמודי העסק ברשתות החברתיות, לנווט אליו, להכיר את שעות הפעילות, להציץ בגלריית התמונות, להשאיר פרטים, לקבוע פגישות. לשמור באנשי קשר, לשתף עם לקוח פוטנציאלי וקולגות והכל זמין ומיידי בלחיצת כפתור.

מתלבטים? עדיין משתמשים בכרטיסי ביקור מנייר?

הגיע הזמן להתקדם לעידן המידע החדש. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף אינטרנטי הכולל את כל המידע בנוגע לעסק באופן ממוקד ובצורה נוחה עבור לקוחות קיימים או פוטנציאליים, משקיעים, שותפים עסקיים וכו’. הכל במקום אחד, כרטיס ביקור אינטרנטי מאחד את כל מה שהיית רוצה שהלקוחות שלך ידעו עליך ואת כל המידע שלו הם זקוקים כדי ליצור עמך קשר במקרה הצורך. במקום להקים אתר אינטרנט או אפילו דף נחיתה כאשר אין בכך צורך, כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך, לעסק שלך וללקוחות שלך להרוויח מכל העולמות.
הכרטיס משמש כיום לא רק בתור פלטפורמה נוחה שבאמצעותה כל הלקוחות שלך יכולים ליצור איתך קשר, אלא גם ככלי שיווקי המייצר פרופיל תדמיתי ענייני ומעוצב, שמטרתו היא למשוך לקוחות פוטנציאליים לעסק ולהניע אותם ליצירת קשר לצורך קבלת השירות. למעשה, כיום כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה דף נחיתה עסקי לכל דבר ועניין, וכזה המותאם למכשירים דיגיטליים שונים ומאפשר שיתוף קל מתמיד בלחיצת כפתור בצורה של קישור דיגיטלי דרכו יכולים לקוחות פוטנציאליים להיכנס ולראות את כל הפרטים שלך ושל בית העסק.

כרטיס ביקור דיגיטלי לשיתוף
כרטיס ביקור דיגיטלי לשיתוף מייד לאחר פגישה מוצלחת

מה ניתן לראות בכרטיס ביקור דיגיטלי?

בדיוק כמו דף נחיתה או אתר אינטרנט ייעודי לבית העסק שלך כמו אתר תדמית או אתר חנות, כרטיס ביקור דיגיטליים מציג בפני לקוחותיך הפוטנציאליים את כל המידע הרלוונטי עבור הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. בראש העמוד ניתן לראות את שם בעל העסק או שם החברה, את הלוגו של המותג ותיאור קצר הנותן מידע לגבי השירות אותו ניתן לקבל בחברה. בקליק אחד, דרך כל מחשב, סמארטפון או טאבלט, הלקוחות שלך יכולים לראות את כל מה שהם צריכים כדי ליצור עמך קשר.
כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי מכיל מגוון אפשרויות ליצירת קשר: כפתור שמאפשר חיוג ישיר לבית העסק, שליחת דואר אלקטרוני או הודעת וואטסאפ ישירות אל החברה, קישורים ישירים המובילים לדף העסק במדיה החברתית (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין), מילוי טופס ליצירת קשר, קביעת פגישה ועוד. הפורמט הדיגיטלי מאפשר גם הוספת מפה לבית העסק וניווט באמצעות תוכנת ה waze או גוגל מפות. ככלל, הפורמט הדיגיטלי של כרטיס הביקור מאפשר אין ספור אפשרויות להצגת החברה ופועלה, החל מגלריית תמונות, דרך המלצות, סרטונים ועוד, כך שאפשר להתאים אותו ואת ממשק התצוגה שלו בדיוק לפי הצרכים שלך.
אלמנט חשוב נוסף שלקוחותיך הפוטנציאליים יכולים לראות כבר מהרגע הראשון בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך הוא העיצוב והשפה הוויזואלית של המותג שלך. כל כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב בדיוק לטעמו של בעל העסק, בהתאם לשפה עיצובית קיימת של המותג או אפילו לפי שפה ויזואלית חדשה שבעל העסק רוצה להכניס כדי להקנות אפקט של “מתיחת פנים” למיתוג הקיים. לא משנה מהם הצרכים המיתוגיים לעסק שלכם, כרטיס ביקור יתאים להם בול.

דוגמאות לתוכן שתוכלו להציג בכרטיס הדיגיטלי לעסק:

  • לוגו העסק
  • שם העסק
  • תמונת פרופיל
  • סרטון תדמית
  • גלריית תמונות
  • תיק עבודות
  • באנר פרסומי
  • קליק לחיוג
  • שליחת הודעת sms
  • שיחת וואטצאפ
  • קישור לתגובות בגוגל
  • ניווט לבית העסק
  •  שיתוף לרשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, ערוץ היוטיוב, אינסטגרם וכו’)
  • ניווט לאתר האינטרנט של החברה
  • שליחת מיילים
  • המלצות לקוחות
  • אודות
  • שעות פעילות
  • יומן לקביעת פגישות
  • קוד QR לסריקה מהירה
  • טופס לידים – ליצירת קשר
  • הוספת הכרטיס לאנשי הקשר
  • גמישות לבקשות נוספות

דוגמאות לכרטיסי ביקור שלנו

כדי לצפות בכרטיס הדיגיטלי יש לרחף מעל המסך וגלילת המסך תתחיל, בצפיה במובייל יש ללחוץ על הכרטיס והגלילה תתחיל, כל כרטיס הוא ייחודי ללא שימוש בתבניות, הכל נעשה בהתאמה אישית.

כרטיס ביקור דיגיטלי גלאוו

כרטיס ביקור דיגיטלי הייטק

כרטיס ביקור דיגיטלי גולד

כרטיס ביקור עיסקי

כרטיס ביקור דיגיטלי לוילה

פנינה במטע

כרטיס ביקור דיגיטלי אורי

אורי טורג'מן

כרטיס ביקור דיגיטלי לצלם

אומנות הצילום

כרטיס ביקור דיגיטלי למעצבת פנים

מעצבת פנים

כרטיס ביקור דיגיטלי לייעוץ עיסקי

ייעוץ עסקי

כרטיס ביקור דיגיטלי למעצב גרפי

מעצב גרפי

כרטיס ביקור דיגיטלי לצלמת

צילום אומנותי

כרטיס ביקור דיגיטלי ליועס עסקי או לאיש הייטק

אוטומציה לעסקים

כרטיס ביקור דיגיטלי שירותי צילום

אדריכלות ועיצוב פנים

כרטיס ביקור דיגיטלי אדריכלות ועיצוב פנים

אדריכלות ועיצוב פנים

מצאת משהו שאהבת?
לחיצה על הכפתור ונתקדם

היתרונות של כרטיסי ביקור דיגיטלי לעומת כרטיס ביקור קלאסי מנייר

כרטיס ביקור מנייר אולי עושה לכם קונוטציה של בעל מקצוע, אך למעשה זה כבר לא נכון במשך שנים רבות. מאז שהתחיל להתרחב השימוש הציבורי ברשת האינטרנט, השימוש כרטיסי ביקור קלאסיים מנייר נמצאים כיום במגמת ירידה ורבים מבעלי העסק מחליטים לוותר ולעבור לכרטיסי ביקור דיגיטליים. שינוי זה לא הופיע “יש מאין” אלא כיוון שישנם מספר גורמים מהותיים שנותנים לכרטיס הדיגיטלי יתרון מהותי על פני “קודמו בתפקיד” ודוחפים אותו קדימה:

  • עלות נמוכה – כרטיס ביקור דיגיטלי חוסך את עלויות ההדפסה והשכפול ונותן תמורה גבוהה במחיר שווה לכל כיס, בהשוואה להוצאות שיווקיות אחרות שקיימות.
  • זמינות וקלות ההפצה – בשונה מכרטיס ביקור קלאסי, כרטיס ביקור דיגיטלי זמין לשליחה בכל עת ללא צורך בפגישה פנים אל פנים וחוסך את הטרחה ואת הסרבול בלשאת כרטיסי ביקור מנייר לכל מקום. כרטיס הביקור ניתן להפצה בקלות מאדם לאדם דרך שליחת קישור בהודעה או במייל לטלפון החכם או לכניסה דרך מחשב.
  • ידידותי לסביבה – אחד היתרונות הברורים בכרטיסי ביקור דיגיטליים הוא שאין צורך להדפיסם ובכך הם חוסכים לבעל העסק את השימוש בנייר, שלרוב מושלך לפח כזמן קצר לאחר מסירתו ללקוח הפוטנציאלי.
  • אפשרות עריכה ועדכון – בניגוד לכרטיסי ביקור קלאסיים, בכרטיסי ביקור דיגיטליים ניתן לעדכן פרטים אודות העסק בזמן אמת ולכן הוא נשאר רלוונטי גם כאשר משנים את שם העסק, הכתובת או מספר הטלפון. בנוסף, הוא חוסך את עלויות ההדפסה מחדש של כרטיסי הביקור מנייר בכל פעם שמעדכנים את פרטי העסק.

היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי לעומת עמוד ברשת חברתית או אתר אינטרנט

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק מהווה פתרון יעיל יותר לא רק בהשוואה לכרטיסי ביקור ותיקים אלא גם בהשוואה לעמודים עסקיים במדיה החברתית, לאינדקס אתרים, לאתרי אינטרנט פרטיים ולדפי נחיתה. אלו היתרונות שיש לו על פני הדרכים האחרות בהן מנסים בעלי עסקים לקדם את עצמם בזירה הדיגיטלית דרך מנועי החיפוש ובשאר רשתות חברתיות:

  1. נראות ועיצוב – כרטיס הביקור הדיגיטלי מהווה את שער הפתיחה לעסק ולכן עיצוב הכרטיס הדיגיטלי משפיע על הרושם הראשוני של הלקוחות ועל המוניטין של העסק. עיצוב מעודכן ואסתטי יכול להבליט את העסק מבין המתחרים השונים ולמשוך את הלקוחות ליצירת קשר.
  2. ריכוז כל המידע אודות העסק במקום אחד – בכרטיסי ביקור דיגיטלי ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי אודות העסק מבלי לחפש את המידע בפלטפורמות שונות ובעמודים שונים של העסק ברחבי הרשת.
  3. מידע נרחב ומקיף יותר על העסק – כרטיס ביקור דיגיטלי אינו מגביל את בעל העסק בכמות המידע שהוא מכיל ולכן ניתן להציג את פעילות העסק בצורה פשוטה ונגישה, להוסיף המלצות, תמונות וכל מידע רלוונטי על בעל העסק ועל החברה.
  4. מיקוד המידע – כרטיס הביקור הדיגיטלי מוסר ללקוח מידע ממוקד וברור בנוגע לעסק ונותן לו לבחור בין יצירת קשר באמצעים השונים המוצגים בכרטיס או המשך קריאה ובירור מידע נוסף בפלטפורמות אחרות, דרך הקישורים שמופיעים בכרטיס.
  5. נוכחות במנוע החיפוש – כאשר לקוח מגיע לכרטיס הביקור הדיגיטלי דרך חיפוש בגוגל הוא מקבל את המידע בדרך נוחה ומהירה, דבר המשפיעה לטובה על הרושם הראשוני שהלקוח מקבל מהעסק.
  6. זמינות וויראליות – כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להעברה בקלות לכל אדם דרך שליחת הקישור באמצעות כל מכשיר דיגיטלי. הדרך המקובלת ביותר להעביר ללקוחות פוטנציאלים את פרטי העסק היא באמצעות מסירת כרטיס ביקור ולא דרך שליחת דף האינטרנט של העסק, שיכול להכיל הרבה מעבר למידע הנדרש, זאת בניגוד למידע הממוקד שמתקבל מצפייה בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
כרטיס ביקור חלק מההיסטוריה שלנו
כרטיס ביקור חלק מההיסטוריה שלנו

למי הכרטיס ביקור הדיגיטלי מתאים?

עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים – כרטיסי ביקור מעוצבים יכולים להתאים במגוון תחומים, בין היתר לאנשים שנותנים שירות ורוצים להציג בריף קצר של ההמלצות, של העבודות שלהם ולתת רושם של יוקרה ומקצועיות, לדוגמא:

  • כרטיסי ביקור לעיצוב פנים

    כרטיסי ביקור מעוצבים לאנשי עיצוב פנים ואדריכלים – תמונות! המלצות! קצת רקע ודרכי התקשרות level up לעומת המתחרים שעדיין לא שם.

  • כרטיסי ביקור לקוסמטיקאיות

    כרטיס ביקור קוסמטיקאית הוא עניין מתבקש, כל הנמצאים בתחום הקוסמטיקה כבר מבינים שתמונות לפני ואחרי של תוצאות הטיפול יכולות להרשים ולעשות את העבודה. ניתן להוסיף יומן לניהול תורים באיפיון לפי הצורך.

  • כרטיסי ביקור לאנשי הייטק

    כרטיס ביקור מעוצב שנותן את המידע הרלוונטי, רקע קצר אודות, תפקיד ודרכים ליצירת קשר, קביעת פגישות ביומן ועוד

  • כרטיסי ביקור למעצבים גרפיים

    הצגת תיק העבודות, כל תמונה שווה אלף מילים, תוסיפו את ההמלצות והנה לכם כרטיס שמציג אתכם באופן מקצועי ומכובד.

  • כרטיסי ביקור לצלמים

    הצגת הפורטפוליו באופן מכובד לצלמים המתמחים בצילום ומעוניינים להציג את העבודות שלהם באופן שיחמיא לעשיה שלהם.

  • עיצוב כרטיסי ביקור לעסק

    כרטיסי ביקור לעסק לחברות וארגונים המעסיקים מספר עובדים בתפקידים ייצוגיים – על מנת לשדר אחידות של מיתוג העסק כדאי ורצוי לבנות מערכת כרטיסי ביקור דיגיטליים שתאפשר הקמת כרטיס ביקור ללא תלות בהתאם למספר העובדים, מתאים לחברות הייטק, ולחברות שמעסיקות מספר סוכנים, או כל חברה שיש לה מערך מנהלתי שחשוב לה למתג את עצמה כחברת פרימיום. הכרטיס יאפשר לשתף את המידע הרלוונטי וכל דרכי ההתקשרות והמידע הרלוונטיים.

מה כדאי לברר לפני שרוכשים כרטיסי ביקור דיגיטליים?

כאשר באים לבחור את בעל המקצוע שיעצב לכם כרטיס ביקור דיגיטלי, רגע לפני שחותמים, חשוב לשים דגש על האלמנטים הבאים:

  1. עיצוב איכותי כי אין שני לרושם ראשוני – כרטיס הביקור הדיגיטלי אמור להיות מעוצב באופן שיהיה תואם למיתוג הרצוי של העסק ולהציג אותו באופן המרשים והמקצועי ביותר, לכן חשוב לבחור בספק שעובד עם מעצבים מקצועיים המקפידים על עיצוב יוקרתי, שיווקי ומותאם אישית לכל לקוח.
  2. ותק ויציבות הספק – כל מוצר דיגיטלי עלול לסבול מקשיים טכניים ומתקלות. לכן, חשוב לבחור בספק שיודע להתמודד עם אותן תקלות טכניות ועומס על שרתים ובעל התמחות מיוחדת בכרטיסי ביקור דיגיטליים וותק בתחום זה.
  3. ממשק – חשוב לבדוק שהספק יודע לייצר כרטיסי ביקור שנראים טוב בכניסה מפלטפורמות שונות, כלומר שיותאם לצפייה גם בדפדפן של מחשב וגם בצפייה באמצעות הטלפון הנייד.
  4. מהירות טעינה – חשוב לוודא שדף האינטרנט של כרטיס הביקור הדיגיטלי נטען במהירות. כידוע, כאשר טעינת הדף מתעכבת, הלקוח עלול לנטוש את כרטיס הביקור לפני שהוא יספיק לצפות בו.
  5. המלצות ושירות לקוחות – כאשר באים לבחור ספק, רצוי לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים: האם יש המלצות על ספק זה והאם הם מרוצים מהשירות שהם מקבלים ומהתוצר הסופי. בנוסף, חשוב לבדוק שיש אפשרות לפנות בקלות לשירות הלקוחות של הספק בכל מקרה שבו יש צורך לשנות ולעדכן פרטים בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
  6. מקצועיות – חשוב לבחור בספק המתמחה בתחום ויכול לתת ייעוץ מקצועי לגבי יצירת כרטיס ביקור יוקרתי אפקטיבי ויעיל.

בסטודיו Ori Go Digital מתמחים באפיון בנייה ועיצוב של כרטיסי ביקור דיגיטליים, כרטיסי הביקור שלנו מקצועיים ומוקפדים, מותאמים לסוגי הניידים השונים ולמסך מחשב, כל העיצובים מתבצעים בהתאם לאופי המותג וקהל היעד שלכם תוך התחשבות בשפה העיצובית והנראות של המותג שלכם ברשתות המדיה השונות. הכרטיסים שלנו בנויים לפי עקרונות הSEO באופן התואם את מנועי החיפוש של גוגל.

מצאת משהו שאהבת?
לחיצה על הכפתור ונתקדם

שאלות נפוצות

ניתן לבנות את הכרטיס הדיגיטלי כעמוד one pager ולהוסיף דרכי התקשרות, אך חשוב להבין על מנת להביא תנועה אורגנית. עדיף לבנות אתר שמכיל עמודים נוספים ותוכן, לכן חשוב להבין מה המטרה הסופית אליה רוצים להגיע.
את הכרטיס הדיגיטלי ניתן לשתף עם מכשירי אנדרואיד, אייפון לא מאפשר את השיתוף, זאת הגדרת המכשיר ולא ניתנת לשינוי, לפחות בזמן כתיבת התשובה.
ניתן ורצוי לבנות את הכרטיס על האתר הקיים, כמובן במידת האפשר. ייתכן ויהיה צורך להוסיף תוספים ייעודיים לצורך העניין. באורי גו דיגיטל אנחנו עובדים רק בוורדפרס, היות וזאת הפלטפורמה הנפוצה ששולטת בשוק בניית האתרים, הגמישות בוורדפרס מאפשרת עיצוב ייחודי התואם לצרכי העסק.
הכרטיס בנוי באופן שמאפשר הוספת תוכן, אנו עובדים עם אלמנטור פרו, אופן העדכונים והזנת התוכן מאוד פשוט לאנשים עם ידע מינימלי שלא מפחדים מהמחשב ובכל זאת, אנחנו מעבירים הדרכה מסודרת, במידה ותרצו נוכל לעדכן עבורכם תכנים במסגרת תחזוקה שוטפת.
יש צורך ברכישת דומיין שלכם במידה ואין אתר, בכל אופן זה האידיאל מבחינתכם ישנן חברות שמאפשרות ליצור את הכרטיס ביקור תחת האתר הכללי שלהם, זהו הפתרון הפחות טוב עבורכם. בנוסף לרכישת הדומיין תצטרכו לדאוג לחברת איחסון כמובן, אפשר לבצע הכל דרכנו.
המחיר לכרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא אחיד והוא נקבע לאחר האיפיון, הכרטיסים שאנו בונים נעשים בהתאמה אישית בעיצוב יוקרתי לכן רק לאחר פגישת איפיון מסודרת נוכל להבין צרכים ולקבוע את המחיר. שיחת איפיון נעשית בתשלום ובמידה ואנו ממשיכים הסכום יקוזז מעלות הבניה.
בניית כרטיס ביקור באופן עצמאי היא אפשרית, התוצאה הסופית תהיה בהתאם למקצועיות שלך? שימו לב המטרה היא לשדר מקצועיות ויוקרה אם לא הגעתם לתוצאה הזאת, פספסתם כאן בענק וקיבלתם תוצאה הפוכה. לכן כדאי לפנות לחברה מקצועית עם תוצאות שניתן לראות שיעשו את העבודה באופן הכי טוב ומקצועי שיש
הכרטיס בנוי בוורדפרס שזו מערכת של קוד פתוח, לכן מעת לעת תידרש תחזוקה לעדכון הפלאגינים (התוספים), במידה ולא יתבצעו העדכונים אתם חושפים את עצמכם לפריצות לכן לא כדאי לזלזל ולדלג על שלב עדכון הפלאגינים. ניתן לקבוע ריטיינר קבוע לצורך העניין וכך לוודא שהכל בשליטה. הכרטיס יתפקד גם ללא העדכונים ולכן ניתן להתעכב אך ככל שתמשכו את הזמן, כשיהיה צורך בעדכון יש בהחלט מצב שידרשו מספר שעות רב יותר כי כנראה שהאתר יישבר ונידרש לטפל בשגיאות שיווצרו ובהתאמות.
הכרטיס הדיגיטלי יהיה מוכן תוך 3 ימים מרגע קבלת כל החומר הנדרש ייתכן שנוכל להקדים, תלוי במורכבות
מאמרים אחרונים

מערכת FixDigital CRM בעברית ממשק ניהול פניות ממוקד, יעיל וידידותי שכל עובד יידע לתפעל היטב תוך זמן קצר התקנה והפעלה תוך מספר דקות. חיוני לכל עסק שרוצה לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה ולנהל פניות ומכירות ביעילות.

בתחום קידום האתרים אין מחירון קידום אתרים קבוע ואחיד, מחיר קידום אתרים מושפע מפרמטרים שונים וכל מקדם אתרים עובד בשיטה המתאימה לו אך העיקרון הוא זהה, הפרמטרים השונים קובעים את היקף העבודה כלומר כמות השעות החודשיות שהמקדם ישקיע לצורך קידום האתר.

בניתם אתר לעסק שלכם השקעתם באיפיון ובעיצוב, אין ספק אתם מרוצים מהתוצאה, הבעיה מתחילה כשאתם מרגישים שאף אחד לא רואה את היצירה שלכם, אין תנועה, אין רכישה, תחושת פספוס ענקי מתחילה להתבשל.

אם יש לכם אתר אתם כבר יודעים שהכלי המרכזי לאיסוף לידים איכותיים באתר הוא שימוש בטפסים, לכן כדאי לבנות את הטפסים בחוכמה. טופס לידים מאפשר השארת פרטים, בקשה להצעת מחיר, רישום לניוזלטר, נוכל להעביר ישירות למערכת ה CRM

גוגל לעסק שלי Google My Business זה סוג של אינדקס שמרכז חברות ועסקים. כל עסק או חברה יכולים להוסיף את דף העסק שלהם לאינדקס בחינם, לאחר הרישום גוגל מבצעת אימות של העסק באמצעות גלויה

תחזיקו חזק עוברים לאנליטיקס 4 ! עם כל החידושים, הפיצ'רים והדוחות, מכינים את השטח לעבודה עם google analytics 4 , שווה להישאר ולקרוא עד הסוף.

קליקאפ היא פלטפורמת ניהול משימות עם ממשק נקי וחינמי, המציעה מגוון יכולות לעבודה בצוות או ביחיד, מתאימה לארגונים וצוותים, לאנשים המנהלים עסק של אדם אחד, לניהול לקוחות, ניהול משימות  וכו'.

המלצות על כלים ותוספים שמשמשים אותי בבניית אתרים של וורדפרס, קידום אורגני, אלמנטור, gloo.ooo, תוסף הצעות ועוד כמה פינוקים

משפך שיווקי טכניקה שיווקית להגדלת המכירות לייצור תהליך מכירה מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש אותנו ועד שהוא הופך להיות לקוח שמשלם.

הבנתם והחלטתם שאתם צריכים ורוצים אתר אינטרנט חדש, מושקע, מעוצב וייצוגי שיקדם את העסק שלכם במציאות הדיגיטלית בה אנו חיים ועושים כיום עסקים? בהחלט החלטה חשובה ומתבקשת. כעת אתם ניצבים למול שלל החלטות...

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר

הדבר שכל בעלי האתרים פחדו ממנו

האם האתר שלכם מחובר?

אנליטיקס GA4

אי אפשר להתעלם, החל מ1.7.2023 זה קורה!
הפסקת הדיווח באנליטיקס יוניברסל
המשמעות: פגיעה ביכולת למדידת הטראפיק לשם שיפור
ביצועים באפיק האורגני והממומן
השאירו פרטים לחיבור האתר לגוגל GA4

האותיות הקטנות: חיבור האתר מחייב הרשאות לאנליטיקס, לטאג מנג’ר ולאתר. חיבור האתר מתבצע כשירות ללא עלות עד ה1/7/2023.
הגדרת אירועים טריגרים ודוחות כרוכים בתשלום על פי האיפיון והצורך, אנא הכינו את הדוחות הרצויים ואת הפעולות אותן הייתם מעוניינים למדוד.

חלק מהלקוחות שפונים אלי רוצים אתר מרהיב שמפיל את הלסת ונוח לעבודה, חלק רוצים יותר לקוחות וחלק רוצים לגבות יותר על המוצר או השירות שלהם.
הלקוחות שלי מבינים עניין
הם רוצים לקבל את הכל!

השאירו פרטים לשיחת איפיון בה נדבר על
הנוכחות האפקטיבית שלכם בעולם הדיגיטל!
ועל איך זה שבעצם לא הכרתם אותי ולא חיפשתם אותי ובכל זאת בחרתם להיכנס דווקא לאתר שלי להשארת הפרטים היקרים שלכם,
ספוילר קוראים לזה SEO!

להזמין אנשים שמכירים אותך, קל...
החוכמה היא להביא את אלו שלא שמעו עליך מעולם!

צריכים עזרה?
Ori Go Digital
היי מה שלומך?
כאן אורי... איך אני יכולה לעזור לך?
דילוג לתוכן